نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اطلاعيه اعلام شرایط، ضوابط و زمان برگزاري آزمون عملي رشته‌ علوم ورزشي و آموزش تربيت بدني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال ۱۴۰۰

پيرو اطلاعيه مورخ 1400/03/29 درخصوص پرينت كارت شركت در آزمون سراسري سال 1400، بدين‌‌وسيله‌ نظر متقاضيان رشته تحصيلي علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال 1400 را به‌ نكات زير جلب مي‌نماید: 

1- پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی در سال 1400 بصورت متمرکز دارای شرایط خاص با آزمون عملی، معاينه پزشكي و تست‌هاي  سلامت و تندرستي با ضریب درسی 4 از بین متقاضیان گروه‌های آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم انساني و علوم تجربي كه‌ در جلسه آزمون روزهاي پنجشنبه مورخ 10/04/1400 و جمعه مورخ 11/04/1400 حاضر بودند و از تاريخ 06/04/1400 لغايت 12/04/1400 علاقه مندي خود را با پرداخت هزينه آزمون عملي در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اعلام نموده‌اند، بعمل خواهد آمد و نتایج نهایی آن همراه با سایر رشته های متمرکز در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

2- افرادی كه متقاضي آزمون عملي رشته علوم ورزشي و يا آموزش تربيت بدني (در بخش پذیرش با آزمون) شده اند، می توانند پس از اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري، حتی اگر براساس مندرجات كارنامه در دوره روزانه مجاز به انتخاب رشته نشده باشند نیز با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در زمان مقرر (دهه دوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي دوره روزانه از رشته علوم ورزشی یا آموزش تربیت بدنی در فرم انتخاب رشته اين آزمون در هر اولويتي كه علاقه دارند اقدام نمايند.

3- متقاضيان رشته‌ تحصيلي مذکور براساس اولويت‌بندي رشته‌هاي خود در فرم انتخاب رشته گزينش خواهند شد.

يادآوري مهم: متقاضيان رشته‌‌ علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان بايد از سلامت كامل جسماني برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبي و ريوي خود يقين داشته و آمادگي‌هاي لازم براي تستهاي آزمون‌ عملي‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي را داشته‌ باشند. با توجه به اينكه در محل حوزه برگزاري آزمون عملي معاينات پزشكي با نظارت پژوهشگاه تربيت بدني و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري انجام خواهد شد نياز به همراه داشتن گواهي سلامت و ارائه گواهي تندرستي براي متقاضیان نمي‌باشد

4- متقاضيان رشته آموزش تربيت بدني و علوم ورزشي پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شركت در آزمون عملي، در صورتي كه در رديف معرفي شدگان رشته هاي فوق برای انجام مراحل مصاحبه رشته هاي دانشگاه فرهنگيان قرار گيرند، مي‌بايست طبق اطلاعيه‌اي كه درخصوص زمان انجام مراحل مصاحبه رشته هاي تحصيلي این دانشگاه در دهه اول شهریور ماه توسط اين سازمان اعلام مي شود، براي شركت در مصاحبه تخصصي و بررسي صلاحيت‌هاي عمومي كه در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، نیز شركت نمايند. در غيراينصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزينش تلقي مي‌شود. بنابراین، همه متقاضیان بايد حائز شرايط مصاحبه و بررسي صلاحيت‌هاي عمومي باشند تا در گزينش نهائي كه براساس ضوابط اين سازمان انجام مي‌شود، قرار گیرند.

5- متقاضيان آزمون عملي تربيت بدني درصورتي كه در موعد مقرر (از تاريخ 06/04/1400 لغايت 12/04/1400) نسبت به اعلام علاقه مندی و پرداخت هزينه آزمون عملي اقدام ننموده‌اند، درصورت تمايل براي شركت در آزمون عملي (به شرطی که در جلسه امتحانی گروه آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم انساني و علوم تجربي روزهاي پنجشنبه مورخ 10/04/1400 و جمعه مورخ 11/04/1400 حاضر بوده‌اند) مي‌توانند جهت بررسي وضعيت خود با همراه داشتن دو قطعه عكس، كارت شناسايي معتبر و همچنين شماره داوطلب و پرونده گروه آزمايشي شركت در آزمون، به محل برگزاري آزمون و به نماينده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاري، مراجعه نمايند. 

6- آزمون عملي تربيت بدني ‌براي همه متقاضيان: از تاریخ 1400/05/31 تا 01/06/1400 برای برادران و از تاریخ 02/06/1400 تا 03/06/1400  برای خواهران برگزار مي‌شود. متقاضیان مي‌بايست فقط ‌براساس برنامه زماني طبق استان محل اقامت مندرج در اطلاعیه ای که متعاقبا در تاریخ 1400/05/24 از درگاه اطلاع رسانی این سازمان و از درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی www.ssrc.ac.ir   منتشر خواهد شد در آزمون عملي شركت نمايند. كارت شركت در آزمون عملي در حوزهاي برگزاري آزمون عملي تحويل متقاضیان خواهد شد. 

9- متقاضيان رشته‌ علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان بايد علاوه بر مبلغ واريزي براي هزينه آزمون عملي (موضوع پرداخت700.000 «هفتصد هزار» ریال در اطلاعيه مورخ 1400/03/29)، می بایست بابت پرداخت هزینه انجام معاينه پزشكي و تست‌هاي سلامت و تندرستي مبلغ 650.000 (ششصدو پنجاه هزار) ريال، از  تاریخ 10/05/1400 به درگاه پژوهشگاه  تربیت بدنی  به نشانی www.ssrc.ac.ir  مراجعه نموده و هزینه را پرداخت نمایند. در ضمن فیش مربوط را پرینت گرفته و در زمان و محل اعلام شده در اطلاعیه مورخ 1400/05/24 به حوزه‌هاي برگزاري محل آزمون عملي مراجعه نمايند. همچنين لازم است فیش پرداخت را به نماینده پژوهشگاه تربیت بدنی مستقر در حوزه آزمون عملي تحویل نمايند.

یادآوری مهم برای متقاضیان: 

1- آزمون متناسب با شرایط کنونی کشور بازبینی و فیلم شیوه اجرای آزمون، همراه با دستورالعمل های مربوطه، در درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی قابل مشاهده می باشد. متقاضیان گرامی می‌توانند با مشاهده فیلم و تمرین مهارتهای لازم، آمادگی نسبی بیشتری را برای شرکت در آزمون علوم ورزشی کسب نمایند. 

2- همه متقاضیان موظف هستند لباس و کفش مناسب سالن ورزشی، وسایل بهداشتی لازم از جمله 3 عدد ماسک، دو جفت دستکش لاتکس و مواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشند تا در زمان حضور در دانشگاه اقدام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایند.

3- همه متقاضیان موظف به رعایت فاصله 2 متری از عوامل اجرایی و سایر متقاضیان می‌باشند، ضمن اینکه باید از رد و بدل کردن وسایل شخصی با سایرین جداً خودداری نمایند.

4- به منظور حفظ سلامت متقاضیان و خانواده آنها، از ورود افراد همراه به حوزه های اجرای آزمون عملی جلوگیری خواهد شد. این افراد می بایست در محیطی خارج از فضای دانشگاه در انتظار اتمام آزمون و بازگشت متقاضیان باشند. 

5- متقاضیان گرامی می بایست یک ساعت قبل از حضور در حوزه، آب و مواد غذایی مورد نیاز خویش را مصرف نمایند تا در صورت طولانی شدن فرآیند آزمون دچار ضعف جسمی نشوند. همراه داشتن نوشیدنی و میان وعده مناسب و مصرف شخصی این مواد بلامانع است (در حوزه های آزمون عملی مواد غذایی و نوشیدنی توزیع نمی شود و هر متقاضی می بایست شخصاً احتیاجات خود در این زمینه را مرتفع سازد).

بیشتر بخوانید :

تا چه اندازه از علايق تحصيلي خود آگاهي داريد؟

با لبخند، توکل به خدا، قدرت و اميد، آماده حرکت شويد

هنر در زمان «حال» زندگي کردن

6- به همراه داشتن دو قطعه عكس 4×3، لباس‌ و كفش‌ ورزشي‌، اصل شناسنامه و يا كارت ملي و اصل فيش هزينه تست‌هاي سلامت و تندرستي و انجام معاينه پزشكي به مبلغ 650.000 (ششصد ‌و پنجاه هزار) ريال در زمان آزمون عملي ضروري است. در غير اينصورت از متقاضی‌ آزمون ‌عملي‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد. 

7- همه متقاضيان می‌بایست طبق برنامه‌ زماني و اقدامات اعلام شده در این اطلاعیه و همچنین در اطلاعیه‌ای که در تاریخ 1400/05/24 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی منتشر می‌شود، عمل نمايند. آزمون‌ عملي علوم ورزشی قابل تمديد و یا تكرار نخواهد بود.

8- باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوالات خود را در اين خصوص از طریق بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان ارسال نمایند.روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.