نتایج در این بخش نمایش داده می شود

از مهمانتان به خوبی میزبانی کنید: تغییر فکر، تغییر فرد

اگر فردی می‌خواهد تغییر کند ابتدا باید افکارش را تغییر دهد و همان‌طور که از قدیم گفته‌اند: از کوزه همان برون تراود که در اوست. یعنی اعمال هرکسی نتیجه‌ی افکار اوست و ابتدا فکر هر عملی در ذهن ایجاد می‌شود و بعد عمل انجام می‌گیرد. افکار منفی نتیجه‌ی منفی و ‌افکار مثبت نتیجه‌ی مثبت میدهند.
قانون جذب نیز همین حقیقت را بیان می‌کند که به هرچیزی فکر کنید آن را به سمت خود جذب می‌کنید. اگر هر روز این را با خود تکرار کنید که موفق خواهید شد قطعا موفق خواهید شد. ولی تنها مثبت‌اندیشی کافی نیست و این که شما تلاشی نکنید و هر روز باخود تکرار کنید که موفق خواهم شد و انتظار موفق شدن داشته باشید، مضحک ‌هم هست.

 همان طور که می‌دانید هر کاری نیاز به تلاش دارد. پس تلاش به علاوه‌ی افکار مثبت و امیدوارانه قطعا شما را به هدفتان خواهد رساند. لازمه‌ی موفقیت تلاش به اندازه‌ی توان و داشتن انگیزه و روحیه و انرژی مثبت است و هرکسی این موارد را انجام دهد حتما موفق می‌شود.

بیشتر بخوانید :

همراه با شما تا آزمون‌ سراسري‌ (۴)

در تعطيلات ناخواسته چه کنيم؟

در نوروز یادگیری تعطیل نمی‌شود

آخرین وضعیت ساماندهی سهمیه‌ها و حذف کنکور

امسال هم مثل همه‌ی سال‌ها مهمان داریم و مهمانمان ناخوانده نیست. مهمان همان عید نوروز است که هرساله می‌آید. برخورد با این مهمان برای افراد مختلف، متفاوت است. برای کنکوری‌های عزیز نوروز سوغات تلاش و کوشش بیش‌تر آورده است که اگر از این زمان استفاده کنند قطعا موفق خواهند بود.

خیلی‌ها با رسیدن نوروز به خود می‌آیند و متوجه می‌شوند که چه روزهایی را از دست داده‌اند و حالا می‌خواهند جبران کنند. همین افرادی که می‌خواهند جبران کنند به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یا به طور جدی برای جبران روزهای از دست رفته تلاش می‌کنند یا این که چند روز جدی هستند و بقیه‌ی روزها را مثل سابق می‌گذرانند.

کسانی که به طورجدی از این ایام استفاده کرده‌اند موفق شده‌اند و تعدادشان هم کم نیست. پس می‌توان نتیجه گرفت که این ایام واقعا سرنوشت‌ساز و نام‌گذاری ایام طلایی نوروز برای این روزها درست و بجاست.

موفق کسی خواهد بود که از این روزهای پیشِ رو بهترین استفاده را ببرد، پس تا دیر نشده دست به کار شوید و برای دوران طلایی نوروز برنامه‌ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.