نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اسامی معرفی‌شدگان‌ دانشگاه فرهنگیان ۲ استان در کنکور اعلام شد

اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های ‌تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های فارس و اصفهان در کنکور ۹۸ اعلام شد.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، داوطلبان بومی شهرستان های فسا، نی ریز از استان فارس و داوطلبان بومی شهرستان لنجان از استان اصفهان به عنوان معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های ‌تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان درآزمون سراسری سال ۱۳۹۸ معرفی شدند.

بيشتر بخوانيد :

اسامی معرفی‌شدگان‌ دانشگاه فرهنگیان ۲ استان در کنکور اعلام شد

داوطلبان نظام قدیم نگران معادل سازی نمرات کنکور نباشند
بودجه‌بندي منابع آزمون‌هاي آزمايشي مرحله‌اي و جامع سنجش سال تحصيلي ۹۹-۹۸
شرایط مصاحبه رشته های تحصيلی دانشگاه شهيدمطهری


سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از داوطلبان بومی شهرستان های فسا و نی ریز در استان فارس و داوطلبان بومی شهرستان لنجان در استان اصفهان که در زمان معرفی افراد، به دلیل عدم اعمال کد شهرستان های ذیربط، در ردیف معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان قرار نگرفته اند، از کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان داوطلبان واجد شرایط اعلام شده دعوت کرد به سایت مربوطه مراجعه کنند.
این دسته از افراد معرفی شده باید با مراجعه به سایت مرکز مجری مصاحبه و یا اداره کل آموزش و پرورش استان بومی مندرج در اطلاعیه ۴ شهریور ۹۸ سازمان سنجش از زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شده و برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به محل های ذیربط مراجعه کنند.
اسامی معرفی شدگان شهرستان های فسا و نی ریز در استان فارس و معرفی شدگان شهرستان لنجان در استان اصفهان در سایت سازمان سنجش درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.