نتایج در این بخش نمایش داده می شود

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۷

داوطلبان ثبت نام کنکور 97 باید از شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 با خبر باشند و بدانند که آیا واجد شرایط شرکت در این آزمون بزرگ هستند یا خیر . شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 به دو قسمت شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 97 و شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 97 تقسیم می شود . البته شرایط شرکت در کنکور تجربی 97 با شرایط شرکت در کنکور ریاضی 97 و سایر گروه های آزمایشی یکسان می باشد . شرایط ذکر شده در این مقاله با استناد بر دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 96 نوشته شده است و اصولا هرساله دچار تغییرات بسیار ناچیزی می شود اما بلافاصله بعد از منتشر شدن دفترچه کنکور سراسری 97 توسط سازمان سنجش ، اطلاعات در همین مقاله به روزرسانی می شود . در این مقاله به بررسی شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 97 ، شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 97 و نکات مهم برای شرکت در کنکور سراسری 97 می پردازیم .
شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 97
وضعیت دینی ، سلامت جسمانی و عدم سوء سابقه از جمله موضوعات مربوط به شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 97 می باشد . داوطلبان ثبت نام در کنکور سراسری 97 باید شرایط زیر را داشته باشند :
1. عدم اعتیاد داوطلب به هر گونه مواد مخدر و داشتن سلامت جسمانی کامل متناسب با رشته درخواستی
2. داوطلب تا کنون اعمال خلاف شئونات اسلامی ، شغلی و تحصیلی انجام نداده باشد .
3. داوطلب هیچ دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد .
4. داوطلب باید معتقد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی باشد .
5. هر داوطلب بنا بر دین انتخابی خود باید واجبات را انجام داده و از محرمات بپرهیزد .
شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 97
همان طور که در قبل گفته شده است شرایط کنکور سراسری 97 به دو قسمت تقسیم می شود . در این قسمت شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 97 را که شامل مدارک لازم جهت ثبت نام در کنکور سراسری 97 ، شرایط تحصیل مجدد ، مسائل مربوط به نظام وظیفه آقایان ، تعداد دفعات شرکت در کنکور سراسری و تحصیل رایگان در رشته های پزشکی می باشد را بررسی می کنیم :
1.  داوطلبان شرکت در کنکور 97 باید دارای مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک کاردانی ( فق دیپلم ) باشند . البته داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور سال ثبت نام کنکور سراسری 97 اخذ کنند نیز می توانند در این کنکور شرکت کنند .
2. داوطلبی که دانشجوی دوره روزانه در یکی از مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد ، حق ثبت نام در کنکور 97 را نخواهد داشت مگر این که با مراجعه به محل دانشگاه تحصیلش تا 30 ام بهمن ماه 96 از دانشگاه انصراف از تحصیل در دانشگاه روزانه دهد .
3. کلیه افرادی که از سال 64 به بعد تا کنون 2 بار با شرکت در کنکور سراسری در سال های مختلف در یک رشته محل دوره روزانه پذیرفته شده اند ، امکان شرکت در کنکور سراسری 97 را نخواهند داشت .
4. اگر دانش آموزی با شرکت در کنکور سراسری 96 و پذیرفته شدن در یکی از دوره های روزانه در دانشگاهی مشغول به تحصیل باشد ، می تواند تا 30 ام بهمن ماه 96 از تحصیل در دوره روزانه انصراف دهد و در کنکور سراسری 97 با شرط انتخاب دانشگاه های غیر روزانه ( شبانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، مجازی ، پردیس خودگردان و آزاد ) ثبت نام کنند .
5. اگر دانش آموزی با شرکت در کنکور سراسری 96 و پذیرفته شدن در یکی از دوره های غیر روزانه ( شبانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، مجازی ، پردیس خودگردان و آزاد ) در دانشگاهی مشغول به تحصیل باشد ، می تواند بدون انصراف از دانشگاه محل تحصیل در کنکور سراسری 97 ثبت نام کند و پس از قبول شدن در کنکور 97 از دانشگاه قبلی خود انصراف دهد .
6. دانشجویانی که در یکی از رشته در مقطع کارشناسی در دوره روزانه به صورت رایگان تحصیل کردند ، طبق رای دیوان عدالت اداری حق ثبت نام در دوره های روزانه دکتری پزشکی را دارا هستند . شرایط کامل تحصیل مجدد در رشته های پزشکی در مقاله آن توضیح داده شده است .
خبر خوش برای فارغ التحصیلان رشته های با طرح اجباری که مایل به شرکت در کنکور تجربی هستند :
براساس تصمیم اخذ شده در کمیسیون موضوع ماده 2 و3 آئین نام اجرایی قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان درتاریخ 28/10/95 ” ، فارغ التحصیلان رشته های با طرح اجباری وزارت بهداشت در مقاطع کاردانی و کارشناسی ( مانند پرستاری ، علوم آزمایشگاهی و … ) که قصد دارند در کنکور سراسری شرکت کنند ، درصورت قبولی در رشته های دکتری حرفه ای پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی ، می توانند طرح خود را بعد از اتمام تحصیل در رشته های مذکور به پایان برسانند .
نکات مهم برای شرکت در کنکور سراسری 97
نکاتی که در ادامه بیان می کنیم نکات مهم برای شرکت در کنکور سراسری 97 می باشند که لازم است هر دانش آموز با دقت آن ها را مطالعه کند .
1. آن دسته از افرادی که مدرک کاردانی در رشته های علوم پزشکی را دارند و قصد ثبت نام در کنکور سراسری 97 را دارند باید حتما تا تاریخ 31 شهریور 97 ( برای ورودی مهر ) و 30 بهمن 97 ( برای ورودی بهمن ) طرح نیروی انسانی خود را به اتمام برسانند .
2. همه دانشجویانی که قصد ثبت نام در کنکور 97 را دارند و قصد انصراف از تحصیل در دانشگاه فعلیشان را دارند باید فرم شماره 3 انصراف را تکمیل کنند . پر کردن این فرم به منزله تسویه تحصیل رایگان و وام های صندوق رفاه محسوب می شود . لازم نیست این فرم حتما تا قبل از اسفند ماه 96 تکمیل شوند ، آن چیزی که مهم به شمار می آید این است که تاریخ انصراف قطعی دانشجو قبل از یکم اسفند ماه 96 باشد . پس می توان تسویه حساب برای تحصیل رایگان را به بعد از اطمینان یافتن از قبولی در کنکور 97 موکول کرد . دانشجویانی که در دوره روزانه مشغول به تحصیل هستند و انصراف می دهند و مجددا در یک دوره روزانه از طریق کنکور سراسری 97 پذیرفته می شوند از پرداخت هزینه انصراف ( هزینه تحصیل رایگان ) معافند .
3. آقایانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 97 را دارند باید از شرایط معافیت تحصیلی با خبر باشند سپس نسبت به ثبت نام در کنکور 97 اقدام کنند .
4. اگر دانشجوی آقایی قصد انصراف از دانشگاه در حال تحصیل خود را داشته باشد و قبلا سابقه انصراف از دانشگاه نداشته باشد ( برای بار اول باشد که قصد انصراف دارد ) ، می تواند تا یک سال از معافیت تحصیلی انصراف استفاده کند . البته لازم است که آقایان از معافیت تحصیلی انصراف از دانشگاه آگاهی های لازم را کسب کنند .
5. هر سال با دانشجویانی مواجه می شویم که در رشته های غیر چزشکی در مقاطع مختلف فارغ التحصیل شده اند و قصد شرکت در کنکور سراسری 97 را دارند . شرایط ثبت نام برای این داوطلبان تفاوت اندکی با سایر داوطلبان کنکور 97 دارد .
منبع : هیوا
567 نظر برای "شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۷" ارسال شده
  1. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید بنده تیرماه ۹۸ در رشته کارشناسی پرستاری فارغ التحصیل میشوم.باتوجه به اینکه طرح پرستاری اجباری می باشد آیا امکان شرکت در کنکور سراسری ۹۸ بدون گذراندن طرح می باشد.؟(باتوجه به قانون تصویب شده سال ۹۵)درصورت امکان آیا در دانشگاه دولتی در پزشکی میتوان ادامه تحصیل داد یا فقط دانشگاه آزاد ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . با ما تماس بگیرید . سپاس

      1. محمد قاسمی گفت:

        من دوباره در دانشگاه دولتی در رشته محل های مختلف روزانه قبول شده ام. الان در حال گذراندن خدمت سربازی هستم. می خواستم ببینم امکانش وجود دارد که بعد از اتمام خدمت، برای بار سوم در کنکور شرکت کنم یا خیر؟ از شما خواهشمندم سریعا به سوال من جواب بدهید ممنون می شوم.

        1. soleimany گفت:

          تماس بگیرید

  2. ـelena گفت:

    سلام.من کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه دولتی خوندم.میخوام کنکور تجربی ۹۷ شرکت کنم و رشته ی پرستاری بخونم.طبق قانون یعنی الان برای دوره روزانه پرستاری باید شهریه پرداخت کنم؟یا حق تحصیل رایگان در رشته پرستاری دوره روزانه رو دارم؟توروخدا زود جواب بدین. هرکس یه چیز میگه

    1. soleimany گفت:

      درود با ما تماس بگیرید ۰۲۱۸۷۷۶۱۳۹۶

  3. یازدهمی هستم گفت:

    سلام.من یازدهمی هستم. میخواستم بپرسم میتونم در کنکور سراسری ۹۷ به صورت آزمایشی شرکت کنم؟
    لطفا پاسخ بدهید

    1. soleimany گفت:

      سلام تماس بگیرد جزییات را عرض کنم

  4. هیمن گفت:

    با سلام
    بنده بهمن ۹۶ فارغ التحصیل رشته پرستاری میشم . از اونجایی که طرح ما اجباری هست میتونم بدون گذراندن طرح سال ۹۷ کنکور بدم .
    در ضمن تو اینترنت آیین نامه سال ۹۵ پیدا نمیشه
    با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام حتما به معاونت آموزشی دلنشگاه مراجعه نمایید .

  5. Ghanbari گفت:

    باسلام،بنده دانشجوی فناوری اطلاعات دانشگاه روزانه هستم و تیرماه ۹۷فارغ التحصیلی میشم آیا میتونم در کنکور ۹۷ شرکت کنم؟؟؟لطفا جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

    2. رحمانی گفت:

      سلام
      من هم مدرک کارشناسی و هم کارشناسی ارشد خود را در رشته ریاضی محض از دانشگاه دولتی گرفته ام. آیا میتوانم با قبولی در کنکور سراسری در رشته پزشکی روزانه، بدون هزینه تحصیل کنم؟

      1. soleimany گفت:

        سلام . میتوانید اما مجاز به قبولی در پردیس خودگران و مازاد را دارید

  6. Ghanbari گفت:

    مرسی که جواب دادین یه سوال دیگه هم داشتم ،آیا میتونم دانشگاه روزانه بخونم یا باید انصراف بدم؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      پوزش سوال را از اول و کامل میپرسید ؟ تعدد سوالات زیاد بوده و پیام های قبل شما را پیدا نمیکنم

  7. Ghanbari گفت:

    باسلام،بنده دانشجوی فناوری اطلاعات دانشگاه روزانه هستم و تیرماه ۹۷فارغ التحصیلی میشم و میخواستم در کنکور۹۷شرکت کنم آیا امکانش هست دانشگاه روزانه برم یا برای این که دانشگاه روزانه برم باید تا ۳۰بهمن ۹۶انصراف بدم؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . شما می بایست تا قبل از ۳۰ بهمن انصراف بدهید . ولی تماسی با بنده بگیرید جهت راهنمایی کامل .

  8. مرتضی گفت:

    با سلام – من توی کنکور سراسری ۹۶ شرکت کردم و مهندسی برق روزانه قبول شدم ولی رشته ای که میخواستم قبول بشم رشته ی حسابداری بود .سوال اول : اگر در دانشگاه ثبت نام کنم و دو ترم رو به صورت کامل بخونم و بعد انصراف بدم میتونم توی کنکور ۹۷ شرکت کنم و دوباره روزانه قبول بشم؟ سوال دوم: آیا دو ترم تا ۳۰ بهمن ماه تموم میشه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود شما چنانچه در دوره ی روزانه قبو شوید خیر نمیتوانید . ترم اول تکثرا خود دانشگاه برای شما انتخاب واحد میکنند .

  9. آرش رضایی گفت:

    آیا اشخاصی که قبلا دارای سابقه سیاسی بوده اند میتوانند در آزمون شرکت کننند

    1. soleimany گفت:

      سلام مثلا چی.مشکلی نیست زیاد

  10. یگانه حسینی گفت:

    سلام من یازدهمی هستم ایا میتونم کنکور ۹۷ شرکت کنم??

    1. soleimany گفت:

      سلام بله ولی قبولی تون لغوه

  11. عطالرحمن مرادزهی گفت:

    باسلام ببخشید شرایط دانش اموزان با مدرک بهیاری برای شرکت در کنکور۹۷چیه؟؟آیا میتوان با دیپلم بهیاری در کنکور انسانی شرکت کرد؟خواهشا زود جواب بدهید باتشکر

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

    2. soleimany گفت:

      تماس بگیرید امروز

    3. soleimany گفت:

      سلام امروز تماس بگیرید

  12. مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر من کاردانیمو دولتی روزانه خوندم البته یک ترم بیشتر نخوندم و انصراف دادم اومدم آزاد خوندم رشته من هم در مدرسه فنی بوده…و اینکه سال ۸۸ و ۸۹ دو سال پشت سرهم دولتی روزانه قبول شدم که سال ۸۸ ثبت نام نکردم و سال ۸۹ رو هم توضیح دادم…..الان میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام مشکلی ندارید . مدرک پیش دارید ؟

      1. مبینا گفت:

        سلام مدرک پیش دانشگاهی ندارم ولی اعلام شده تو شرایط که با مدرک کاردانی میتونم شرکت کنم درسته؟واینکه چون قبلا روزانه قبول شدم در رشته خودم ولی یک ترم خوندم و بعد انصراف دادم الان مشکلی نیست دوباره سراسری شرکت کنم…واینکه روزانه قبول بشم مشکلی نیست اونم رشته پزشکی؟

        1. soleimany گفت:

          سلام . شما مشکل سربازی ندارید ؟ مدرک کاردانی بجای پیش دانشگاهی لحاظ خواهد شد .

          1. مبینا گفت:

            سوال اصلی من اینه من که قبلا روزانه کاردانی قبول شدم و بعد از یک ترم انصراف دادم.میتونی پزشکی روزانه درس بخونم؟

          2. soleimany گفت:

            بله

  13. مهرداد گفت:

    سلام خسته نباشین توروخدا کمکم کنین
    من متولد ۷۶ هستم
    امسال مدرک پیش دانشگاهیم رو گرفتم ولی تو برگه معافیت تحصیلی واسم تا ۹۷/۱/۲۱ معافیت زده
    من باس چیکار کنم که کنکور ۹۷ بتونم شرکت کنم؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام شما متولد نیمه دوم هستید ؟ حتما بهخ حوزه نظام وظیفه شهرتان مراجعه نمایید .

      1. مهرداد گفت:

        متولد نیمه اول هستم
        راهی هس؟؟

        1. soleimany گفت:

          حتما مراجعه کنید به حوزه نظام وظیفه شهرتون

  14. مهرداد گفت:

    متولد نیمه اول هستم
    راهی هس ک بتونم شرکت کنم؟؟:(

  15. علی فتح اللهی گفت:

    سلام ببخشید من فارغ‌التحصیل هستم خاستم بدون مکه همه یک سال غیر از سال پیش دانشگاهی فرصت کنکور دادن ندارن اگر دارن حتما نیازه که معافیت تحصیلی بگیریم؟؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . دقیق متوجه نشدم . پوزش از اول مطرح نمایید

  16. عین الهی گفت:

    سلام من دانشگاه روزانه دارم درس میخونم ولی میخوام کنکور ۹۷ شرکت کنم برا ی دانشگاه ازاد.باید اتصراف بدم ؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . با معاونت آموزشی دانشگاه مشورت کنید . بله انصراف لازم است

  17. میکائیلی گفت:

    سلام من خدمتم را تموم کردم ایا لازمه برای کنکور گواهی تحصیلی بگیرم

    1. soleimany گفت:

      سلام . منظورتون را دقیقتر بگید

  18. میلاد امانی گفت:

    سلام ببخشید من در سال تحصیلی ۹۵_۹۶ پیش دانشگاهی رو تموم کردم ولی با چن واحد مونده و به دلایلی الان خارج از کشورم و نه شهریور ۹۶ و نه در دی ۹۶ نمیتونم اونارو پاس کنم میمونه واسه خرداد ۹۷ ایا میتونم تو کنکور ۹۷ شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله شما تا ۳۰ شهریور ۹۷ سال بعد می بایست مدرک پیش دانشگاهی را اخذ نمایید .

  19. Mansureh گفت:

    سلام
    من ترم اخر رشته ی فیزیک در دانشگاه سراری رایگان تحصیل میکنم میخواستم کنکور تجربی شرکت کنم با شرط قبول شدن آیا میتوانم ب صورت رایگان تحصیل کنم یا نه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام در دوره ی روزانه بله

  20. مهرداد گفت:

    باسلام من در دانشگاه فنی و حرفه ای روزانه ترم اول کاردانی رشته معماری هستم و میخواستم انصراف بدهم و در کنکور سراسری ۹۷ ثبت نام کنم وآیا میتوانم دانشگاه روزانه ثبت نام کنم با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . پیش دانشگاهی باید بگیرید

  21. hani گفت:

    با سلام م خسته نباشید من کاردانی فنی دارم با توجه به اینکه مدرک پیش ندارم میتونم تو کنکور سراسری ۹۷ رشته تجربی شرکت کنم?

    1. soleimany گفت:

      سلام بله و مدرک کاردانی را بجای پیش لحاظ می کنید .

    2. hani گفت:

      خیلی خیلی ممنون ،

  22. hani گفت:

    با سلام و خسته نباشید بنده کاردانی فنی دارم ایا امکانش هست تو کنکور سراری ۹۷ رشته تجربی شرکت کنم با وجود اینکه پیش نخوندم?

  23. jafar گفت:

    سلام.شرایط سنی برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان کنکور ۹۷ چگونه هست؟(متولدین چه سالی میتونن شرکت کنن)

    1. soleimany گفت:

      سلام برای کنکور ۹۷ رسما اعلام نشده است

  24. کریمی گفت:

    سلام.با دیپلم تجربی وپیش دانشگاهی هنر میشه کنکور تجربی وهنر رو باهم داد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  25. بلال روستایی گفت:

    باسلام
    بنده معلم هستم و دارای مدرک کارشناسی البته ناپیوسته از تربیت معلم . آیا با وجود استفاده ی ۴ ساله ی رایگان (کاردانی و کارشناسی ناپیوسته) از تحصیل میتونم در صورت قبولی در کنکور ۹۷ در یکی از رشته های پزشکی ، دندان یا داروسازی دانشگاه دولتی اونم در نوبت روزانه ادامه تحصیل بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام حتما با بنده تماس بگیرید .
      ۰۹۱۲۸۵۸۸۶۸۲

  26. marmari گفت:

    باسلام،بنده ۴سال کارشناسی روزانه خوندم و الان هم ترم یک ارشد روزانه هستم,میخواستم بدونم اگه الان از ارشد انصراف بدم میتونم در کنکور سراسری۹۷شرکت کنم؟و حق انتخاب رشته روزانه دارم یا آزاد؟ و اینکه برای ثبت نامذکنکور مدرک دیپلم نیازه یا کارشناسی گرفتم؟ممنون میشم جواب بدید

    1. soleimany گفت:

      سالام تماس بگیرید

  27. Soroush گفت:

    با سلام
    من متولد بیست و یک شهریور هفتاد و هشتم، برای گرفتن معافیت تحصیلی صبر کردم تا هجده سالم تموم بشه، ولی متاسفانه بعد از تاریخ تولدم وقتی برای معافیت تحصیلی اقدام کردم گفتن که دیگه نمیشه، به طور کلی من نتونستم معافیت تحصیلی بگیرم
    حالا میخواستم بدونم برای شرکت در کنکور نود و هفت از این بابت که معافیت نگرفتم مشکلی برام پیش میاد یا نه؟!

    1. soleimany گفت:

      سلام . الان در حال حاضر مشمول به خدمت هستید ؟

      1. Soroush گفت:

        نه در حال حاضر نیستم ولی به نظام وظیفه که مراجعه کردم گفتن خرداد مشمول میشم، که البته قبل از کنکوره، از این رو ذهنم درگیر شده

        1. soleimany گفت:

          پس مشکلی نداری زیاد

  28. م.محمد گفت:

    سلام
    باعرض احترام من دانشجوی تربیت بدنی هستم می خواهم برای دانشگاه تربیت معلم کنکور سراسری۹۷ امتحان بدم ۲۳سالمه _سربازی رفتم

  29. م.محمد گفت:

    طبق بند ۴۸و۴۴من از شرایط سنی ومعدل معاف هستم
    فرزند جانباز۱۰ % وفرزند رزمنده ۹ ماه حضور درجبهه هستم آیا می توانم درکنکور۹۷برای تربیت معلم ثبت نام کنم

  30. م.محمد گفت:

    خواهش میکنم جوابم بدین
    شماره همراه ۰۹۱۷۴۱۹۱۵۷۸
    شماره همراه۰۹۱۸۰۵۹۷۲۳۹

    1. soleimany گفت:

      عزیزک تماس بگیر فردا ۴

  31. سید ساهر گفت:

    با سلام من مدرک دیپلم فنی سال ۸۸ گرفتم ومیخواستم که بپرسم میتونم در کنکور سراسری شرکت کنم یا خیر ؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام چنانچه مدرک کاردانی به بالا داشته باشید مشکلی ندارید . در غیر صورت جهت شرکت در کنکور ۹۷ می بایست مدرک پیش دانشگاهای اخذ نمایید . فلذا به مدارس بزرگسالان منطقه تان مراجعه و ثبت نان به عمل آورید

  32. اصلانی گفت:

    سلام من سال ۹۴مدرک کارشناسیمو (گیاهپزشکی)از دانشگاه دولتی گرفتم می خواستم امسال دوباره کنکور بدم می تونم دوباره برا دانشگاه روزانه شرکت کنم یا نه؟ و سوال دیگهم این که می تونم هم ارشد هم کنکور شرکت کنم؟مرسی

    1. soleimany گفت:

      سلان بله مشکلی نیست

  33. سیما گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مدرک دانشگاهیم کارشناسی ناپیوسته معماری هستش کاردانی رو سراسری تموم کردم و کارشناسی رو غیر انتفاعی… سوالی که دارم اینه که میتونم در کنکور تجربی سال ۹۷ شرکت کنم؟شرایطش به چه صورته و با قبولی در دوره روزانه شهریه خواهد داشت؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . در صورتی که مشکل خدمت سربازی نداشته باشید منعی ندارید . در مورد شهریه منتظر دفترچه امسال باشید

  34. ٍefan گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید بنده دانشجوی مقطع کارشناسی نا پیوسته روزانه هستم و تا ۳۱ شهریور ۹۷ فارغ التحصیل میشوم.
    آیا میتوانم در کنکور سراسری ۹۷ شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام تلفنی با هم صحبت کردیم

  35. مصطفی رومیانی گفت:

    سلام،بنده معلم هستم و دارایی مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان،آیا با وجود استفاده رایگان از تحصیل،میتونم در صورت قبولی در کنکور ۹۷ در یکی از رشته های پزشکی،دندان یا دارو سازی نوبت روزانه ادامه تحصیل بدم؟
    در ضمن وضعیت نظام وظیفه بنده چی میشه،باید کدوم کد رو انتخاب کنم

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  36. مهدی گفت:

    سلام
    پسری هستم متولد ۷۶
    معاف از خدمت
    هنرستان و رشته الکترونیک
    به دلایلی بعد از چند ترم از دانشگاه روزانه انصراف دادم
    میخوام ببینم در حال حاضر بنده باید به چه صورتی در کنکور شرکت کنم ؟
    اصلا میتونم روزانه انتخاب کنم ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام آخرین مدرکتون ؟ سال ورود و انصراف ؟

  37. وحید گفت:

    سلام روز بخیر.ببخشید من کارشناسی ناپیوسته الکترونیک هستم.میخواستم بدونم میشه مدرک کاردانی رو به جای پیش دانشگاهی ارائه داد؟من رفتم دانشگاه آزاد پرسیدم مسئول رشته گفت نمیشه حتما باید پیش دانشگاهی تجربی داشته باشی.

    1. soleimany گفت:

      سلام بله امکانش هست

  38. وحید گفت:

    هم کاردانی و کارشناسی رو در دانشگاه غیر انتفاعی تموم کردم.سربازی هم رفتم

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  39. مهدی گفت:

    سلام
    ممنون از پاسختون
    اخرین مدرک بنده سوم هنرستان یا همون دیپلم فنی در الکترونیک با مهدل حدود ۱۸
    سال ورود ۹۳ و سال انصراف ۹۶
    مدت زیادی وقت تلف کردم !

  40. مهدی گفت:

    ببخشید
    منظور بنده ادامه رشته خودم هستش چون سوابق را نگه داشتم
    باید چجوری کنکور بدم ؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  41. amir گفت:

    salam
    man daraye diplom riyazi hastam mikhastam bedonam mitonam dar konkor 97 tajrobi sherkat konam ?

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشکلی نیست

  42. مهدیه طاهری گفت:

    سلام من سال ۹۳ دیپلم تجربی گرفتم وچند وقت دارم برا کنکور نظام جدید ۹۸ میخونم ولی امروز شنیدم که در سال ۹۸ دو کنکور برگزار میشه ایا ممکن اجبار بشه که من کنکور نظام قدیم بدم یا میتونم کنکور نظام جدید بدم منظورم اینه که بگن چون دیپلم شما مال نظام قدیم باید حتما کنکور نظام قدیم بدیدایا ممکن

    1. soleimany گفت:

      سلام در تلگرام با هم صحبت نمودیم .

  43. فاطمه گفت:

    سلام
    من مدرک پیش دانشگاهی ندارم اما کاردانی کامپیوتر دولتی خودندم و کارشناسی غیر انتفاعی ایا میتونم در کنکور تجربی ۹۷شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . بله مشکلی نیست

  44. مهرداد گفت:

    با سلام
    من اکنون در حال تحصیل در دانشکده فنی وحرفه ای دوره روزانه در ترم اول نقشه کشی معماری هستم میخواستم بدونم می توانم در طول ۳ ترم دوره کاردانی را بگذرانم و در کنکور ۹۸ ثبت نام کنم با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام بستگی به پذیرش دانشگاه تون دارده

  45. Ali sheikh گفت:

    سلام
    چند بار می توانم کنکور نظام قدیم بدهم؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  46. علیرضا بلوچ لاشاری گفت:

    شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان درکنکور ۹۷چند هست اطلاع دهید دوستان

    1. soleimany گفت:

      سلام . دفترچه جدید اعلام نشده است . ۲۴ سالگی قبلا بود

  47. سنا کیان فر گفت:

    سلام. خواهش میکنم جواب بدید. من فارغ التحصیل مهندسی برق قدرت هستم.مردادماه امسال فارغ التحصیل شدم. میتونم برای قبولی در رشته های تربیت معلم یا فرهنگیان در کنکور سراسری ۹۷ شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام چند سالتون هست ؟

  48. سنا کیان فر گفت:

    با سلام.من فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق قدرت هستم که در مردادماه امسال فارغ التحصیل شدم. متولد ۲۵ بهمن سال ۱۳۷۲ هستم آیا برای قبولی دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم می تونم سال ۹۷ کنکور بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام چند سالتون هست ؟

  49. محمدعلی گفت:

    سلام دوستان من زنگ زدم تامین نیروی انسانی اموزش وپرورش گفتن اگه اعتراض زیاد نباشه سال ۹۷ هم حداکثرسن رو۲۰تصویب میکنن که کمه لطفا زنگ بزنین واعتراض کنین که به همون ۲۲برگردونن مثل سال قبل که اولش توی اطلاعیه گفتن۲۰ساله ولی چون اعتراض کردن بهشون اصلاحیه زدن وبرگردوندن به همون۲۲ تورو به خدا دست رودست نزارین اینم شماره اش_۰۲۱۸۲۲۸۳۰۷۸_ از۱۱۸هم میتونین شماره اش روبگیرین حتی به هرکسی که میشناسین هم بدین زنگ بزنه هرچی اعتراض بیشتر باشه نتیجه بهتره حتی اگه خودتونم کنکوری نیستین یه زنگ بزنین به هموطنتون یه کمکی کردین ممنون 

  50. علی اکبر گفت:

    با سلام من فارغ التحصیل کارشناسی علوم اقتصادی هستم آیا میتونم در کنکور ۹۷برای علوم تجربی ثبت نام کنم در ضمن من تا مقطع پیش دانشگاهی علوم تجربی خوندم

    1. soleimany گفت:

      سلام و عرض ادب . بله مشکلی نیست .

  51. افسانه گفت:

    سلام، من لیسانس حسابداری دارم. می خوام برای کنکور سراسری۹۷ در رشته ادبیات خارجه شرکت کنم ایا می توانم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود . بله مشکلی نیست

  52. من دانشجو دانشگاه آزاد ورودی ۹۵ هسم آیا در کنکور ۹۷ میتونم شرکت کنم؟؟؟ ۰٩٣۰٨٢٩٧۰١۴ خواهشا راهنمایی کنین؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشکلی ندارید . مشروط به نداشتن مشکل نظام وظیفه

  53. مهدی گفت:

    سلام
    میخاستم بدونم که، در حال حاضر ۲۴ ساله هستم و متولد شهریور ٧۲، در صورت قبولی در کنکور میتونم فوریت پزشکی بخونم، از لحاظ سنی مشکلی ندارم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام شرایط سنی این رشته اکثرا ۲۴ می باشد . البته باید منتظر دفترچه کنکور ۹۷ ماند

  54. رهام گفت:

    سلام من پارسال (۹۶) دوره روزانه سمنان قبول شدم … ولی دانشگاه آزاد تهران رفتم می تونم امسال کنکور بدم و دوره روزانه انتخاب کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشروط بر درخواست رفع محرومیت

  55. اصغر پورعباس گفت:

    سلام
    من پارسال پیش دانشگاهی بودم
    بنابه دلایلی نتونستم درس زیست شناسی از پیش دانشگاهی رو پاس کنم
    مدتیه شروع جدی کردم برای خوندن ولی این موضوع بد جوری دهنمو مشغول کرده
    الان من با اینکه این واحد از زیست رو پاس نکردم
    میتونم کنکور ۹۷ شرکت کنم ( درحالی که موقع ثبت نام ازم مدرک پیش بخوان ) ؟ و خرداد ۹۷ این درس رو پاس کنم ؟ و تیر کنکور بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . بله مشکل یندارید . شما تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۷ می بایست مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نمایید .

      1. اصغر پورعباس گفت:

        اهان عالی پس خیالم راحت شد
        ولی هنگام ثبت نام کنکور که ازم مدرک پیش دانشگاهی رو که میخوان ( بخاطر فارغ التحصیلی ) منم یه واحد از پیش دانشگاهیم مونده ، چطور ثبت نام میکنم اونوقت؟ چی میدم موثع ثبت نام به سایت سنجش؟

        1. soleimany گفت:

          شما تماس بگیرید

  56. اصغر پورعباس گفت:

    خب عالیه پس خیالم راحت میشه
    ولی هنگام ثبت نام کنکور که ازم بخاطر فارغ التحصیلی ازم مدرک پیش دانشگاهی رو میخواد ؟ اونوقت من باید چی بدم به سایت سنجش ؟ اخه این واحد از پیش دانشگاهیم مونده

  57. اصغر پورعباس گفت:

    با عرض سلام
    من از جناب عالی پرسیدم که ( من سال ۹۵ -۹۶ ، پیش دانشگاهی رو تموم کردم و درس زیست شناسی پیش دانشگاهی رو نتونستم قبول شم و بنا به دلایلی این درس رو در دی و شهریور ۹۶ هم نتونستم قبول شم و مدتی هستش که من شروع جدی کردم برای خوندن واسه کنکور ۹۷ ولی این موضوع که این واحد باقی مونده واسه من هنگام ثبت نام کنکور مشکل باشه ) شما هم در جواب گفتین که در صورت دارا بودن شرایط موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام و نداشتن مشکل واسه معافیت تحصیلی و … میتوانید در این ازمون شرکت کنید .
    ببخشید الان سوال من اینه که من تا ۳۱ شهریور ۹۷ معافیت تحصیلی برای خدمت دارم، و کلیه شرایط برای ثبت نام رو هم دارم فقط این واحد مونده از پیش دانشگاهی هست ، شما هم که گفتین اگه شرایط بالا رو داشته باشید میتونید در این ازمون شرکت کنید
    خب اونوق من هنگام ثبت نام برای کنکور ، ازم مدرک یا معدل پیش دانشگاهی میخواهند؟اونوقت باید چیکار بکنم؟و تا ۳۱ شهریور ۹۷ فرصت دارم مدرک پیش دانشگاهی خودمو اخذ کنم؟
    من خیالم راحت باشه که میتونم در این ازمون شرکت کنم ؟
    خواهش میکنم لطفا کمکم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام . شما میتوانید در کنکور شرکت کنید و درس را هم نهایتا تا تاریخ ۳۱ شهریور اخذ نمایید . هنگام ثبت نام کنکور هم شما جزو دانش آموزان پیش دانشگاهی محسوب می شودذ . لطفا تماسی بگیرید

      1. اصغر پورعباس گفت:

        شماره تماس نیست اخه؟

        1. soleimany گفت:

          ۰۲۱۸۷۷۶۱۳۹۶ – ۰۹۳۹۴۰۸۵۸۰۰

  58. Arad_es گفت:

    سلام من شهریور۹۷فارغ التحصیل شدم و معافیت تحصیلی رو هم مرداد۹۷گرفتم
    کنکور وثبت نام دانشگاه مهر ۹۸است بنظرتون میتونم با همین معافیت در دلنشگاه ثبت نام کنم یا وقتش میگذره لطفا راهنمایم کنید

    1. Arad_es گفت:

      ببخشید منظورم۹۶است

    2. soleimany گفت:

      سلام برای کنکور ۹۷ بله

  59. نفیسه صادقی گفت:

    با سلام و خسته نباشید من متولد ۷۶ هستم و دارای مدرک روزانه کاردانی حسابداری.
    آیا میتونم کنکور شرکت کنم و قصد من شرکت در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم هست .
    چطور میتونم شرکت کنم و این ک میخوام برای متوسطه دوم شرکت کنم ! چطور میتونم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام تماس بگیرید

  60. Sabriye گفت:

    سلام،من ترم آخر دانشگاه هستم و هنوز مدرک کاردانی نگرفتم وپیش دانشگاهی ندارم چون فنی خوندم میتونم تو کنکور ثبت نام کنم تا آخر شهریور درسم تموم میشه؟یعنی باید حتما مدرک کاردانی باشه تا تو کنکور ثبت نام کرد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام شما باید یا مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی داشته باشید

  61. حجت گفت:

    با سلام
    من دو واحد از پیش دانشگاهیم رو مردود شدم و با وجود اینکه معافیت تحصیلی من تا ۹۶،۱۰،۲۲هست به خدمت سربازی دفترچه فرستادم آیا من میتوانم در کنکور ۹۷شرکت کنم و ایست خدمت کنم برم دانشگاه و با معافیت تحصیلی دانشگاه مردودی های پیش دانشگاهی رو پاس کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    باتشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام شما مشکلی برای کنکور ندارید اما باید تا پایان شهریور ۹۷ مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ نمایید . همچنین شما می بایست یه حوزه نظام وظیفه مرجعه نمایید .

  62. فا‌طمه گفت:

    سلام آیا میشه قبل از گرفتن دیپلم کنکور داد ؟ مثلا سال دوم دبیرستان میشه کنکور داد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . بله ولی قبولی شما لغوه . و خب در زمان ثبت نام هم یک سری مسایل هست

  63. اصغر پورعباس گفت:

    لطفا شماره تماس بزارید

  64. سحر گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم جانگردی دارم بدون پیش دانشگاهی یعنی کارو دانش خوندم
    حالا میخوام تغیر رشته بدم برم کنکور زبان بدم امسال
    سوالم اینه میتونم کنکور بدم یا حتما باید درسای زبان پاس و پیش دانشگاهی بخونم بعدا برم واسه کنکور؟؟؟لطفا کمکم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام شما باید مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان تاری ۳۱ سال ۱۳۹۷ اخذ نمایید .

  65. Panida گفت:

    سلام من دانشجوي دانشگاه ازاد هستم و بهمن ٩٧ فارغ تحصيل ميشم ،مي خواستم بپرسم من مي تونم در كنكور ٩٧ شركت كنم ودر صورت قبولي در رشته جديد در دانشگاه ازاد يك ترم مرخصي بگيرم تا بهمن كه فارغ تحصيل ميشم ..لطفا جواب بديد

    1. soleimany گفت:

      سلام یعنی سال بعد هم آزاد قبول شوید و مرخصی بگیرید ؟ شما مشکل نظام وظیفه ندارید ؟

  66. Panida گفت:

    سلام بله مرخصي بگيرم ،نه مشكل نظام وظيفه ندارم …ميشه كنكور بدم و مرخصي بگيرم يك ترم تا فارغ تحصيلي؟….

    1. soleimany گفت:

      بله

  67. اوین گفت:

    اوین:با سلام من هم کارشناسی و هم کارشناسی ارشدمو از دانشگاه دولتی استفاده کردم الان میخام کنکور بدم اگه بخام پرستاری بخونم میتونم روزانه برم یا شبانه محسوب میشم.ممنون

    1. soleimany گفت:

      منتظر دفرچه جدید بمانید .

  68. حافظ گفت:

    با سلام بنده ۹۶روزانه اوردم اما اینترنتی انصراف دادم و مجوز کنکور ۹۷ رو گرفتم ثبت نام من هیچ فرقی با بقیه نداره

  69. حافظ گفت:

    یه سوال دیگه این مجوز که از طرف سازمان سنجش برای ما ارسال شد به معنای انتخاب رشته های روزانه هم هستش دیگه خواهش میکنم جواب بدین چون ذهنمو خیلی مشغول کرده سپاس

    1. soleimany گفت:

      سلام در صورت لغو محرومیت بله

  70. سارا گفت:

    سلام،من سال ۸۶ جغرافیا روزانه قبول شدم ترم ۵اخراج آموزشی شدم،یکبارهم حسابداری علمی کاربردی پودمانی خوندم ک بعده ترم یک انصراف دادم،میتونم تو کنکور رشته پرستاری شرکت کنم ?یا اخراج وانصراف دادم دیگه نمیشه،سپاسگزار میشم راهنماییم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام مشکلی ندارید

  71. اوین گفت:

    ببخشید این دفترچه کی میاد؟
    چون تا آزمون فرصت زیادی نداریم میخام مطمئن شم که آیا واقعا میتونم پرستاری روزانه شرکت کنم یا نه ممنون میشم زودتر جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام . امروز انشالله

  72. رضا گفت:

    با سلام من دیبلم تجربی دارم کارشناسی ارشدفارغ التحصیل شده آیامیتو نم کنکو ر۹۷شرکت کنم میشه تربیت معلم هم اگه قبو ل شدم ادامه تحصیل بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام مشروط بر شرایط سنی

  73. آدینه فرخی گفت:

    سلام.من دانشجوی سال آخر فیزیوتراپی روزانه هستم و خرداد یا تیر نهایتا فارغ التحصیل میشم.به من گفتن که نیازی به انصراف نیس و چون تا قبل اعلام نتیجه فارغ التحصیل میشی،میتونی کنکور شرکت کنی ودوباره دولتی بخونم.برای یکی از سه رشته های اول تجربی
    میخواستم بدونم که درسته؟من نمیخوام از رشتم انصراف بدم ولی کنکور ۹۷ میخوام شرکت کنم.اخه کسی دیگه هم دیدم که اینکارو کرده.البته چون رتبش به دولتی نخورد پردیس پزشکی آورد ولی اونم میگفت که مشکلی براش پیش نیومد

    1. soleimany گفت:

      سلام مشروط بر نظام وظیفه . منتظر دفترجه جدید بمانید

  74. حافظ گفت:

    ببخشید برای لغو محرومیت و شرکت در ازمون ۹۷وانتخاب رشته های روزانه به جز درخواست اینترنتی به سازمان سنجش که اوایل مهر انجام دادم واینکه مجوز شرکت در کنکور ۹۷و

  75. حافظ گفت:

    به صورت پیامک به ما ارسال کردن من کار دیگه ای انجام ندادم برای لغو محرومیت باید مثلا به دانشگاهی که قبول شده بودم هم اطلاع بدم

    1. soleimany گفت:

      سلام شما درخواست داده سپس کارشناسان سنجش از شما درخواست مدارک میکنند

  76. حافظ گفت:

    میشه بگین لغو محرومیت شامل چه مواردی میشه با تشکر فراوان

    1. soleimany گفت:

      سلام قبلا بارها در سایت توشیح داده ایم . به مقالات مشاوره ای سایت مراجعه نمایید . منتظر دفترچه جدید باشید

  77. مریم انوری گفت:

    سلام.من دیپلم نرم افزار کامپوترکاردانش دارم.و کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر.امسال قصد دارم کنکور تجربی شرکت کنم.با دیپلم کاردانش میتونم رشته های علوم پزشکی انتخاب کنم؟مثلا پرستاری

    1. soleimany گفت:

      سلام بله ولی مشروط بر داشتن مدرک کاردانی فنی یا پیش دانشگاهی

  78. یاسین گفت:

    سلام و عرض ادب،بنده مدرک کاردانی پیوسته معماری دارم(رشته دیپلمم هم کاردانش میباشد)متولد ۷۱ هستم،کارت پایان خدمت هم دارم ،
    ۱-ایا میتوانم در کنکور پزشکی شرکت کنم؟تفاوتی با اونایی که رشته شون تجربی بوده ندارم؟
    ۲-تربیت معلم با توجه به شرایط سنی بنده میتونم شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . بله مشکلی ندارید .کاردانی ما بجای پیش دانشگاهی لحاظ می شود .
      شرایط سنی برای تربیت معلم ۹۷ هنوز اعلام شنده است اما طبق سنوات قبل می بایست حداکثر ۲۴ سال داشته باشید

  79. آدینه فرخی گفت:

    خب من دخترم و مشکل نظام وظیفه ندارم‌.

  80. ..Zahra ahmadi.. گفت:

    سلام خسته نباشید من دانش اموز پایه ی یازدهمم
    میخواستم بدونم میتونم مثل داوطلبای معمولی کنکور سراسری شرکت کنم؟؟
    تا اگه قبول شدم وارد دانشگاه بشم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . قبولی شما لغو خواهد شد . شما می بایست مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید . اما میتوانید آزمایشی شرکن کنید

  81. ziba mardani گفت:

    سلام. من سال ۸۹ دیپلم فنی و حرفه ای گرفتم .
    کاردانی هم ناپیوسته بودم در رشته نرم افزار از دانشگاه آزاد .
    میخواستم بدونم می تونم کنکور سراسری ۹۷ در رشته ی تجربی شرکت کنم ؟ و اینکه مدرک پیش دانشگاهی ندارم . اصلا حق شرکت در آزمون سراسری رو دارم یا خیر؟
    ممنون

    1. soleimany گفت:

      سلام . تماس بگیرید

  82. داریوش گفت:

    سلام خسته نباشید
    مگه دیوان عدالت رای نداده که حتی تحصیل مجدد در همان مقطع قبلی برای کسانی که قبلا در مقطع روزانه تحصیل رایگان داشته اند باید رایگان باشد؟
    الان که دفترچه منتشر شده باز هم اعلام کردن کسانی که مدرک ارشد دارند فقط قادر به تحصیل در پردیس هستند و باید شهریه بدهند؟ این قانونیه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام فعلا که دفترچه همین رو زده

    2. میثم گفت:

      سلام من هم پیگیری کردم این غیر قانونیه و من ۹ ماهه طبق اطلاعیه دفترچه ثبت نام کنکور ۹۶ نشستم شب و روز درس خوندم الان اینا تو مهر ماه نشستن قانون گذشته رو لغو کردن و بدون در نظر گرفتن اینکه ما ۹ماهه برنامه ریزی کردیم
      از طرفی باید حتما شکایت کنیم اگه قرار به تغییر قانون بوده باید حداقل یک سال قبل اعلام می کردن
      کنکور که شب امتحان نیست هر وقت دلشون خواست و هر زمانی پولشون ته کشید قانون رو تغییر بدن

  83. m گفت:

    با سلام و احترام
    از وقتی که میگذارید و به سوالات پاسخ می دهید ممنونم
    از سال گذشته با توجه به بند (و) دفترچه سال گذشته مبنی بر اینکه افراد فارغ التحصیل دوره روزانه دانشگاه ها تنها در مقطع تحصیلی که فارع التحصیل شده اند نمیتوانستند مجدد تحصیل رایگان داشته باشند و طبق اظهارات مشاوران و دادخواست به دیوان عدالت اداری منعی برای تحصیل مجدد رایگان در مقطع دکتری عمومی نبود اما در دفترچه امسال که حدود یک ساعتی هست که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته در بند و گفتند امکان تحصیل مجدد رایگان دوره روزانه برای فارغ التحصیلان نیست.
    از جنابعالی میخواستم بپرسم که یعنی هیچ امیدی نیست که افرادی مثل من که ارشد فارغ التحصیل دانشگاه دولتی هستن و امسال رو با امید دفترچه سال قبل و اینکه میتونن دوباره به رویای گذشتشون تحقق ببخشند درس خوندند و مشاورین محترم هم گفتن که رای قبل در مورد عدم امکان تحصیل مجدد رایگان باطل شده و فارغ التحصیلای دوره روزانه میتونن مقطع دکتری عمومی رو به صورت روزانه بخونن امید دادند و درس خوندم ، وقت گذاشتم و وقت گذاشتیم و خوندیم حالا الان تو دفترچه اومده که امکانش نیست و فقط میتونیم پردیس بخونیم چرا باید هر روز یه تصمیم بی ثبات گرفته بشه تکلیف ما چیه ، من بعد این همه خوندن و امید به تحقق رویای همیشگیم الان واقعا تکلیفم چیه .
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما . احتمالا اطلاعیه ای سازمان سنجش در این خصوص بزودی منتشر کند . اما استناد فعلی ما دفترچه می باشد . البته شما امکان پردیس دارید

  84. نگین احمدی گفت:

    سلام با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی میشه سال ۹۷ کنکور تجربی داد

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما . بله

  85. مژگان موسوی گفت:

    سلام و خداقوت
    من امسال رشته روزانه قبول شدم . اما رشته دلخواهم نیست .
    در مهر ماه درخواست مجوز در دوره های روزانه که سایت سنجش عنوان کرده بود را دادم و پیامک امد که مجوز برای شما صادر شده است .
    الان که دفترچه کنکور رو میخونم ، هیچ حرفی از افرادی مثه من که مجوز دارن نیست .
    یعنی سازمان سنجش فراموش کرده که همچین امکانی رو تو سایت مهرماه ایجاد کرده بوده ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام احتمالا بزودی اطلاعیه ای صادر بشه

  86. مریم گفت:

    سلام.خسته نباشید.من کاردانی پیوسته معماریم سال۸۹تموم شد.دیپلم فنیم.میخوام کنکور ازاد پرستاری امتحان بدم امسال.امکانش هست

    1. soleimany گفت:

      سلام طبق ص ۴ تبصره ۳ دفترچه راهنمای انتخاب رشته مشکلی ندارید

  87. miss diba گفت:

    با سلام و احترام
    من مدرک دیپلم ریاضی دارم و در دوره روزانه مقطع کاردانی رشته ی متالوژی و دوباره در مقطع روزانه در مقطع کارشناسی در رشته ی کامپیوتر فارغ التحصیل شدم در واقع دوبار در کنکور سراسری شرکت کردم و هر دوبار روزانه قبول شدم (منتهی یکی کاردانی در یک رشته و کارشناسی در رشته ی دیگه)میخواستم بدونم آیا امکانش هست دوباره در کنکور سراسری ۹۷ رشته ی تجربی شرکت کنم و در دوره روزانه یا شبانه ادامه تحصیل بدم؟!؟!
    با تشکر فراوان

    1. soleimany گفت:

      سلام ص ۴ بند ج دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه نمایید .سپاس

      1. miss diba گفت:

        با سلام مجدد و تشکر فراوان بابت پاسخگویی شما در خصوص جواب سوالم(من مدرک دیپلم ریاضی دارم و در دوره روزانه مقطع کاردانی رشته ی متالوژی و دوباره در مقطع روزانه در مقطع کارشناسی در رشته ی کامپیوتر فارغ التحصیل شدم در واقع دوبار در کنکور سراسری شرکت کردم و هر دوبار روزانه قبول شدم (منتهی یکی کاردانی در یک رشته و کارشناسی در رشته ی دیگه)میخواستم بدونم آیا امکانش هست دوباره در کنکور سراسری ۹۷ رشته ی تجربی شرکت کنم و در دوره روزانه یا شبانه ادامه تحصیل بدم؟!؟!) منو ارجاع دادید به (ص ۴ بند ج دفترچه راهنمای انتخاب رشته) اما متاسفانه من چیزی مرتبط پیدا نکردم لطفا اگه میشه متن مدنظرتون رو برام کپی کنید باز هم ممنونم از وقتی که میگذارید.

        1. soleimany گفت:

          تماس بگیرید

  88. Ice girl گفت:

    E mnm yazdahomiam bebakhshid madarek lazem vase konkor azmayeshi chieh??

    1. soleimany گفت:

      سلام شمات هم مانند سایرین دفترچه راهنمای ثبت نام در کنکور را مطالعه نمایید

  89. رضا گفت:

    سلام.من کارشناسی بهداشت روزانه و کلرشناسی ارشد از دانشگاه ازاد دارم،میتوانم روژانه پزشکی ادامه تحصیل بدهم؟کارت پایان خدمت

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . مشکلی نیست

  90. رضا گفت:

    سلام من تا خرداد کاردانیموتموم میکنم رشتم هم فنی بوده میتونم تو تربیت معلم شرکت کنم یانه

    1. soleimany گفت:

      بله مشروط بر اجرای تعهدات قانونی – به ص ۴ – تبصره ۳ مراجعه نمایید .

  91. رضا گفت:

    فرمودید مشکلی نیست،امادردفترچه نوشته دانش اموختگان ارشد فقط در پردیس میتونن ادامه تحصیل بدهند!!

    1. soleimany گفت:

      به ص ۵ بند ( و ) مراجعه نمایید .احتمالاشاید من بد برداشت کردم سوال شما را . با بنده تماس بگیرید

  92. m گفت:

    سلام.ببخشید من مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدمو از دانشگاه آزاد گرفتم.اگه امسال رتبه خوبی بیارم مطابق اونچه تو دفترچه سراسری ذکر شده فقط میتونم پردیسهای بین الملل رو انتخاب کنم؟من که از مزایای آموزش رایگان استفاده نکردم.اما گویا دارندگان کارشناسی ارشد فقط و فقط باید پردیس رو انتخاب کنن

    1. soleimany گفت:

      به ص ۵ بند ( و ) مراجعه نمایید . شما مشکلی ندارید احتمال زیاد

  93. مهرداد گفت:

    با سلام
    بنده فارق التحصیل رشته غیر پزشکی دانشگاه ازاد هستم میتونم در کنکور سراسری رشته پزشکی شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام آخرین مدرکتون ؟

  94. نیما گفت:

    سلام
    فارق التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد(لیسانس و فوق لیسانس در دانشگاه ازاد تحصیل کرده باشن) می تونن در کنکور سراسری سال ۹۷ در رشته پزشکی شرکت کنن؟

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما بله

  95. مسلمی گفت:

    سلام اقایون این چه وضعشه؟؟به مناطق زلزله زده سهمیه کنکور دادن!!! میخوای کمک کنی پول و مسکن و خوراک پوشاک بده بهشون چرا از حساب ما کنکوریه بدبخت میدی؟؟؟؟با ظلم در حق ما کمک به اونا؟؟؟سهمیه ایثار و جانباز بس نبود اینم اضافه کردین؟؟؟
    یه سوال دفترچه سنوات قدیم و جدید منظور چیه؟کدوم رو کی باید دانلود کنه؟چقد پیچیده میکنن خدایا

    1. soleimany گفت:

      سلام . مربوط بهراهتمای عملی ثبت نام هست . با دقت مطالعه نمایید .

  96. Minazar گفت:

    من کارشناسی و ارشدمو روزانه خوندم و میخام دوباره تجربی شرکت کنم.
    یک ساله دارم میخونم.
    الان دفترچه زده مدرک ارشد فقط پردیس میتونه.
    واقعا هیچ راهی نداره؟؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . فعلا که نه

  97. سارا گفت:

    سلام کارشناسی ارشد دوره روزانه دارم.میخاستم بپرسم برا رشته پزشکی میتونم وارد دانشگاه ازاد شم یا صرفا پردیس و مازاد ظرفیت؟سپاس

    1. soleimany گفت:

      شما رشت های پردیس و مازاد دانشگاه آزاد مجاز هستید .

  98. فرزانه.م گفت:

    سلام من فارغ التحصیل سال ۹۲ رشته برق روزانه هستم.دفترچه رو مطالعه کردم درباره کارشناسی پیوسته روزانه چیزی ذکر نشده, من میتونم ثبت نام کنم برای کنکور روزانه پزشکی؟
    با توجه به کدام بند دفترچه میگویید؟
    ممنونم

    1. soleimany گفت:

      لطفا بند ج تا و را بخوانید

  99. Minazar گفت:

    یسال تصویب میکنن تحصیل مجدد میشه بعد سال بعدش برمیدارن.
    دارن با زندگی جوونا بازی میکنن.
    لطفا میشه شهریه آزاد دندون رو حدودا بگید چقد میشه؟
    باتشکر از شما

    1. soleimany گفت:

      سلام تقریبا ۳ – ۴ میلیون

  100. فرانک گفت:

    سلام من هنوز نتونسم دیپلم انسانیو بگیرم و قراره خرداد امتحان بدم الانم یکی از شرایط ثبت نام برا کنکور داشتن معدل سال قبله میخاسم بدونم امسال میشه کنکور داد یا ن?

    1. soleimany گفت:

      سلام شما پیش دانشگاهی ندارید ؟

  101. فرانک گفت:

    سلام من هنوز نتونسم دیپلم انسانیو بگیرم و قراره خرداد امتحان بدم الانم یکی از شرایط ثبت نام برا کنکور داشتن معدل سال قبله میخاسم بدونم امسال میشه کنکور داد یا ن?لطفا راهنماییم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام شما پیش دانشگاهی ندارید ؟

  102. iman گفت:

    سلوقت بخیر
    ممنون از وقتی که ب پاسخ اختصاص میدهید
    ببخشید من دکتری شیمی از دانشگاه روزانه دارم. میخوام پزشکی بخوانم
    حالا میشه پزشکی روزانه خواند؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود . آیا روزانه کسب مدرک کردید ؟

      1. iman گفت:

        سلام تمام مقاطع را روزانه خواندم

        1. soleimany گفت:

          سلام . شما باید در پردیس یا مازاد تحصیل کنید

  103. نوید احمدزاده گفت:

    با سلام و احترام
    من کارشناسی را در دانشگاه دولتی روزانه به اتمام رسوندم
    و الان هم دانشجوی ارشد روزانه هستم که قصد انصراف دارم
    آیا حق شرکت در کنکور ۹۷ تحربی را برای قبولی در رشته دندانپزشکی دارم؟
    ممنون از مشاوره ی خوبتون

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما در صورت انصراف بله

  104. سعید گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده فارغ التحصیل رشته زیست شناسی هستم امسال سال ۹۶ تیرماه فارغ التحصیل شدم دفترچه سال قبل گفته بود که میشه رایگان تحصیل کرد تو رشته های پزشکی الان این دفترچه میگه نمیشه من چندین ماه به امید دفترچه سال قبل دارم میخونم هیچ راهی نیست که من قبول بشم؟؟ معافیت تحصیلی من هم یک ساله هست و تا تاریخ ۹۷/۴/۲۲ معافیت تحصیلی دارم مشمول نمیشم ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام در مورد مشمولیت حتما به حوزه نظام وظیفه منطقه خود مراجعه کنید و پرسش این سوال در سایت های آموزشی – مشاوره ای خودداری کنید . چون قوانین کامل و اطلاعات را از منبع موسخش دریافت باید کرد . اما در مورد سوال اول شما باید گفت بند و دفترچه امسال کمی شبه برامگیز بوده و به شما مطالعه متن زیر را پیشنهاد میکنیم :
      https://www.sanjeshy.org/?p=16119

  105. سلام.خسته نباشید
    ببخشید من دانش آموز سال یازدهم رشته ریاضی فیزیک هستم میخواستم ببینم میتونم برا کنکور ۹۷ رشته تجربی شرکت کنم؟؟؟ متولد ۷۹هستم.

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود بر شما پیشنهاد من این هست شرکت نکنید چون کنکور سال بعد دچار تغییر و تحول می شود .

  106. سلام خسته نباشید من کارشناسی مهندسی شبکه تموم کردم میخوام آزاد پرستاری بخونم دیپلمم هم فنی یه آیا من میتونم در کنکور شرکت کنم؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشکلی نیست

  107. مهرورز گفت:

    سلام من باید دیپلمم رو سال ۹۶میگرفتم اما قبول نشدم و شهریور هم قبول نشدم به احتمال زیاد من خرداد ۹۷دیپلم میگیرم ایا میتونم ثبت نام برای کنکور کنم و سال چهارم رو‌ دارم شبانه میخونم

    1. soleimany گفت:

      سلام تماس بگیرید

  108. منتظر گفت:

    سلام من کارشناسی روزانه ولی ارشد شبانه خوندم.با توجه به بند «و» شرایط اختصاصی و با توجه به اینکه به رای دیوان عدالت اداری برای فردی با کارشناسی روزانه و ارشد روزانه استناد شده ،آیا میتونم دکتری پزشکی روزانه شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام فعلا که رای دیوان عدالت اداری مهم نبوده و در دفترچه چیزی با این عنوان ذکر نشده است .

    2. soleimany گفت:

      سلام فعلا که رای دیوان عدالت اداری مهم نبوده و در دفترچه چیزی با این عنوان ذکر نشده است . به سیستم پاسخگویی سایت سازمان مراجعه نمایید

  109. حاج نادر گفت:

    با سلام و عرض ادب جناب آقای سلیمانی عزیز امسال تربیت معلم هست شرایطش چیه؟
    پیشاپیش از نهایت اهتمامتون در ارشاد مخاطبین کمال امتنان را دارد.

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود برئ شکا . سپاس از لطفتان . بله به ص ۴۱ دفترچه راهنمای انتخاب رشته مراجعه نمایید

  110. ERFAN گفت:

    با سلام من متولد ١٣٧٨/٣/٢٦ هستم وتو سال تحصيلي ٩٥-٩٦ مشغول به تحصيل بودم تو كنكور ٩٦ شركت كردم قبول نشدم وچون وقتي مشغول به تحصيل بودم ١٨ سالم نشده بود برگه معافيت تحصيلي رو نگرفتم ميخواستم بدونم الان كه پشت كنكوري هشتم براي شركت در كنكور٩٧ مشكلي برام پيش نمياد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام به حوزهخ نظام وظیفه شهر خود یا پلیس + ۱۰ مراجعه و یا با شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرید

  111. سعید ب گفت:

    سلام و خسته نباشید
    یک مشکل در ثبت نام کنکور دارم که ممنون میشم راهنماییم کنید
    بنده بعد از دو سال سربازی با دیپلم ردی این ترم تا دی ماه در مدرسه بزرگسالان دیپلمم را قبول شدم ولی هنوز مدرک نیومده برای ثبت نام کنکور رشته تجربی
    نیاز به کد دیپلم و کد دانش آموزی دیپلم داره
    و جزو افرادی هستم که پیش رو تا ۳۱ شهریور میگیرم
    با تشکر از راهنمایی های خوبتون نسبت به کنکوری ها

    1. soleimany گفت:

      سلام در فروردین ماه احتمال مجددا ویرایش داشته باشد و آن موقع امکان تصحیح هست

  112. پویا گفت:

    سلام خسته نباشین ببخشین من یه سوال داشتم کلافه شدم .. من دانشجوی پیام نورم ترم ۳ میخوام کنکور بدم تو کد نظام وظیفه موندم باید کدومو بزنم دفترچه رو خوندم ولی نفهمیدم ۲۱ سالمه ترم سه کارشناسی پیوسته .. یکی میگه ۶ رو بزن یکی میگه ۱۲ رو بزن یکی فلان کدو میگه .. راهنمایی کنین ممنون میشم موفق باشین یا حق

    1. soleimany گفت:

      سلام شما می بایست انصراف دهید و – کد ۱۲

      1. پویا گفت:

        سلام خب دوست عزیز من نمیخوام از الان انصراف بدم میخوام بعد از اینکه رتبه موردو نظرو اوردم از دانشگاه پیام نور انصراف بدم اگه الان انصراف بدم رتبه هم نیارم دیگه ب فنا میرم ینی مستقیم خدمت مقدس سربازی

        1. soleimany گفت:

          لطفا جهت این امر به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید .

  113. ERFAN گفت:

    سلام يه سوال ديگه هم داشتم من الان كه براي كنكور ٩٧ ثبت نام ميكنم هر كاري ميكنم كد صوابق تحصيلي پيش رو تاييد نميكنه لطفا بگيد چيكار كنم

    1. soleimany گفت:

      سلام به آموزش و پرورش – آموزش متوسطه شهر خود مراجعه نمایید .

  114. Hoda گفت:

    با سلام. سوال من اینه ک شاید سوال خیلیا باشه: کسیکه کارشناسی و کارشناسی ارشدش رو (هرو) روزانه خونده. و الان میخوا کنکور شرکت کنه. ۱٫ آیا میتونه کنکور ۹۷ سراسری شرکت کنه؟ ۲٫ و بعد قبولی تو هر رشته ای نه فقط حالا پزشکی، دوندون (مثلا پرستاری – اتاق عمل … این داستانا) میتونه روزانه بخونه یا نه؟ متشکرم

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود طبق گفته ی صفحه ی ۴ و ۵۴ دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته شما حق امکان ثبت نام و شرکن در کنکو را دارید اما نمیتوانید در دوره ی روزانه تحصیل کنید .

  115. سعید شمس گفت:

    سلام ،
    من دانشجو مهندسی پزشکی ورودی ۹۵ هستم و ترم چهارم دارم شروع میکنم.
    دو تا سوال دارم از فرم تقاضانامه کنکور سراسری ۹۷
    ۱) در ردیف ۳۲ (وضعيت اشتغال به تحصیل در آموزش عالی) چه گزینه ای بایستی انتخاب کنم؟
    ۲) در ردیف ۴۵ (کد وظعیت نظام وظیفه) چه کدی را میبایست انتخاب کرد؟
    با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام شما جهت شرکت در کنکور می بایست انصراف دهید . بنابر این دانشجوی انصرافی را بزنید .
      شما متولد چه سالی هستید ؟
      در مورد سوال اول و عدم انصراف و یا انصراف شما حتما با سیستم پاسخگویی به سوالات سازمان سنجش هم پیامی دهید .

  116. محمد حسین بیضایی گفت:

    سلام و عرض ادب
    من متولد ۲۴ خرداد ۷۸ ام.

    بنده خرداد ۹۶ پس از اتمام پیش دانشگاهی کنکور دادم و فردای کنکور هم از پلیس + ۱۰ معافیت تحصیلی گرفتم.
    حالا میخواستم بدونم امسال برای کنکور ۹۷ من جزء کدام دسته از کد های نظام وظیفه میشم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . شما ۲۰ سال تمام ندارید ؟ کد ۶ را مطالعه و ببینید با شما مطابقت دارد

      1. محمد حسین بیضایی گفت:

        ممنونم از اینکه به سرعت پاسخ دادید
        خیر ۲۰ سال تمام ندارم
        و احتمال زیاد همون کد ۶ میشه
        باز هم سپاسگزارم.

  117. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخاستم بدونم برای دریافت کد ۱۲ رقمی ایثارگری چیکار باید بکنم، آیا شماره شناسنامه جانباز کافیه برای وارد کردن به جای کد ۱۲ رقمی ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام حتما به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه نمایید.

  118. محمد رضایی گفت:

    سلام . بعد از فارغ التحصیلی از مقطع پیش دانشگاهی ، در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ثبت نام نمودم و اکنون دانشجوی این دانشگاه هستم . معافیت تحصیلی دانشجویی تا سال ۹۹ دارم . اما قصد شرکت در آزمون سراسری ۹۷ را دارم که اگر در دانشگاه روزانه قبول شوم ، از پیام نور انصراف دهم و در دانشگاه و رشته ی روزانه تحصیل کنم . در مراحل ثبت نام کنکور ، در قسمت فرم پیش نویش ثبت نام ، برای وضعیت نظام وظیفه باید کدام کد را وارد کنم ؟ و اینکه آیا من الآن باید از پیام نور انصراف دهم یا اینکه موقع قبولی در کنکور ؟

    1. soleimany گفت:

      شما چند سالتونه ؟ بند ه را در صفحهی ۴ دفترچه مطالعه نمایید

  119. رامینا گفت:

    سلام ببخشین من الا مدرک دیپلم دارم میتونم بدون اینکه پیش دانشگاهی بخونم برم دانشگاه آزاد ؟
    و اینکه با دیپلم ریاضی فیزیک تو رشته فنی میتونم کنکور بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام اکثریت دانشگاه ها مدرک پیش دانشگاهی لازم دارند .

  120. طاها گفت:

    سلام خسته نباشید من لیسانس معماری از فنی حرفه ای دارم میخوام کنکور تجر بی بدم ایاکدسوابق تحصیلی شاملم میشه ممنون میشم جواب بدید

    1. soleimany گفت:

      درود . مدرک دیپلک خود را چه سالی اخذ کردید ؟

  121. طاها گفت:

    ببخشید یه سوال دیگه دوستم سربازه هست رشته ریاضی هست میخواد کنکور بده تاریخ تمام کردن خدمتش نوزده مرداد۹۷هست ایامیتونی کنکور بده

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . مشکلی نیست

  122. فرزانه گفت:

    با سلام
    من کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته ی کشاورزی را بصورت روزانه گرفتم و الان میخواستم کنکور سراسری ۹۷ شرکت کنم آیا میتونم دوباره بصورت روزانه رشته های پزشکی یا پیراپزشکی رو بخونم؟
    البته پارسال دیوان عدالت اداری این حق رو به امثال من داد

    1. soleimany گفت:

      سلام فقط پردیس خودگران و مازاد . جهت اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  123. الهه گفت:

    سلام خواهش میکنم واضح جواب بدید تماس گرفتمگفتن تو سایت پاسخ میدید
    من کارشناسی و ارشد رو هر دو روزانه خوندم و اگر کنکور امسال چزشکی قبول بشم با شکایت میتونم تحصیل رایگان داشته باشم راهی برای تحصیل رایگان وجود داره برای رشته های پزشکی؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . این مشکل شما نیست و خیلی از عزیزان این مشکل را دارند . شما از کجا اطمینان دارید که به شکایت رسیدگی و سازمان سنجش را محکوم میکنند ؟ شما حق شرکت در دوره ی پردیس خودگران و مازاد را دارید . جهت اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  124. لیلا زند گفت:

    سلام، آخه چرا هربار یه چیز جدید میگن؟ من به امید اینکه ارشدهای روزانه بازم میتونن روزانه رشته های پزشکی شرکت کنن کلی کلاس رفتم، هزینه کردم، وقت گذاشتم، واقعا هیچ راهی نداره؟ دارم دق میکنم. یعنی نخونم دیگه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . تعداد شما عزیزان در کشور کم نیست و اکثرا هم همین مشکل را دارند . بنده به شخصه پیگیر این موضوع بوده و حتما اطلاعات تکمیلی منتشر میکنم . جهت اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  125. فاطمه کریمی گفت:

    سلام ببخشید من ی سوالی درمورد ثبت نام کنکور داشتم
    اگه که یه نفر فارغ التحصیل باشه ولی مدرک پیش دانشگاهی رو به دلیل مردودی نگرفته باشه مشکلی برا ثبت نام کنکورش هست؟ می تونه تو ثبت نام به جای زدن کد سوابق تحصیلی پیش گزینه دریافت مدرک تو شهریور ۹۷رو بزنه

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود .بله و مشکلی نیست

  126. miss diba گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده متولد ۷۸/۵/۱۱ هستم و قبل از اینکه به سن ۱۸ سالگی تمام برسم فارغ التحصیل شدم و در کنکوذ ۹۶ شرکت کردم. می خواستم بدونم برای ثبت نام در کنکور ۹۷ باید کدام کد را وارد کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام اگر ۱۸ سالتون نیست لازم نیست . اگر فارغ التحصیل شدید کد ۶

  127. zahra گفت:

    سلام.تکلیف فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد(هر دو دانشگاه آزاد)چیه؟آیا واقعا نمیتونن روزانه تحصیل کنن و یک بار از مزایای آموزش رایگاه استفاده کنن؟و اینکه در مورد وضعیت فارغ التحصیلی چه گزینه ای را انتخاب کنن که بعدا مشکلی پیش نیاید؟

    1. soleimany گفت:

      سا=لام و درود فعلا که طبق دفترچه شما فقط در پردیس و مازاد حق انتخاب دارید . خب بزنید فارغ التحصیل .
      جهت کسب اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سوالات سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید .

  128. miss diba گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده متولد ۷۸/۵/۱۱ هستم و قبل از اینکه به سن ۱۸ سالگی تمام برسم فارغ التحصیل شدم و در کنکور ۹۶ شرکت کردم. می خواستم بدونم برای ثبت نام در کنکور ۹۷ باید کدام کد نظام وظیفه را وارد کنم؟ و آیا لازم است از پلیس +۱۰ معافیت بگیرم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام اگر ۱۸ سالتون نیست لازم نیست . اگر فارغ التحصیل شدید کد ۶

  129. mahmoudmoradian گفت:

    با سلام.بنده دیپلمم رو هنرستان گرفتم و کاردانی و کارشناسی ناپیوسته (شبانه و روزانه) رشته برق خوندم و از خدمت سربازی معاف. با این وضعیت کنکور سراسری انسانی میخاستم شرکت کنم! امکانش هست؟؟

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما بله . مدرک پیش دانشگاهی دارید ؟جهت کسب اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سوالات سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید .

  130. اوین گفت:

    با سلام و عرض ادب
    داوطلبانی که مدرک کارشناسی و ارشدشون روزانه هست؛ طبق بند و دفترچه نمیتونن از دانشگاه روزانه تو هیچ مقطعی استفاده کنن.آیا فقط از پردیس میتونن استفاده کنن؟ در صورت قبولی میتونن در هر مقطعی شبانه ادامه تحصیل ؟ ممنون میشم زودتر جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام . پردیس و مازاد . فقط در یک رشته

  131. سعید شمس گفت:

    سلام ،
    اصلاح میکنم
    من دانشجو مهندسی پزشکی ورودی ۹۵ «دانشگاه آزاد تبریز» هستم و ترم چهارم دارم شروع میکنم. «متولد آبان ۱۳۷۶»
    دو تا سوال دارم از فرم تقاضانامه کنکور سراسری ۹۷
    ۱) در ردیف ۳۲ (وضعيت اشتغال به تحصیل در آموزش عالی) چه گزینه ای بایستی انتخاب کنم؟
    ۲) در ردیف ۴۵ (کد وظعیت نظام وظیفه) چه کدی را میبایست انتخاب کرد؟
    با تشکر

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  132. اوین گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید ماهایی که کارشناسی و ارشدمون روزانه بوده در آزمون سراسری ۹۷ حتی نمیتونیم شبانه و آزادم شرکت کنیم!!!؟؟؟؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام طبق بند ( و ) صفحات ۴ و ۵ دفترچه ی راهنمای ثبت نام خیر . فقط پردیس خودگردان و مازاد .

  133. فتح الهی گفت:

    با عرض سلام و احترام. بنده کارشناسی پیام نور و کارشناسی ارشد روزانه خوندم. آیا پزشکی یا دندان می تونم روزانه غیرپولی قبول بشم؟ با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام طبق بند و دفترچه راهنمای ثبت نام خیر . شما فقط در پردیس و مازاد حق انتخاب دارید. البته جهت اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  134. نوید احمدزاده گفت:

    با سلام
    من احساس می کنم سوالم رو کامل نپرسیدم
    ممنون میشم مجدد پاسخمو بفرمایید

    لیسانس روزانه دارم و امسال انصراف از ارشد روزانه دادم
    اگر کنکور تجربی ۹۷ شرکت کنم می تونم فرضا دندان روزانه بخونم؟ یا پردیس فقط امکانش هست
    واقعا برام حیاتیه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام انصراف دادید بله. جهت اطمینان به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش پیام دهید .

  135. زهرا گفت:

    باسلام من لیسانس مدیریت از دانشگاه پیام نور هستم آیا با داشتن ی لیسانس پیام نور میتوانم پیام نورشرکت کنم امسال کنکور۹۷

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  136. زهرا گفت:

    باسلام من یک بار لیسانس پیام نورگرفتم دوباره میخوام شرکت کنم کنکور۹۷آیا میتوانم

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما . بله

  137. علی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده کارشناسیم شبانه و ارشدم روزانه هست. میخاستم بدونم در صورت قبولی رشته های پیراپزشکی میتونم روزانه بخونم؟
    رشته های دکتری چطور؟
    تشکر
    ت

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود طبق بند و بدفترچه بله

      1. علی گفت:

        یعنی روزانه هم پیراپزشکی و هم پزشکی مشکلی ندارم

        1. soleimany گفت:

          سوالتون را مجدد بپرسید

  138. سبحان گفت:

    ببخشید من متولد ۱۵مهر ۷۷هستم میخاستم بدونم واسه سبت نام کنکور مشکلی ندارم ینی سرباز حساب نمیشم

    1. soleimany گفت:

      سلام به پلیس + ۱۰ منطقه خود مراجعه نمایید .

    2. اصغر پورعباس گفت:

      تا ۳۱ شهریور ۹۷ فرصت داری بعدش باید خودت معرفی نظام وظیفه بکنی
      درضمن وقتی رتبه کنکورت بیاد و قبول بشی تو دانشگاهی این یعنی معافیت میگیری و مشکلی پیش نمیاد
      اگه از دانشگاهی قبول شی که از بهمن ماه شروع بشه اونوقت میری خودت معرفی میکنی ولی ۶ میاه طول میکشه بعد معرفی تا اسم از یه جایی بیاد ! بعدش قبل اومدن اسم از دانشگاه معافیت تحصیلی میگیری

  139. سبحان گفت:

    یکسال پیش هم کنکور دادم ولی انتخاب رشته نکردم حالا ممنون میشم اگه بگید واسه ثبت نام مشکلی دارم یا نه و تو ثبت نام وظیفه نظام رو چه کدی بزنم با تشکر

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

      1. سبحان گفت:

        پلیس+۱۰هم رفتم گفتن که بعد از تموم کردن مدرسه ۲سال وقت داری .الان هم سال دوم که میخوام کنکور بدم سال قبلم پیش رو تموم کردم .ببخشید با چه شماره ایی تماس بگیرم.؟

        1. soleimany گفت:

          آدرس پست الکترونیک:

          سوالات مرتبط با وظيفه عمومي را ميتوانيد از طريق مشاوره خدمات وظيفه عمومي مطرح نماييد اين آدرس الكترونيكي صرفاً جهت ارتباط سازمانها ،نهادها ، افراد حقوقي مي باشد

          khedmat-moghaddas@police.ir
          تلفن گویا :

          كارشناسان سامانه تلفن گويا به شماره ۰۹۶۴۸۰ در طول ايام هفته آماده ارائه مشاوره به شما متقاضيان محترم در زمينه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي مي باشند .
          ساعات فعالیت :

          ساعات فعالیت سازمان وظیفه عمومی ناجا به شرح ذیل می باشد .

          از شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰
          آدرس :

          تهران ، میدان سپاه ، سازمان وظیفه عمومی ناجا

  140. مونا گفت:

    سلام.چرا برای ۹۶ قانون محدودیت برداشته شد ولی برای ۹۷ نه!؟؟!یعنی هر سال یه قانون؟تکلیف ما چیه که چند ماهه داریم میخونیم؟اینهمه وقت اینهمه هزینه!یعنی هیچی به هیچی….توروخدا بگین هیچ امیدی نیست که این قانون لعو بشه؟چه گناهی کردیم ارشد کردیم….نمیشه بعدا به دیوان شکایت کنیم که بهمون اجازه تحصیل رایگان بدن؟اخه اگه کسی اینهمه پول داشت که بره بین الملل که دیگه کنکور نمیداد!!!!!تکلیف ما که پول نداریم چیه :((((((((((

    1. soleimany گفت:

      سلام شاید اصلاح شد . پی بگم والا . قعلا که در دفترچه چیز دیگری ذکر شده. توکل به خدا

  141. Kazempour گفت:

    باسلام.میخواستم بپرسم اگر عکس ثبت نامم برای ۵ سال پیش باشه مشکلی پیش میاد؟ حتما باید مال امسال باشه؟میشه عکس گرفته شده در سال قبل رو بذارم؟! اصلا از کجا میفهمن عکس مال امساله یا نه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام سر جلسه چک میکنن . اگر زیا تغییر نکرده باشید خیر

  142. hamed گفت:

    سلام من متولد آبان ۷۶ هستم و در سال ۹۳-۹۴ فارغ التحصل پیش دانشگاهی شدم و سال ۹۴ و ۹۵ رو کنکور دادم و الان در دانشگاه پیام نور تحصیل میکنم و میخواستم بدونم که میتونم برای کنکور سراسری ۹۷ شرکت کنم؟ و در قسمت نظام وظیفه دفترچه کدوم کد رو باید وارد کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام . بله مشروط بر نداشتن مشکل نظام وظیفه . کد را مطالعه نمایید .

  143. Amin گفت:

    سلام.من خرداد۹۶امتحانات نهایی سال سوم روداشتم.ومتاسفانه ۳درس روافتادم که دوتاروتک ماده زدم و یکی روموندم برای شهریور که شهریور بنابه مشکلات جسمی که پیش اومد نتونستم امتحان بدم.برای همین دی ماه امتحان دادم وحالا قبول شدم وامروز کارنامه اولیه بدستم رسیده.آیا من هم مجاز به شرکت درکنکور۹۷هستم؟فقط سه روز دیگه تاپایان ثبت نامه.لطفاً کمکمان کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . امکانش هست

  144. زهره گفت:

    سلام من کارشناسی ارشدم رو تا تیرماه سال ۹۶ حتما تموم میکنم میخاستم بپرسم میتونم برای کنکور ۹۸ رشته دندانپزشکی مشمول تحصیل رایگان باشم؟طبق دفترچه جدید ؟پردیس یا ظرفیت مازاد رو فقط میتونم و هزینه اینها چقدر هست؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بدر پردیس و مازاد امکان داره . شرایط ۹۸ اعلام نشده . البته جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان خاطر به سیستم پاسخگویی سایت سازمان مراجعه نمایید .

  145. زهره گفت:

    ببخشید ی سوال دیگه اگه از کارشناسی ارشد روزانه ام انصراف بدم میتونم تحصیل رایگان دندانپزشکی داشته باشم؟من کارشناسی ام شبانه بوده.الان ارشد روزانه میخونم.

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . البته جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان خاطر به سیستم پاسخگویی سایت سازمان مراجعه نمایید .

  146. سمیرا گفت:

    سلام من دانشجوی روزانه کارشناسی هستم حالا میخوام کنکور فنی شرکت کنم آیا برای کنکور فنی هم باید از دانشگاه انصراف داد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام باید منتظر دفترچه ثبت نام فنی باشیم تا شرایط جدید را مطالعه کنیم

  147. سمیرا گفت:

    سلام من در حال تحصیل در دوره کارشناسی روزانه هستم و میخوام در کنکور ۹۷ فنی شرکت کنم کنکور قبلیم فنی نبوده برای سرکتدر کنکور فنی هم باید از دانشگاه انصراف بدم؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام باید منتظر دفترچه ثبت نام فنی باشیم تا شرایط جدید را مطالعه کنیم

  148. هدی گفت:

    سلام.سال ۸۹ ورودی لیسانس روزانه منابع طبیعی بودم و ۹۳ فارغ التحصیل شدم و ارشد همین رشته رو سال ۹۵ فارغ التحصیل شدم. سوالم اینه که اگه کنکور ۹۷ روزانه پزشکی قبول بشم میتونم بخونم ؟! باید شهریه بدم ؟! بعضیا میگن فقط میتونم بین الملل بخونم. میشه یه جواب قاطع و مستند بدین و از این سردرگمی نجاتم بدین.خیلی ممنون.

    1. soleimany گفت:

      سلام شما مجاز به پردیس خودگردان و مازاد هستید .

  149. احسان نامی گفت:

    سلام.من دانشجوی سراسری روزانه زبان ورودی سال ۹۵ بودم ک امسال انصراف دادم.برا پیام نور غیرحضوری سال ۹۶ ثبت نام کردم .میخواستم بدونم نوع دانشجویی ام برا کنکور ۹۷ انصرافی باید بزنم یا غیر روزانه؟و برا کد وضعیت نظام وظیفه چی بزنم؟؟؟!

    1. soleimany گفت:

      سلام غیر روزانه – کد ۳ را مطالعه کنید و ببینید یا با شرایط شما یکی ست ؟

  150. امیر گفت:

    سلام من دی ماه امسال تجدیدی هام قبول شدم هنوز دیپلمم صادر نشده میشه ثپت نام کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام مشروط بر اینکه دیپلم را حتما بگیرید + پیش دانشگاهی

  151. ابوالفضل گفت:

    سلام من دیپلم انسانی دارم ولی پیش دانشگاهی نخوندم
    ایا میتونم کنکور فنی بدم رشته حسابداری میخوام بخونم

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  152. محمد گفت:

    سلام. ببخشید شرایط سنی را برای دانشگاه فرهنگیان اعلام.نکردند .شما را به خدا.بهشون.بگید شرایط سنی را به ۲۲سال بیشتر افزایش بدند.

    1. soleimany گفت:

      سلام شرایط سنی تا ۲۴ تقریبا بوده .البته شرایط در دفترچه انتخاب رشته منتشر می شود

  153. سمیرا گفت:

    باسلام و درود. من دارای مدرک کاردانی حسابداری روزانه از دانشگاه سراسری میباشم و کارشناسی رو هم در دوره شبانه دانشگاه سراسری خوندم. ایا میتونم برای کنکور سال ۹۷ در رشته تجربی شرکت کنم؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود بر شما . کارشناسی پیوسته ؟ بله

  154. علی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من فارغ التحصیل کارشناسی روزانه هستم الان دوباره ثبت نام کردم دارای معافیت تحصیلی ۵ ساله بودم که یک سالش هنوز مونده کد نظام وظیفه شماره ۳ رو زدم آیا درسته؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  155. کیهان گفت:

    با سلام
    من رشته تجربی خوندم ولی میخوام کنکور انسانی بدم
    تو ثبت نام باید چیکار کنم ؟؟؟
    اگه میشه راهنمایی کنید
    با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود . هنگام ثبت نام رشته ی امتحانی خود را انسانی بزنید

  156. سلام خسته نباشید، من الان دانشجوی پیام نورم(کارشناسی ) سنم ۲۱، می خواستم بدونم کدوم کد نظام وظیفه برا شرکت تو کنکور ۹۷ بزنم.ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      کد ۳ را مطالعه کنید و ببینید آسا با شرایط شما یکی هست ؟ یا خیر

      1. سپاس آقای سلیمانی

  157. pasha pashayii گفت:

    سلام ببخشید من متولد ۷۸/۱۱/۲۹ هستم بنده در خرداد دیپلم ردی شدم و بنا ب دلایلی در شهریور و دی نتونستم دیپلمم رو بگیرم و فقط یک درسم مونده و در مدرسه بزرگسالان تحصیل کردم .میخواستم ببینم چون بنده در سال خرداد ۹۷ دیپلمم رو میگیریم میتونم در کنکور ۹۷ شرکت کنم ؟؟رشتمم تجربی هستش و تا شهریور ۹۷ هم امتحان پیش دانشگاهیو بدم؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . خیر . چون دیپلم ندارید.جهت اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور پیام دهید

  158. شقایق گفت:

    سلام خسته نباشین
    من سال آخر کارشناسی روزانه رادیولوژی هستم و. تا آخر تیر فارغ التحصیل میشوم .(تاقبل از اعلام نتایج)آیا میتونم کنکور ۹۷ بدون انصراف بدم،یا تا زمان کنکور باید. انصراف داده باشم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . شما باید انصزاف یدید در بهمن ماه

  159. امیر محمد گفت:

    سلام من سال ۹۵معدن روزانه قبول شدم و نرفتم میخواسم بدونم میتونم در کنکور ۹۷شرکت کنم و روزانه قبول شوم.

    1. soleimany گفت:

      درود بله

  160. مهدی @@ گفت:

    سلام من از پیش دانشگاهی دوتا واحد مونده دارم
    دفترچه رو مطالعه کردم من الان دانش اموز پیش دانشگاهی تلقی میشم خب
    ولی الان من کد سوابق پیش دانشگاهی رو میگیرم یا میمونه تیر ماه بگیرم ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام میمونه برای بعد امتحانات

  161. فری گفت:

    سلام. من سال دوم دبیرستان هستم و سال دیگه درسم تموم میشه. (ما ششم هم خوندیم و پیش دتنشگاهی نداریم). میخواستم امسال برای کنکور بصورت آزمایشی شرکت کنم. کارت اعتباری هم خریدم ولی در مرحله سوابق تحصیلی مشکل پیدا کردم حین ثبت نام. آیا نمیشه امسال آزمایشی شرکت کنم؟ چون هنوز دیپلم نگرفتم.
    پس اینایی که میگن کوچکترین داوطلب هرسال کنکور هی تلویزیون نشون میده چطوریه؟ پس آنها چطوری موفق به ثبت نام شدن؟ سیستم به من خطا میده. لطفا راهنمایی بفرمایید. باتشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام اونها جهشی خوندن و اکثرا مدرک دیپلم و پیش دارن . حتما با بنده تماس بگیرید

  162. پرهام عامری گفت:

    با عرض سلام من دانشجوی مهندسی مکانیک هستم ورودی۹۲ و شهریور امسال فارغ میشم دانشجوی دانشگاه ازاد هستم الان ک میخوام ثبت نام کنم کدنظام وظیفه رو میخواد من باس کدوم رو انتخاب کنم?

    1. soleimany گفت:

      سلام تماس بگیرید

  163. ثنا گفت:

    سلام و خسته نباشید، من کارشناسی و ارشد هیچ کدام روزانه نبودم، الان فقط پردیس و مازاد میتونم برم؟؟
    و اینکه این شرط فقط برای رشته های پزشکی هست یا شامل پیراپزشکی هم میشه؟ مثلا برای فیزیوتراپی هم باید برم پردیس؟

    با تشکر.

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود . فعلا طبق اطلاعات اخیر امکان روزانه برای شما در ۳ رشته خوب تجربی وجود ندارد . برای اطمینان بیشتر به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور پیام دهید . مابقی رشته ها مشکلی نیست

  164. ترانه گفت:

    سلام خسته نباشید. من امسال پیش دانشگاهی رشته انسانیم. خیلی به کامپیوتر علاقه دارم. میخواستم بدونم میتونم دانشگاه مهندسی کامپیوتر بخونم؟با کلاس های آموزشی میتونم خودمو برای کنکور آماده کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام کنکرو فنی میخواید شرکت کنید ؟ یا سراسری ؟ بله مشکلی نیست

      1. ترانه گفت:

        اگه بخوام سراسری شرکت کنم میشه؟ با کلاس های بیرون میتونم قبول بشم؟

        1. soleimany گفت:

          تماس بگیرید

  165. یاشار گفت:

    سلام . من در کنکور ۹۶ شرکت کردم و در دوره روزانه دانشگاه دولتی قبول شدم ولی برای ثبت نام اقدام نکردم و الان میخوام کنکور ۹۷ شرکت کنم و همچنین از نظر نظام وظیفه مشکلی ندارم و گواهی دارم تا سال آینده اما نمیدونم باید کدوم کد را انتخاب کنم . همچنین من که در دانشگاه پذیرش شدم اما ثبت نام نکردم هم باید انصراف بدم ؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام خیر .انصراف ندارید

  166. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید،
    من دیپلمم فنی هستش، کاردانیم شهرسازی خوندم، کارشناسیم دانشگاه آزاد ناپیوسته عمران خوندم، واسه ثبت نام کنکور سراسری تجربی میتونم شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      کارشناسی پیوسته ؟

  167. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید،
    من دیپلمم فنی هستش، کاردانیم شهرسازی خوندم، کارشناسیم دانشگاه آزاد ناپیوسته عمران خوندم، واسه ثبت نام کنکور سراسری تجربی میتونم شرکت کنم؟
    پیش دانشگاهی ندارم،
    الان هم کاردانی دارم هم کارشناسی

    1. soleimany گفت:

      کارشناسی پیوسته ؟ مشکلی ندارید

  168. یاشار گفت:

    سلام و خسته نباشید . من در کنکور ۹۶ شرکت کردم و دوره روزانه دانشگاه دولتی قبول شدم ولی ثبت نام نکردم . الان میخوام کنکور ۹۷ شرکت کنم با توجه به اینکه در دانشگاه قبول شده ثبت نام نکردم باز هم باید فرم انصراف از دانشگاه را پر کنم ؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام خیر

  169. sara f گفت:

    سلام وقت بخیرمن مدرک کارشناسی ناپیوسته روزانه که دوره کاردانی هم روزانه بودم میتونم درکنکور سراسری شرکت کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام کاردانی پیوسته دارید ؟

  170. لیلی گفت:

    سلام بنده دانشجوی ترم آخردانشگاه روزانه هستم تااوایل اسفند فارغ التحصیل میشم میتونم کنکور۹۷شرکت کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  171. لیلی گفت:

    سلام بنده دانشجوی ترم آخردانشگاه روزانه هستم تااوایل اسفند فارغ التحصیل میشم میتونم کنکور۹۷شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما بله

  172. ghader گفت:

    سلام خسته نباشید
    من سال ۸۶ دیپلم تجربی گرفتم سال ۸۷ پیش دانشگاهی تموم کردم سال ۹۱ هم از غیر انتفاعی مدرک کاردانی ناپیوسته گرفتم سال ۹۴ هم مدرک کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را از دانشگاه ازاد گرفتم و مشکل سربازی هم ندارم میخوام ببینم میتونم کنکور ۹۷تجربی شرکت کنم یا نه ؟ درصورت قبولی در رشته پزشکی روزانه میتونم رایگان تحصیل کنم یا خیر؟ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید.

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما . برای شرکت در کنکور مدرک کاردانی پیوسته مهم می باشد . به سیستم پلسخگویی سایت سازمان سنجش پیام دهید . بله رایگان هست

  173. ghader گفت:

    ضمنا رشته دانشگاهی من هم در غیرانتفاعی و هم آزاد نرم افزار بود.
    با تشکر

  174. مهدی گفت:

    باسلام و عرض خسته نباشید
    من سال سوم تجربی هستم و متولد ۱۳۷۹/۰۶/۲۳ اما من نتونستم در خرداد ۹۶قبول بشم الان هم دو کتاب تجدید دارم خواستم بدونم من ميتونم در کنکور ۹۷شرکت کنم اگه قبول شدم خرداد ۹۷امتهان بدم اون تجدید هارو پاس کنم بعد برم دانشگاه
    آیا امکانش هست
    فقط تو رو خدا جواب بديد تا بتونم فردا ثبت نام کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام . شما تماسی با بنده بگیرید

  175. فرزانه گفت:

    سلام.من داشجوی ترم ۸روزانه هستم و تاشروع سال تحصیلی ۹۷-۹۸درسم تموم میشه آیا میتونم بازهم کنکور کارشناسی روزانه شرکت کنم و درصورت قبولی روزانه تحصیل کنم؟البته میخوام بدونم شهریه پرستاری خودگردان چقدره حدودا؟ و اینکه آیا امکانش هست دوباره سازمان اعلام کنه تحصیل مجدد رایگانه؟ کهاز ثبت نام جا نمونم یک روز زمان دارم ممنون میشم پاسخ بدید

    1. soleimany گفت:

      سلام دانشجوی کارشناسی ؟ یا ارشد ؟ اگر کارشناسی باشید بله . جعت اطلاع از هزینه پردیس خودگران و مازاد به دفترچه شماره ۲ ( انتخاب رشته ) مراجعه نمایید .

  176. مهدی گفت:

    خواهشا جواب این سوال منو بدید ، متشکرم

  177. نرگس گفت:

    سلام برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان که باید تودفترچه علامت زد،یکی از شرایطش داشتن معدل ۱۵هست میخاستم بدونم منظورشون معدل نهایی کتبی یامعدل کل؟

    1. soleimany گفت:

      سلام معدل کل

  178. حسین گفت:

    سلام و خسته نباشید ببخشید من دیپلم فنی کامپیوتر خوندم کاردانی روزانه فنی و کارشناسی غیر انتفاعی خوندم ناپیوسته الان میتونم کنکور سراسری بدم واسه پزشکی یا باید برم دوباره دیپلم تجربی بگیرم بعد کنکور بدم؟تورخدا زود جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام چنانچه کاردانی پیوسته باشد بله

  179. امید بیانی گفت:

    سلام وقت بخیر شرایط شرکت در کنکور سراسری برای کسی که مدرک فنی حرفه ای داره چیه ؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام شرایط خاصی نیست جز دانشتن مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی پیوسته

  180. arian گفت:

    سلام من مدرک پیش رو ندارم متولد نیمه اول ۷۶ هستم و چهار درس افتادم ایا میتونم شرکت کنم?

    1. soleimany گفت:

      سلام . چنانچه مدرک خود را تا پایان شهریور ماه ۹۷ اخذ کنید بله

  181. arian گفت:

    سلام من مدرک پیش رو ندارم چهار درسم افتادم امادیپلم دارم و متولد ۷۶ نیمه اولم ایا میتونم ثبت نام کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام . چنانچه مدرک خود را تا پایان شهریور ماه ۹۷ اخذ کنید بله

      1. مهدی @@ گفت:

        کد سوابق پیش رو باید دریافت کنه یا میمونه موقع توزیع کارت؟ مشکلی نداره که؟

        1. soleimany گفت:

          سلام شما چهئموقع فارغ التحصیل می شوید ؟

          1. مهدی @@ گفت:

            سال ۹۶ فارغ التحصیل شده ام دو درس از پیش دانشگاهیم مونده
            کد سوابق رو زدم بیاره خطا داد، منم با دیپلم ثبت نام کردم ، مشکلی پیش نیاد؟

          2. soleimany گفت:

            سلام . تماس بگیرید

  182. مریم بخشی گفت:

    با سلام
    من دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد روزانه هستم، می خواستم بپرسم می تونم آزمون سراسری ۹۷ شرکت و در دانشگاه دولتی روزانه تحصیل کنم یا نه؟ ممنونم .

    1. soleimany گفت:

      سلام . طبق بند ( و ) دفترچه شماره ۱، شما حق تحصیل در پپردیس های خودگران و مازاد را دارید .

  183. نگار گفت:

    سلام من دانشجوی ترم ۸ رشته کارشناسی پیوسته هوشبری روزانه هستم و تیرماه ۹۷ فارغ التحصیل میشم، من مشمول طرح اجباری رشته های علوم پزشکی هستم، میخواستم بپرسم که من میتونم تو کنکور ۹۷ شرکت و انتخاب رشته کنم؟؟ در صورت قبولی در رشته ی دندانپزشکی روزانه دولتی، من مشمول تحصیل رایگان میشم؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام یکی از شروط شرکت نام در کنکور ۹۷ گذاراندن طرح و تعهدات قانونی می باشد .جهت اطمینان بیشتر به سایت سازمان سنجش قیمت پاسخگویی به سوالات مراجعه نمایید .

  184. مينا ملكي گفت:

    سلام وقتتون به خير
    من دانشجوي روزانه كارشناسي مهندسي پزشكي هستم و قصد ثبت نام در كنكور ٩٧ رو دارم.البته من ٣٠ بهمن ماه فارغ تحصيل ميشم.
    براي تحصيل توي دوره دكتري دندان پرشكي ميتونم رايگان تحصيل كنم؟
    با توجه به اينكه ٣٠ بهمن ٩٦ فارغ ميشم توي ثبت نام كدوم گرينه رو انتخاب كنم؟فارغ تحصيل يا دانشجوي روزانه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود فارغ التحصیل.بله مشکلی نیست و جهت اطمینان بیشتر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، قسمت سیستم پاسخگویی مراجعه نمایید.

  185. مينا ملكي گفت:

    سوال ديگمم اينه تعهد خدمت براي تحصيل رايگان رشته كارشناسيم كه يعني بايد دوسال توي ايران كار كنم تا مدركم ازاد بشه مشكلي ايجاد نميكنه بعد قبولي؟

    1. soleimany گفت:

      سلام یکی از شروط شرکت در آزمون سراسری ۱۳۹۷ گذراندن طرح و یا اجرای تعهدات قانونی می باشد .

  186. Mohamad گفت:

    کنکور ثبت نام کردم ولی الان میبینم چون دانشجو هستم نمیتونم کنکور بدم حالا میتونم انصراف بدم؟؟ یا اگه بخام سال بعد کنکور بدم مشکلی نداره برام؟ البته من کاردانی ترم آخرم هستم

    1. soleimany گفت:

      سلام شما روزانه هستید ؟خانم یا آقا ؟

  187. مينا ملكي گفت:

    سوال ديگمم اينه
    تعهد خدمتي كه بعلت تحصيل رايگان در دانشگاه سراسري وجود داره كه بايد ٢ سال توي ايران كار كرد منعي براي ثبت نام ايجاد نميكنه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام شما باید ابتدا تعهدات قاونی خود را بگذارنید

  188. arian گفت:

    بازم سلام من همونم ک گفتم چهار درس پیش رو افتادم متولد نیمه اول ۷۶ ام.خواستم ببینم کد نظام وظیفه شاملم میشه یا مشکلی برا ثبت نام ندارم

    1. soleimany گفت:

      سلام با توجه به دفنرچه کد ۴ یا ۵ را مطالعه کنید

  189. Ahmadi گفت:

    سلام و عرض ادب ، من فارغ التحصیل کاردانی هستم«فوق دیپلم»، میخواستم در کنکور سراسری شرکت کنم اما موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشدم ، آیا من که پیش دانشگاهی نداشتم کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام لازمه؟ لطفا راهنماییم کنید تا فرصت ثبت نام وجود داره ، ممنون

    1. soleimany گفت:

      سلام شما کد سوابق تحصیلی پیش بهتون تعلق نمیگیره

  190. somayeh گفت:

    سلام
    من مدرک دیپلم فنی دارم و کاردانی کامپیوتر و کارشناسی کامپیوتر در دانشگاه روزانه خوندم. میخوام تو کنکور سراسری ۹۷ رشته زبان شرکت کنم . آیا میتونم؟؟ اگه میشه با کدوم مدرک ثبتنام کنم؟ کاردانی یا کارشناسی؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشکلی ندارید . کاردانی

      1. somayeh گفت:

        ممنونم.
        چون من کارشناسیمو روزانه خوندم. آیا میتونم تو انتخاب رشته بازم دوره روزانه رو انتخاب کنم ؟ یا فقط مجاز به انتخاب دوره های شبانه خواهم بود؟

        1. soleimany گفت:

          مشکلی نیست

  191. Soraya گفت:

    سلام من کارشناسی و ارشدم رو دانشگاه ازاد خوندم رشته زیست شناسی میتونم در صورت قبولی تحصیل رایگان تو رشته پزشکی داشته باشم

    1. soleimany گفت:

      سلام طبق بند و دفترچه رتهنمای ثبت نام شما حق تحصیل در دانشگاه پردیس خودگران و مازاد را دارید

  192. arian گفت:

    چرا پی امم نمیاد

  193. arian گفت:

    اقای ادمین من گیرم لطفا جواب منو بدید پی ام دادم

  194. Amin گفت:

    سلام خسته نباشید .
    دانشجوی ترم ۸ کارشناسی علوم آزمایشگاه دوره روزانه هستم .برای شرکت مجدد در کنکور سراسری برای رشته پزشکی متوجه شدم که امسال نمیتونم مگر در صورت انصراف.
    سوال بنده این است که بعد از تیر ماه ۹۷ که فارغ التحصیل میشم و به خدمت سربازی میروم ، آیا میتوانم حین خدمت کنکور سراسری بدهم ؟ و در صورت قبولی آیا ترخیص خواهم شد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام امگکان ادامه تجحصیل حین خدمت هست

  195. امیرحسین گفت:

    سلام،من تا آخر این ماه مدرک لیسانس مکانیک روزانه دولتی رو میگیرم(ترم ۹) و فارغ‌التحصیل میشم٬متولد ۷۳ هستم
    اگه بخوام واسه کنکور ۹۸رشته ی تجربی شرکت کنم،وظیفه عمومی این اجازرو میده؟؟
    چون در دفترچه خوندم که از شرایط تحصیل مجدد برای آقایان اینه که مشکل سربازی نداشته باشند،نمیدونم منظور از مشکل سربازی کارت معافیت یا پایان خدمت هست یا صرفا همین که بیشتر از یک سال مهلت پست دفترچه نگذره و وارد غیبت نشی؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام باید به حوزه نظام وظیفه یا پلیس + ۱۰ منطقه خود مراجعه کنید .

  196. مریم بخشی گفت:

    با سلام خدمت شما
    ممنونم از پاسخگویی و راهنمایتون. من الان میخوام گروه آزمایشی متفاوت از رشته ی دیپلمم امتحان بدم و الان بند” و ” که قبلا کارشناسی و ارشدم رو روزانه بودم بازم دانشگاه های پردیش و مازاد رو مجازم؟ یا روزانه هم میتونم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام چه رشته ای مد نظر شماست ؟

  197. مریم گفت:

    سلام.من کارشناسی عمران دارم رشتم ریاضی بوده توکنکورارشد۹۷شرکت کردم ایا میتونم توکنکورکارشناسی۹۷هم شرکت کنم دررشته انسانی؟!باهم مغایرت ندارن؟!باتوجه به اینکه مهلت ثبت نام تااخرامشبه لطفا سریعتر جواب منو بدید!یه سوال دیگم اینکه چون نمیخوام تورشته خودم کنکوربدم سوابق تحصیلی وکددانش اموزی ندارم باید چیکارکنم؟!

    1. soleimany گفت:

      سلام مسشکلی نیست. باید برید سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش

  198. حمید اسکندری گفت:

    سلام . ببخشید من دیپلم تربیت بدنی دارم به همین علت پیش دانشگاهی ندارم و الان ترم ۱ دانشگاه آزادم میتونم برای کنکور ۹۷ ثبت نام کنم؟(زبان انگلیسی)

    1. soleimany گفت:

      سلام باید پیش داشته باشید یا کاردانی

  199. محسن گفت:

    سلام
    بنده سال ۸۵دیپلم ریاضی گرفتم پیش دانشگاهی هم خوندم ولی از پیش چند درسو پاس نکردم من اگه پیشدانشگاهی در رشته ریاضیو کامل کنم در کنکور ۹۸ میتونم رشته تجربی شرکت کنم ؟و ایا دندون پزشکی میتونم
    روزانه بدون هزینه ادامه بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . مشکلی نیست

  200. صالح قدسی گفت:

    سلام من درکنکور ۹۶ دانشگاه دولتی قبول شدم بعد از اونجا انصراف دادم والان دانشگاه پیام نور هستم ایا میتونم در کنکور ۹۷ شرکت کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . در صورت نداشتن مشکل نظام وظبفه

  201. فرزانه گفت:

    سلام کسی که دانشجوی کارشناسی روزانس و تا شهریور۹۷ درسش تموم میشه نمیتونه کنکور سراسری روزانه۹۷ شرکت کنه؟ کنکور ۹۸ میتونه روزانه تحصیل کنه مجددا ک

    1. soleimany گفت:

      سلام کنکور ۹۸ بله . باید برای ۹۷ انصراف بدید

  202. زینب گفت:

    با سلام پایه یازدهم میتوانند به صورت ازمایشی در کنکور۹۷ شرکت کنند؟اگر ثبت کرده باشد چکار میتوان میکرد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود بر شما . پیشنها این هست که شرکن نکنید

  203. sajjad گفت:

    سلام. من کاردانی فنی مکانیک دارم.در کنکور ۹۷ ثبت نام کردم.گروه ریاضی و فنی.
    ميخوام بدونم درصورت قبولی دانشگاه روزانه باید دوباره از مقطع کاردانی شروع کنم یا چون کاردانی رو دارم میتوانم از مقطع کارشناسی ادامه تحصیل بدم.

    1. soleimany گفت:

      سلام باید از ابتدا شروع کنید البته بسته به دانشگاه میتوانید تطبق واحد بدهید

  204. فرزاصدرزاده گفت:

    سلام درصورت قبول نشدن در دانشگاههای انتخابی آیا سال بعد میتوانم دوباره در کنکور شرکت کنم اگه وقت سربازی باشه تکلیفم چیه

    1. soleimany گفت:

      سلام تماس بگیرید تا راه حل بدهم

  205. azar گفت:

    سلام خسته نباشيد…تو رو خدا بگيد چه كار كنم؟من كارشناسي شيمي و ارشدم رو هر دو ازاد خوندم…طبق دفترچه پارسال كلي كلاس رفتم وام گرفتم هزينه كردم تا دارو روزانه بخونم..حالا چطور اخر سال ميگن نميشه و بايد پرديس بخوني؟ اخه من پول دارم برم پرديس؟! الان يك هفته است افسردگي گرفتم ..راهي نيست؟ اگه همه اعتراض كنيم و بريم سازمان سنجش ممكنه نتيجه بده..ممكنه مثل پارسال اصلاحيه بدن..به خدا ديوونه مون كردن…ممنونم از شما

    1. soleimany گفت:

      http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=5458
      درود بر شما این پیام را مطالعه تنایید .

  206. shadey karimi گفت:

    سلام ببخشید ارشد روانشناسی دانشگاه ازاد و دارم کارشناسیمم پیام نور بودالانم کنکور ۹۷ و شرکت کردم ایا حق تحصیل رایگان و دارم ؟؟

  207. ali گفت:

    سلام ببخشید من دی ماه دیپلم گرفتم چون نتیجه دیر امد من چهار شنبه برای ثبت نام رفتم و گفتن سوابق تحصیلی ارسال نشد میخواسم ببینم میشه کنکور ۹۷ شرکت کنم و زمان ثبت نام ما کی هستش؟

    1. soleimany گفت:

      سلام به لینک زیر مراجعه نمایید :
      https://www.sanjeshy.org/?p=16285

  208. صادق فتحی گفت:

    باسلام ،بنده سال۹۳،کارشناسی پیوسته روزانه بهداشت خوندم وامسال کنکور ثبت نام کردم ،آیامیتوانم رشته پرستاری روزانه بخونم ومجدد از تحصیلات رایگان استفاده کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  209. صادق فتحی گفت:

    باسلام ،بنده سال۹۳،کارشناسی پیوسته روزانه بهداشت خوندم وامسال کنکور ثبت نام کردم ،آیامیتوانم رشته پرستاری روزانه بخونم ومجدد از تحصیلات رایگان استفاده کنم؟آقای سلیمانی خواهش میکنم جوابم رو بدید

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود . بله

  210. سپهر گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من پایه یازدهم هستم میتونم کنکور ۹۷ بدم به صورت ازمایشی یه سریا میگن میشه یه سریا میگن نه من شرایط هم خوندم دیپلم اینا میخواست که پایه یازدهم نداره لطفا کمکم کنین

    1. soleimany گفت:

      سلام شرکت نکنید بهتره . جهت راهنمایی تماس بگیرید

  211. زهرا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
    من مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را از دانشگاه دولتی گرفتم الان با توجه به دفترچه باید در صورت قبولی فقط پردیس شرکت کنم؟ یعنی رشته های پزشکی دولتی امکانش وجود ندارد؟
    بعد اینکه امکان پذیرش در رشته های پیراپزشکی دولتی وجود ندارد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . مجاز به قبولی در پردیس خودگران و مازاد هستید . پیرا پزشکی مشکلی نیست

  212. رحمانی گفت:

    سلام
    من هم مدرک لیسانس و هم فوق لیسانس خود را در دانشگاههای دولتی و روزانه در رشته ریاضی محض، گرفته ام
    آیا میتوانم مجددا در رشته پزشکی در دوره روزانه و بطور رایگان ادامه تحصیل بدهم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . میتوانید اما مجاز به قبولی در پردیس خودگران و مازاد را دارید

      1. معصومه حردانی گفت:

        سلام من ورودی سال۹۰دانشکاه رورانه هستم .رشته ی جغرافیا.سال۹۳انصراف دادم.ولی جون دیر انصراف داده بودم دانشکاه فرهنکیان قبول به ثبت نامم نکردن.بایدجریمه میدادم/بعدسال۹۴دوباره کنکور دادم رشته ی جغرافیا دوباره قبول شدم.کفتن یه روشته رو نمیشه دوبار رورانه بخونی.من واسه کنکور۹۷ هم شرکت کردم ولی تاره که این متلب بالا روخوندم خلی نکران شدم.میتونم دوباره برم دانشکاه رورانه بخونم؟من سال۹۰مدرک گاردانی هم ار دانشکاه کرفتم

        1. soleimany گفت:

          سلام شما مشکلی ندارید.تماس بگیرید

  213. محمد مهدی مداح گفت:

    سلام،کاردانی دارم و کنکور ثبت نام کردم ،ترم یک لیسانس که بودم انصراف دادم و الان سوالم بابت خدمت سربازی هست ،تا تاریخ ۲۴ مهر سال۹۷ معافیت تحصیلیم زمان داره یعنی اونجور ک پرسیدم یک سال بعد از تاریخ انصرافی ،تاریخ اعزام…
    من میخواستم بدونم اگر یه دانشگاهی قبول شدم مشکل سربازی ک ندارم ،میتونم یا نه؟

    1. soleimany گفت:

      سلام جهت پاسخ دقیق به پلیس + ۱۰ مراجعه نمایید .

  214. Javid keykha گفت:

    سلام خسته نباشید من ترم مهر سال ۹۴ بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی حسابداری رفتم چون تکمیل ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی کاردانی بهداشت محیط روزانه قبول شدم از ازاد انصراف دادم بعد یکسال از علوم پزشکی هم انصراف دادم سال ۹۶ دوباره کنکور ثبت نام کردم ولی سر جلسه نرفتم کارشناسی زبان روزانه صرفا با سوابق تحصیلی قبول شدم ولی نرفتم سوال اینکه میتونم کنکور ۹۷ ثبت نام کنم شرکت کنم روزانه قبول بشم و دانشگاه ثبت نام کنم با درود فراوان

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  215. معصومه حردانی گفت:

    سلام.من ورودی سال ۹۰ دانشگاه روزانه هستم .رشته ی جغرافیا .سال ۹۳ انصراف دادم ولی چون دیر انصراف داده بودم دانشگاه فرهنگیان قبول به ثبت نامم نکردن .باید جریمه میدادم .بعد سال۹۴دوباره کنکور دادم رشتهی جغرافیا دوباره قبول شدم .گفتن یه رشته رو نمیشه دوبار روزانه بخونی.من واسه کنکور۹۷ هم شرکت کردم ولی تازه که این مطلب بالا رو خوندم خیلی نگران شدم .میتونم دوباره برم دانشگاه روزانه بخونم؟؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام شما مشکلی ندارید

  216. معصومه حردانی گفت:

    من سال۹۰مدرک کاردانی هم از دانشگاه گرفتم .

  217. ياسمن گفت:

    سلام خسته نباشين
    من دانش آموز پايه يازدهم رشته رياضي هستم از ثبت نام توي مرحله اول جاموندم ميخوام توي اسفند كه براي جا مونده ها باز ميشه دوباره ثبت نام كنم فقط ميخواستم بدونم شرايطش چجوريه؟ ميتونم ثبت نام كنم؟ بعد مشكلي كه براي كنكور سال بعدم پيش نمياد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام مشکلی نیست ولی پیشنهاد میکنم شرکت نکنید

  218. امیرشریفی گفت:

    سلام.کنکور ۹۶رشته علوم ورزشی شبانه قبول شدم.هنوز ثبت نام نکردم.ایا میتونم برای کنکور۹۷ انتخاب رشته کنم؟ایا میتونم بعد از ثبت نام .مرخصی بگیرم که اگر قبول نشدم دوباره ادامه بدم.ممنون

    1. soleimany گفت:

      سلام . شما ثبت نام کردید ؟ جهت شرکت در کنکور مشکلی ندارید

  219. پریزاد ت گفت:

    باسلام من کارشناسی الکترونیک روزانه دارم.یک ترم هم ارشد روزان خوندم و انصراف دادم.با این تفاسیر ایا می تونم در رشته پرستاری روزانه ادامه تحصیل بدم؟یا تنها می تونم پردیس یا مازاد انتخاب کنم؟منظورم رشته های پیراپزشکی هست.ممنون از راهنمایی تون

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشکلی ندارید

  220. محمد د گفت:

    سلام ببخشید من یه مدته ذهنم درگیره چون حس میکنم که اطلاعاتم رو درست وارد نکردم موقع ثبت نام…من ۲۰ سالم تموم شده و مهر ۹۶ دانشجوی کاردانی دانشگاه آزاد شدم و پیش دانشگاهیمو بصورت داوطلب آزاد خرداد ۹۷ میگیرم..امسال هم کنکور ثبت نام کردم .و میخوام در صورت قبولی انصراف بدم و برم دانشگاه دولتی…ولی خب مسئله اینه که من حس میکنم موقع ثبت نام کد نظام وظیفه رو اشتباه وارد کردم ینی اصلا نمیدونستم کدوم کد رو باید بزنم و یه چیزه دیگه ام هست اونم اینه که من موقع ثبت نام چون پیش دانشگاهیم رو نگرفته بودم گزینه دانشجوی دوره غیر روزانه رو علامت نزدم….و الان واقعا دو هفته اس که ذهنم درگیره اصلا نیمتونم درس بخونم و واقعا حالم خوب نیس چون میترسم برام کارت ورود به جلسه صادر نشه…لطفا بهم بگین من باید چیکار کنم؟؟اون کد نظام وظیفه درست وارد کردنش مهمه؟؟؟تو رو خدا جوابمو بدین خیلی مهمه برام…ممنونم ازتون

    1. soleimany گفت:

      سلام در اسفند ماه سازمان سنجش مجدد اقدام به ثبت نام داوطلبان جدید و ویرایش میکند . نگران نباشید .شما دفترچه را مطالعه و در صورت داشتن سوال با من تماس بگیرید

  221. محمد د گفت:

    شرکت در کنکور مشکلی ندارید

    پاسخ

    محمد د

    بهمن ۲۲, ۱۳۹۶ در ۲:۴۲ ب.ظ

    سلام ببخشید من یه مدته ذهنم درگیره چون حس میکنم که اطلاعاتم رو درست وارد نکردم موقع ثبت نام…من ۲۰ سالم تموم شده و مهر ۹۶ دانشجوی کاردانی دانشگاه آزاد شدم و پیش دانشگاهیمو بصورت داوطلب آزاد خرداد ۹۷ میگیرم..امسال هم کنکور ثبت نام کردم .و میخوام در صورت قبولی انصراف بدم و برم دانشگاه دولتی…ولی خب مسئله اینه که من حس میکنم موقع ثبت نام کد نظام وظیفه رو اشتباه وارد کردم ینی اصلا نمیدونستم کدوم کد رو باید بزنم و یه چیزه دیگه ام هست اونم اینه که من موقع ثبت نام چون پیش دانشگاهیم رو نگرفته بودم گزینه دانشجوی دوره غیر روزانه رو علامت نزدم….و الان واقعا دو هفته اس که ذهنم درگیره اصلا نیمتونم درس بخونم و واقعا حالم خوب نیس چون میترسم برام کارت ورود به جلسه صادر نشه…لطفا بهم بگین من باید چیکار کنم؟؟اون کد نظام وظیفه درست وارد کردنش مهمه؟؟؟تو رو خدا جوابمو بدین خیلی مهمه برام…ممنونم ازتون

    1. soleimany گفت:

      سلام در اسفند ماه سازمان سنجش مجدد اقدام به ثبت نام داوطلبان جدید و ویرایش میکند . نگران نباشید .

  222. جعفر حسینی گفت:

    با عرض سلام
    بنده دانشجوی هوشبری دولتی روزانه هستم و تیر ماه ۹۷ فارغ التحصیل میشم .
    آیا با شرکت در کنکور اجازه انتخاب رشته در دانشگاه دولتی دارم؟
    آزاد چطور؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . برای کنکور چه سالی ؟

      1. جعفر حسینی گفت:

        سلام .بنده دانشجوی هوشبری دولتی روزانه هستم و تیرماه ۹۷ فارغ التحصیل میشم و از خدمت سربازی هم معاف هستم
        آیا برای انتخاب رشته دولتی ۹۷مشکلی دارم؟
        برای آزاد چطور؟

        1. soleimany گفت:

          سلام شما با بنده تماس بگیرید

  223. جعفر حسینی گفت:

    فراموش کردم اینم عرض کنم که از خدمت سربازی معاف هستم

  224. مبینا مهدوی گفت:

    سلام،بنده تیرماه ۹۸فارغ التحصیل میشم و دانشجوی یکی از رشته های پیراپزشکی میباشم آیا حق شرکت در کنکور ۹۸رو دارم برای پزشکی یا باید انصراف بدم حتما؟

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود . آیا در دوره ی روانه در حال تحصیل هستید ؟

  225. سروش عبداللهی گفت:

    سلام من کنکور۹۶ امتحان دادم قبول نشدم کدوم کد رو برای سربازی پر کنم

    1. soleimany گفت:

      خب باید کاملتر توضیح بدید . متولد چه سال و …؟ تماس بگیرید

  226. سمانه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من کارشناسی ارشد کامپیوتر دارم و هیچ مقطع تحصیلیم را روزانه و حتی شبانه نگذراندم .
    ولی اطلاعیه جدید سازمان سنجش را دیدم و می خواستم بدونم آیا من می تونم پزشکی روزانه یا شبانه شرکت کنم؟
    میدونم پارسال این امکان بود می خواستم بدونم امسال چطور با توجه به اطلاعیه جدید مجاز به شرکت در پزشکی روزانه هستم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام در حال حاضر در بند و نوشته شده است ، داوطلبین دارای مدرک کارشناسی ارشد حق شرکت در پزشکی بین الملل ( پردیس خودگران ) و مازاد را دارند .

  227. امیر احمد حسن نژاد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی کارشناسی دانشگاه ازاد هستم و در تیر ماه ۹۸ فارغ التحصیل میشم و اینکه تا ۳۱ شهریور۹۹ معافیت تحصیلی دارم با توجه به این موضوع من میتونم در کنکور سراسری ۹۸ دانشگاه ها شرکت کنم ؟ و اینکه برای مدرک کارشناسیم مشکلی پیش نمیاد ممنون میشم پاسخ بدید واقعا سردرگمم
    باتشکر

    1. soleimany گفت:

      اماس بگیرید

  228. فاضلی گفت:

    با سلام من دانشجوی فارغ التحصیل کارشناسی شبانه و ارشد روزانه هستم و برای کنکور سراسری ۹۷ ثبت نام کردم
    مدتیه خودمو آماده کردم برای کنکور اما متاسفانه اصلاحیه جدید اومد و اون قانون رو گذاشتن که باید شهریه پردیس پرداخت بشه میخواستم بدونم راهی وجود نداره که قانون رو عوض کنن و تجدید نظر کنن

    1. soleimany گفت:

      سلام تماس بگیرید

  229. Javid گفت:

    سلام ببخشید افرادی ک معافیت پزشکی دارن میتونن وارد دانشگاه فرهنگیان بشن در صورت قبولی با تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام بسته به نوع معافیت دارد

  230. دختر گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده کارشناسی مهندسی شیمی خود را در بهمن ۹۶ تمام کرده ام و در ضمن من دانشجوی روزانه بودم… میخواستم بپرسم که من میتونم تو کنکور ۹۷ شرکت کنم و در صورت قبولی در دوره روزانه مجددا تحصیل کنم؟؟؟
    با تشکر از شما

    1. soleimany گفت:

      سلام مشکلی ندارید

  231. دختر گفت:

    سلام…. تحصیل مجدد برای فارغ التحصیلان کارشناسی روزانه فقط در رشته های پزشکی ،دندان پزشکی،داروسازی رایگان هستش یا در رشته های پیراپزشکی هم رایگان محسوب میشود؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام کلیه رشته ها

  232. جعفر حسینی گفت:

    سلام.خواهشا سؤال بنده رو جواب بدین

    1. soleimany گفت:

      سلام کدام سوال ؟ از اول مطرح نمایید.

  233. Javid گفت:

    سلام ببخشید منظورتون از بسته به نوع معافیت داره چیه نوشتم من معافیت پزشکی بخاطر پارگی رباط صلیبی دارم الانم عملش کردمو خوب شدم با این تفاسیر میشه وارد دانشگاه فرهنگیان شد ممنون از پاسخگویتون

    1. soleimany گفت:

      تماسی با بنده بگیرید

  234. علی محمد گفت:

    سلام خواهش میکنم جواب بدین، شب و روز برام نمونده
    من متولد آبان ۷۸ بعد امسال یعنی خرداد ۹۶ پیش دانشگاهی فارغ التحصیل شدم و آبان ۹۶ هیجده سالم کامل شد، یعنی قبل از سن مشمولیت فارغ التحصیل شدم
    الان من باید برای نظام وظیفه م چیکار کنم که مشکلی برای کنکور ۹۷ پیش نیاد ؟
    تو دفترچه ثبت نام کنکور کد ۷ وظیفه عمومی نوشته تا ۶ ماه بعد از رسیدن به سن مشمولیت (۱۸ سالگی کامل) فرصت معرفی به نظام وظیفه دارین بعد دقیقا توی قسمت تذکرات مهم نوشته دانش آموزانی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی پس از ورود به سال مشمولیت در ماه های خرداد یا شهریور هر سال به عنوان دانش آموز رسمی فارغ التحصیل می شوند چناچه تا پایان شهوریور سال آینده در دانشگاه پذیرفته شوند فاقد غیبت بوده و از معافیت تحصیلی استفاده خواهند کرد
    مثال: دانش آموز متلود سال ۱۳۷۸ که در خراد یا شهریور ۹۶ در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل حضوری می شوند آخرین مهلت معرفی وی شهوریور ۹۷ است
    خواهش میکنم این تناقص رو برای من حل کنید
    واقعا موندم، اگه تلاش کنم و کنکور قبول بشم بعد بخاطر غیبت اجازه ادامه تحصیل بهم ندن یا اگه دفترچه پر کنم تاریخش قبل از تاریخ برگزاری کنکور میخوره

    1. soleimany گفت:

      سلام با بنده تماس بگیرید

  235. محمدرضا گفت:

    سلام.من دیپلم معماری دارم.کنکور کاردانی دادم به دلایلی دانشگاه نرفتم.میخواستم ببینم میتونم امسال کنکور بدم در رشته انسانی؟یعنی با دیپلم معماری میتونم کنکور انسانی بدم؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام آیا مدرک پیش دانشگاهی دارید ؟

  236. Sevda گفت:

    سلام.من تیر ماه۱۴۰۰ از رشته اتاق عمل دانشگاه سراسری فارغ التحصیل میشم.اگر در کنکور تجربی۱۴۰۰شرکت کنم و پزشکی روزانه دولتی قبول بشم میتونم برم؟تحصیلم رایگانه یا بایدهزینه بدم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام باید منتظر شرایط کنکور سال ۱۴۰۰ ماند . فعلا که معلوم نیست .

  237. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید …لطفا جواب کاملی برام بدین خیلی سردرگمم….من دانشجوی دبیری هستم بهمن ۹۶ وارددانشگاه شدم ولی چون به پزشکی علاقه دارم میخوام کنکور بدم …سایتاروکه نگاه میکنم همشون نوشتن دانشجوی دوره روزانه برای شرکت درکنکور باید انصراف دهد ولی من میخوام بعدازقبولی درپزشکی انصراف بدم حالا موندم چی کارکنم لطفا راهنمایی کنید

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  238. امیر گفت:

    سال ۹۶ فارغ التحصیل شده ام دو درس از پیش دانشگاهیم مونده
    کد سوابق رو زدم بیاره خطا داد و من با کد دیپلم ثبت نام کردم
    فردا مشکلی پیش نیاد؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  239. mehran گفت:

    سلام من متولد سال ۷۵ هستم یک بار انصراف دادم در دانشگاه ازاد و‌دوباره ثبت نام‌ کرده‌ام الان یک‌ ترمم مونده که کاردانی رشته حسابداریم تموم بشه ایا می تونم با تموم شدن دوره کاردانی در کنکور سال ۹۸ شرکت کنم ؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  240. م- شریف گفت:

    سلام من دوره کارشناسی رو ازاد و ارشد رو روزانه خوندم تو رشته مهندسی صنایع غذایی و امسال ۹۶دکترای روزانه قبول شدم ایا امکان شرکت در کنکور سراسری۹۷ برای رشته دندان پزشکی رود دارم؟ یا حتی ازاد و ایا لازمه انصراف بدم ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله اما مجاز به تحصیل در دوره ی پردیس خودگردان و مازاد می باشید

  241. فرهاد گفت:

    با سلام و عرض احترام.
    عزیزان، بنده چند سال پیش از دانشگاه دولتی روزانه در رشته ی کارشناسی زیست شناسی فارغ التحصیل شده ام.پس از انجام خدمت سربازی، اکنون خواهان شرکت دوباره در کنکور سراسری زبان های خارجه هستم.با توجه به این که رشته ی قبلی بنده کارشناسی روزانه ی وزارت علوم بوده و رشته ی زبان هم که خواهان شرکت هستم، کارشناسی روزانه است، آیا درصورت قبولی در رشته ی زبان، باید شهریه پرداخت کنم؟ یا باید شهریه ی تحصیل رشته ی زیست شناسی را که فارغ التحصیل شده ام را پرداخت کنم تا مدرک و ریزنمرات اش به اصطلاح آزاد بشه؟
    ممنون میشم بنده رو از این سرگردانی فکری رها کنید!

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  242. زهرا علوی گفت:

    با سلام. بنده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد زمین شناسی میباشم که کارشناسی خود را بصورت شبانه و ارشد را بصورت روزانه گذرانده ام. آیا امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی روزانه را دارم؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  243. جوات گفت:

    سلام ببخشید من متولد ۱/۱/۱۳۷۸هستم .ولی تا حالا هیچ کاغذی جهت معافیت تحصیلی هیچ جایی تحویل ندام(پلیس +۱۰).من الان کنکور بدم میزارن برم دانشگاه.در ضمن فارغ التجصیل ۹۶ هستم(دیپلم تجربی).الان چیکار کنم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام به پلیس +۱۰ منطقه خود حتما مراجعه نمایید .

  244. یوسف رشیدپور گفت:

    سلام,من فارغ التحصیل غیر روزانه بهمن ۹۶کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر هستم,و تا پایان سال ۹۷معافیت تحصیلی دارم,…
    میخواستم بپرسم ایا من میتونم توی کنکور ۹۷شرکت کنم…توروخدا بهم بگین,خیلی سردرگم شدم…

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  245. حسين صالح گفت:

    سلام
    من دي ٩٧ فارغ التحصيل مي شم ادر دوره كارشناسي
    تا تير ٩٨ عافيت تحصيلي دارم
    مي تونم تير ٩٨ كنكور تجربي بدهم؟
    فارغ التحصيل دانشگاه حتما بايد سربازي رفته باشه تا بتونه كنكور بده از دوباره؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  246. جوات گفت:

    یعنی موقع کنکور غیبت می خورم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . جهت مشاوره کامل و پرسش چند سوال تماس بگیرید

  247. هانا گفت:

    با توجه به عوض شدن نظام و برخی نام ها و کتاب ها ,اگه پشت کنکوری بشیم و بخوایم سال ۹۸ کنکور بدیم مشکل برامون پیش میاد؟
    رقابت ها جداست؟
    میشه توضیح بدین لطفا

    1. soleimany گفت:

      درود بر شما . هنوز تصمیم قطعی برای کنکور ۹۸ ابلاغ نشده ولی احتمالا در دو مرحله برگزار بشه

  248. AIi گفت:

    با سلام و احترام، داوطلبی که با مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی رشته “علوم تجربی” متقاضی شرکت در کنکور ریاضی (گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی) سال ۱۳۹۷می شود، در صورت آوردن رتبه حدنصاب: ۱. از نظر اینکه سوابق تحصیلی اش(دیپلم و پیش دانشگاهی) رشته علوم تجربی است آیا مجاز به انتخاب رشته های “روزانه دولتی” گروه علوم ریاضی و فنی می شود؟ / ۲. دانشگاه ها در زمان پذیرش و ثبت نام، ایشان را از این نظر که ((مدرک دیپلم و گواهینامه پیش دانشگاهی رشته “علوم تجربی”)) را دارا هست برای رشته پذیرفته شده از گروه آزمایشی علوم ریاضی وفنی پذیرش و ثبت نام خواهند کرد؟ لطفا به دو سوال به طور جداگانه پاسخ دهید، باتشکرفراوان

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  249. علی یاری گفت:

    سلام.من متولد مهر ماه سال۷۷هستم و سال ۹۶ فارق التحصیل شدم وکنکور دادم و امسال میخوام دوباره کنکور بدم حالا اگه نتونم نتیجه دلخواه کسب کنم باید چکار کنم که بتونم کنکور ۹۸ ثبت نام کنم و دانشگاه روزانه برم؟اگه دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم کی باید انصراف بدم؟؟و اگه در حال مشمولیت دانشگاه قبول بشم از دانشگاه رفتم جلو گیری میشه یا فقط تا اونموقع اضافه خدمت میخورم؟؟ممنون

    1. soleimany گفت:

      سلام . تماس بگیرید

  250. سیاوش گفت:

    سلام من دانشجوی کاردانی رشته معماری هستم میخوام برای سال ۹۸ کنکور تجربی بدم با توجه ب این ک مدرکمو خرداد ۹۸میگیرم ایا میتونم برای کنکور ثبت نام کنم

    1. soleimany گفت:

      سلام برای کنکور ۹۸ ؟

  251. parisa گفت:

    سلام‌. من فوق دیپلم نقاشی دارم و میخوام سال ۹۸ کنکور سراسری زبان بدم. میخواستم بدونم امکانش هست؟

    1. soleimany گفت:

      سلام .بله

  252. پریسا گفت:

    سلام خسته نباشین.من ورودی ارشد روزانه ۹۵ بودم و سال ۹۶ ینی نرم ۳ انصراف دادم، اگه امسال سال ۹۷ قبول نشم، سال ۹۸ دوباره کنکور ارشد بدم میتونم روزانه بخونم یا فقط شبانه میشه؟ و خسارت ۳ ترم انصرافمو باید بدم؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید
      ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۹۸

  253. الناز گفت:

    سلام من ورودی بهمن ۹۵ توی رشته کاردانی تولیدات گیاهی هستم…میخواستم بدونم میتونم توی کنکور ۹۸ شرکت کنم یانه..اخر‌ دی ۹۷ درسم تموم میشه

    1. soleimany گفت:

      سلام بله

  254. فاطمه گفت:

    سلام من دیپلم کاردانش هستم سال ۹۲
    ایا میتونم تو مدارس غیرانتفاعی پیش تجربی بخونم و کنکور بدم؟؟؟توروخدا کمکم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام به مدارس بزرگسالان مراجعه کنید

  255. رضا استواری گفت:

    با عرض سلام.من ورودی مهر ماه ۹۵ رشته کاردانی در یکی از دانشگاه های دولتی روزانه هستم و در شهریور ماه ۹۷ فارغ التحصیل میشم..با توجه به اینکه از آموزش دانشگاه سوال کردم و گفتن که تا یک سال بعد فارغ التحصیلی میشه برای سربازی اقدام کرد..آیا میتوان برای کنکور سراسری ۹۸ در رشته تجربی(پزشکی) ثبت نام کرد و امتحان داد و آیا بعد از قبول شدن هیچ مشکلی از نظر سربازی ندارم؟؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید .
      ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۹۸

  256. poorsoleyman گفت:

    سلام من رشتم تجربیه و امسال پیش دانشگاهی بودم. اما یکی از امتحانای ترم دومو پاس نمیشم. میخوام بدونم اگه تیر ماه کنکور زبان بدم و بعد شهریور درسای پیش دانشگاهیمو پاس کنم و مدرک پیش دانشگاهی رو بگیرم میتونم از مهر ماه برم دانشگاه رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید .

  257. Aref گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی حسابداری دارم و دوسال کاردانی ام رو دولتی خوندم و بابت تعهد خدمت که دارم الان ۳ سال هست که من کاردانی ام تموم شده و کاریابی ثبت نام کرده ام اما تماسی برای کار بامن نداشته اند آیا من میتونم کنکور تجربی بدم؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید .

  258. سوال کننده گفت:

    سلام من امسال کنکور تجربی ثبت نام کرذم چون دیپلم تجربی دارم و پیش هم تجربی خوندم ولی میخوام سال ۹۸ کنکور ریاضی بدم . ایا باید تابستون برم دیپلم ریاضی بگیرم یا نیازی نیس ؟! با دیپلم و پیش تجربی میشه کنکور ریاضی داد ؟!

    1. soleimany گفت:

      سلام نیازی نیست

  259. negar گفت:

    سلام یازدهمی ها بدون مدرک پیش میتونن کنکور بدن؟ ایا رزرو میشه اگه رشته خوبی قبول شیم؟

    1. soleimany گفت:

      سلام شما باید مدرک سال دوازدهم را داشته باشید . جزییات اعلام نشده

  260. مصطفی یگانه فر گفت:

    سلام
    ضمن عرض خسته نباشید
    من دیپلم فنی و حرفه ای دارم و دانشگاه علمی کاربردی در رشته حسابداری مدرک کاردانی ناپیوسته گرفتم
    میتونم کنکور پزشکی (دولتی) شرکت کنم؟؟؟
    %۲۵ امتیاز معدل برخوردارم؟؟؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  261. امیر پویا گفت:

    باسلام من کاردانی فنی وحرفه ای از دانشگاه روزانه دارم.ومدرک پیش دانشگاهی ندارم.سربازی هم معاف هستم.آیا میتوانم کنکور تجربی شرکت کنم وپزشکی بخونم؟؟؟
    آیا سال۹۸ هم این امکان هست؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله مشکلی نیست

  262. آرزو گفت:

    سلام ..
    من دیپلم ریاضی و فیزیک دارم < امکانش هست که بتونم کنکور فنی و حرفه ای شرکت کنم ؟

    1. soleimany گفت:

      سلام . تماس بگیرید

  263. فاطیما قوهستانی گفت:

    سلام، وقتتون بخیر
    من مدرک کارشناسی اتاق عمل از دانشگاه دولتی دارم، و الان در حال گذراندن طرحم، و طرحم زمستان ۹۸ تموم میشه، میتونم کنکور ۹۸ شرکت کنم؟ یا باید طرحم تموم بشه بعد؟

    1. soleimany گفت:

      سلام به معاونت آموزشی دانشگاه خود مراجعه نمایید .

  264. K.a گفت:

    سلام من ديپلم كامپيوتر دارم،ميتونم كنكور تجربى بدم؟؟

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . البته مشروط به اخذ پیش دانشگاهی

  265. فاطمه کریمی گفت:

    سلام خسته نباشید من میخوام کنکور ۹۸بدم ولی درس ریاضی پیشمو مردود شدم و میخوام برای شهریور ۹۸امتحناشو بدم با توجه به اینکه دیگ پیش دانشگاهی نداریم من می تونم گزینه درحال تحصیل پیش دانشگاهیی رو بزنم؟!
    ویه سوال دیگ غیبت تو ازمون سراسری مشکلی برای سال دگ داره؟! محروم میشم اگ امسال نرم کنکور بدم

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

  266. محمد ربانی گفت:

    سلام من مدرک کاردانی از دانشگاه روزانه دارم سربازی ام رفتم ایا میتونم در کنکور ۹۸ شرکت کنم وایا میتونم برای قبولی در دانشگاه روزانه کنکور بدم لطفا جواب بدید تشکر

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود بر شمما . بله

  267. ولی رضوی نیا گفت:

    دیپلم قبل از ۱۳۷۰ هستم.ایا می توانم کنکور۱۳۹۸ شرکت کنم. کدام منابع را بخونم.لطفا راهنماییم کنید

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . در برنامه ریزی های خشت اول منابع را معرفی کردیم
      https://www.sanjeshy.org/?cat=230

  268. ولی رضوی نیا گفت:

    سلام.دیپلم قبل از سال۱۳۷۰هستم. میتانم کنکور امسال شرکت کنم. چه منابعی بخوانم

    1. soleimany گفت:

      سلام بله . در برنامه ریزی های خشت اول منابع را معرفی کردیم
      https://www.sanjeshy.org/?cat=230

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.