نتایج در این بخش نمایش داده می شود

ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارید و معدل و نمرات نهایی که در سال سوم کسب کرده اید مطلوب نبوده میتوانید در ترمیم معدل شرکت نمایید .

 

مشاوره ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98

اگر دانش آموز پایه پیش دانشگاهی و یا پشت کنکوری 98 در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی هستید و در نمرات نهایی سال سوم دبیرستان نمرات مطلوبی را کسب نکرده اید و قصد شرکت در ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98 را دارید این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید . ما در این پست مشاوره ای به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام در ترمیم معدل کنکور 98 و زمان ثبت نام برای طرح ترمیم معدل کنکور سراسری 98 و سایر موارد لازم توضیح خواهیم داد .

شرایط شرکت در ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98

در این بخش از توضیحات به ارائه ی شرایط شرکت در طرح ترمیم معدل در کنکور 98 می پردازیم .

1 – چه کسانی می توانند در طرح ترمیم معدل در کنکور 98 شرکت نمایند ؟ تمام دانش آموزان امکان شرکت در طرح ترمیم معدل را دارند به طور مثال کسی که در درس عربی نمره 19.75 کسب کرده باشد و یا کسی که نمره 10 کسب میتواند در این طرح شرکت نماید .

2 – طرح ترمیم معدل در کنکور 98 اجرا می شود ؟ بلی طرح ترمیم در کنکور سراسری 98 نیز اجرا می شود .

3 – زمان ثبت نام برای طرح ترمیم معدل ؟ هر دانش آموز می تواند در دی ماه ، خرداد و یا شهریور در ترمیم معدل شرکت نماید .

4 – آیا امکان شرکت در ترمیم معدل برای تمام دروس وجود دارد ؟ بلی هر دانش آموز می تواند در تمام دروس شرکت نماید .

5 – چه کسانی نمیتوانند در طرح ترمیم معدل شرکت نمایند ؟ تمام کسانی که دیپلم خود را در سال 84 و قبل از آن دریافت نموده اند نیازی به شرکت در طرح ترمیم معدل ندارند .

6 – آیا علاوه بر شرکت در طرح ترمیم معدل سوم دبیرستان میتوانیم در طرح ترمیم معدل پیش دانشگاهی نیز شرکت نماییم ؟ خیر طرح ترمیم معدل ویژه نمرات سال سوم می باشد .

7 – آیا کسانی که بعضی از نمرات سال سوم خود را پاس نکرده اند می توانند در این طرح شرکت نمایند ؟ کسانی که قصد شرکت در طرح ترمیم معدل کنکور 97 را دارند باید دیپلم خود را دریافت کرده باشند .

8 – اگر در ترمیم معدل نمره ای پایین تر از نمره ی قبلی خود بدست آوریم کدام نمره ملاک قرار میگیرد ؟ در بین دو نمره ای که شما کسب کرده اید هر کدام بیشتر باشد برای سازمان سنجش ارسال می گردد .

9 – هزینه شرکت در ترمیم معدل چقدر است ؟ برای هر درس حدود 20 هزار تومان دریافت می شود که ممکن است بر حسب منطقه این مبلغ ممکن است اندکی کم یا زیاد شود .

10 – محل ثبت نام در طرح ترمیم معدل ؟ هر یک از دنش آموزان یک ماه قبل از شروع امتحانات دی ، خرداد و یا شهریور به یکی از مدارس بزرگسالان منطقه خود مراجعه نمایند .

11 – من در شهری غیر از شهری که در آن در امتحانات سال سوم شرکت کرده ام زندگی می کنم آیا می توانم در شهر جدید در ترمیم معدل شرکت کنم ؟ به طور مثال دانش آموزی که در شهری زندگی می کرده که منطقه دو محسوب می شده و در امتحانات نهایی شرکت نموده جهت شرکت در ترمیم معدل باید در شهر دیگر نیز که منطقه دو محسوب می شود در این طرح شرکت نماید و در شهرهای منطقه سه یا یک نمیتواند شرکت نماید .

12 – هر دانش آموز چند بار حق شرکت در ترمیم معدل را دارد ؟ هر دانش آموز فقط یک بار حق شرکت در ترمیم معدل را دارد .

13 – آیا نمرات جدید ترمیم معدل در دیپلم ثبت می گردد ؟ خیر نمرات ترمیم معدل صرفا برای تاثیر در کنکور سراسری می باشد .

14 – آیا برای داوطلبان نظام قدیم از کتاب های نظام قدیم سوال طرح می شود ؟ با توجه به اینکه امتحانات نهایی نظام جدید در پایه دوازدهم برگزار می گردد تمام دانش آموزان نظام قدیم باید از این فرصت استفاده نمایند و در خرداد یا شهریور و یا دی تا قبل از کنکور 98 در طرح ترمیم معدل شرکت نمایند زیرا هنوز مشخص نیس بعد از برگزاری امتحانات نهایی دوازدهم آیا برای داوطلبان نظام قدیم سوالات مجزا طرح خواهد شد یا خیر .

* همکلاسی

 

 

2 نظر برای "ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۹۸" ارسال شده
  1. S گفت:

    سلام ،طرح ترمیم معدل اگه تاثیری تو معدل دیپلم نداره خب وقتی دانشگاه افسری بدون اینکه از کنکور بگیره معدل بالای ۱۸ میخواد پس وقتی ترمیم معدل کنیم بازم واسه دانشگاه افسری تاثیری نداره؟؟؟حتی اگه بعد ترمیم معدل ،معدل ۱۸ بشه بازم تاثیری نداره؟؟

    1. soleimany گفت:

      تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.