نتایج در این بخش نمایش داده می شود

مطالعه يا تکنيک؛ کدام يک بر ديگري برتري دارد؟

تکنيک جمع‌بندي، تکنيک شبيه سازي، تکنيک رفع اشکال، تکنيک گام به گام، تکنيک سه روزه، تکنيک پنج روزه، تکنيک نيم روزه و سه روز يک بار، تکنيک … و ….

اين چيزي است که داوطلب، هر روز با انبوهي از آنها مواجه است؛ با يک نسخه واحد، و بدون توجه به شرايط افراد و غافل از اينکه آيا بررسي شده است که به کارگيري يک تکنيک واحد در مورد همه افراد، بازدهي واحدي دارد يا نه؟

تکنيک … تکنيک … تکنيک …. وارد که مي‌شوي، پيش از آنکه از تکنيک بحثي به ميان آيد، بخش بازاريابي و اقتصادي آن جلوه‌گري مي‌کند: … ساعت فيلم، … حلقه «دي وي دي»، … آزمون، … هزار تومان به همراه چند خط تلفن همراه براي دريافت مجموعه و مشاوره. تبليغ با اسم و عنوان متنوع و استفاده از واژه «استاد» براي جلب توجه يا به کارگيري واژه‌هاي پر طمطراق و اغوا کننده. پروژه سرنوشت ساز و دلداري دادن اطمينان بخش به داوطلبان انبوه آزمون‌ها مبني بر اينکه کنارتان هستيم و قبولي شما را در هر آزمون تضمين مي‌کنيم. انبوهي از اطلاعات پراکنده و عنوان جذاب، صرفاً براي ارايه قيمت پکيج ! گويا رقابت اصلي بر سر عنوان و قيمت بسته‌هاست، و مساله اصلي، که همان کنکور و مطالعه براي کسب آمادگي به منظور موفقيت در آن است، به دست فراموشي سپرده شده است. اين بحث ادامه دارد

موفق باشيد 

*هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.