نتایج در این بخش نمایش داده می شود

زمان ثبت نام در کنکور سراسری ۹۸

با رسیدن به اواسط نیم سال اول تحصیلی، یکی از سوالات مهم دانش آموزان پایه دوازدهم، اولیا، دبیران و مشاوران تحصیلی آن ها زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 می باشد.طبق اطلاعاتی که تا الان منتشرشده،زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 در بازه ی چهارشنبه 24 / 11 / 97لغایت پنج شنبه 02 / 12 / 97 می باشد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 در بازه ی چهارشنبه 24 / 11 / 97 لغایت پنج شنبه 02 / 12 / 97 می باشد.

دانش آموزان برای ثبت نام در کنکور سراسری سال 98 می توانند در بازه ی زمانی مشخص شده برای ثبت نام، به سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه نمایند و نسبت به وارد کردن اطلاعات خود اقدام کنند. ضروری است که دانش آموزان برای تسهیل روند ثبت نام،مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 را از قبل آماده کنند. هم چنین پیشنهاد می شود، دانش آموزان در همان روز های اول برای ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. همچنین مطابق روند سال های گذشته بعد از گذشت مهلت ثبت نام، سازمان سنجش و آموزش کشور مجددا زمانی را برای تمدید مهلت زمان ثبت نام کنکور 98 و همچنین ویرایش ثبت نام کنکور 98در نظر می گیرد.

همچنین توجه فرمایید که ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 98 نیز در همین بازه و از طریق همین ثبت نام شما در سایت سازمان سنجش انجام می شود و در واقع همه حاضران در جلسه کنکور 98 حق انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را دارند .

باتوجه به تعداد زیاد داوطلبان امکان تمدید این تاریخ برای ثبت نام در کنکور سراسری 98 وجود دارد اما متقاضیان محترم در شرکت در کنکور سراسری نباید منتظر تاریخ تمدید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.