نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دانشجوی پزشکی شدن در سن بالا

برای ورود به رشته پزشکی به روال نرمال به این صورت که داوطلب در کنکور سراسری شرکت کنند و در صورت قبولی ادامه تحصیل دهند.  اما گروهی هستند که در در زمان های متفاوت و بعدا تصمیم ورود به رشته پزشکی میگیرند.
برخی به این امید اقدام به این کار میکنند که درآمد پزشکی بالاست و میخواهند به آن برسند و  برخی از رشته خود راضی نیستند و به رشته پزشکی علاقه مند هستند.
در ابتدا باید بگوییم که اگر در زمان مناسب خود اقدام نکنید کارتان بسیار سخت خواهد شد. زیرا زمان تحصیل در رشته پزشکی طولانی تر است و  برای اقایان که نیاز مالی دارند و یا متاهل هستند بسیار سخت است.
چگونه در رشته پزشکی سن بالا قبول شویم؟
نگران سن خود نباشید… در هر سنی که هستید میتوانید به خواسته های خود برسید.
در هر سنی که باشید برای رشته پزشکی باید ابتدا در کنکور سراسری شرکت کنید. اما تفاوت بزرگی بین شما و کنکوری های دیگر است و ان هم عدم پیوستگی تحصیلی…
پس این را بدانید که موفقیت شما لازمه تلاش و پشتکار فراوان است. پس اگر تصمیمتان را گرفتید وقت را تلف نکرده و از همین الان آغاز کنید.  به اندازه کافی زمان از دست داده اید پس همین الان شروع کنید.
برای یک برنامه ریزی خوب چه کنیم؟؟
شاید دور بودن از درس و مدرسه شمارا دچار استرس کند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که با یک مشاور مجرب گام به گام همراه باشید تا راه و روش را به شما نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.