نتایج در این بخش نمایش داده می شود

ثبت نام رایگان آزمون ۲۰ مرداد همشاگردی

همشاگردی عزیزم ، سلام …

با اهدای سلام و آرزوی سلامتی به محضر اساتید و دبیران دلسوز، مشاوران آگاه و پرتلاش و مدیران گرانقدر دبیرستا‌ن‌ها و مراکز آموزشی و همچنین دانش‌آموزان ساعی و کوشای دوره دوم متوسطه سراسر کشور که مهم‌ترین و حساس‌ترین سال‌های تحصیلی خود را طی می‌نمایند، به اطلاع می‌رساند:


موسسه علمی آموزشی گام برتر ( همشاگردی ) آزمون های آزمایشی همشاگردی ( تابستانه ، مرحله ای و جامع ) را با برنامه ای دقیق و کامل برای پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم بر اساس آخرین تغییرات برنامه‌های آموزشی و کتاب‌های درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار می‌نماید. لذا ضمن ابراز قدردانی و سپاس از استقبال بی‌نظیر دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور از برگزاری آزمون‌ها آزمایشی همشاگردی در سال تحصیلی جاری، بدینوسیله برنامه کامل آزمون‌ها در پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲  شامل تعداد آزمون‌ها، تاریخ و نحوه برگزاری به همراه هزینه ثبت نام در آزمون به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

تاریخ و بودجه بندی دقیق آزمون ها بزودی و تا پایان مرداد ماه 1402 منتشر خواهد شد …

لازم به ذکر است که اطلاعیه‌های ثبت نام این آزمون‌ها، متعاقباً و در اولین فرصت برای استحضار مدیران، مشاوران، دبیران و دانش‌آموزان به همراه سایر جزئیات مربوطه، اعلام خواهد شد .

آزمون های آزمایشی همشاگردی ( ویژه : مقاطع دهم ، یازدهم و دوازدهم / رشته های : علوم تجربی ، ریاضی و فنی و علوم انسانی ) _ کنکور های 1403 می باشد .

تاریخ برگزاری آزمون : 20 مرداد ماه 1402 _ ساعت 14

لینک آزمون در همین صفحه ساعاتی قبل از آزمون اعلام خواهد شد .

دریافت بودجه بندی :

ثبت نام آزمون 20 مرداد ماه 1402 موسسه علمی آموزشی همشاگردی ( کاملا رایگان ) :

با سلام . لینک آزمون برای داوطلبان ثبت نامی با موفقیت از طریق پیامک و سایر شبکه های اجتماعی به شماره همراه ایشان ارسال گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.