نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اجرای طرح عدالت آموزشی توسط خادمیاران الیگودرز …

اجرای طرح عدالت آموزشی توسط خادمیاران الیگودرز …

برگزاری آزمون شبیه سازی کنکور سراسری ویژه دانش آموزان رشته های علوم تجربی و علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی کانونهای خدمت رضوی شهرستان الیگودرز ، در راستای تحقق عدالت آموزشی ، بسط و گسترش علم و دانش و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از برابری تحصیلی و آموزشی، خادمیاران رضوی به صورت جهادی اقدام به برگزاری یک نوبت آزمون آزمایشی ویژه دانش آموزان مقطع دوازدهم ، در تاریخ 02 تیرماه 1402 کردند .

این آزمون به مناسبت شهادت امام جواد (ع) و با همکاری و همت کانون های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز ، بنیاد علوی شهرستان الیگودرز و موسسه علمی آموزشی گام برتر « همشاگردی » برگزار و تعداد 220 داوطلب در آن به رقابت پرداختند .

در ابتدای برگزاری آزمون نیز صلوات خاصه امام مهربانی ها (ع) توسط خادمیاران و داوطلبین قرائت شد که رنگ و بوی ویژه ای به این جلسه بخشید

هزینه تقریبی برگزاری این آزمون آزمایشی به مبلغ :

« چهارصد میلیون ریال معادل 40 میلیون تومان » بوده است که کانون های خدمت رضوی الیگودرز مبلغ 20 میلیون تومان و بنیاد علوی شهرستان مبلغ 20 میلیون تومان برای این کار خیر پرداخت کرده اند .

  • شایان به ذکر است ، این آزمون استاندارد دارای کارنامه دقیق و‌ نمره تراز مشابه کنکور سراسری بوده و برای اولین بار ، در کارنامه ی داوطلب بر اساس ضرایب اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ، تراز بندی و رتبه بندی صورت گرفته است .

همچنین به نفرات برگزیده این آزمون جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.