نتایج در این بخش نمایش داده می شود

چند نکته درباره تکميل ظرفيت مؤسسات غيردولتي و پيام‌نور

همان گونه کهداوطلبان گرامي اطلاع دارند، ثبت‌نام در مرحله تکميل ظرفيت رشته‌هاي تحصيلي در مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي و مراکز و واحدهاي آموزشي دانشگاه پيام‌نور در سال 1396 از روز شنبه 29 مهر ماه آغاز شده است و متقاضيان مي‌توانند به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله به لينک جست و جوي  عنوان مؤسسه و کدرشته مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش و همچنين به پايگاه اطلاع‌رساني مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي يا پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه پيام‌نور به نشاني: www.pnu.ac.ir مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک لازم و با توجه به موارد مربوط که در اصل اطلاعيه تکميل ظرفيت مذکور آمده است، تا تاريخ 30 آبان ماه به مؤسسه آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.
بر همين اساس، نظر داوطلبان عزيز را به موارد ذيل معطوف مي‌کند:
1- تمام متقاضيان بايد حداکثر تا تاريخ 31 شهريور ماه 96 داراي مدرک ديپلم کامل متوسطه نظام قديم (دوره چهار ساله) يا پيش‌دانشگاهي يا کارداني (فوق ديپلم) بوده باشند. (در صورت امکانِ تشکيل کلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي جاري از سوي مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلباني که حداکثر تا تاريخ 30 بهمن ماه 96 موفق به اخذ مدرک پيش‌دانشگاهي يا کارداني شوند، نيز مي‌توانند در رشته يا رشته‌هاي تحصيلي مربوط متقاضي شوند).
2- تمام داوطلبان بايد در هنگام ثبت‌نام از طريق مؤسسه مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 200/000 ريال از طريق سيستم پرداخت الکترونيکي در سايت سازمان سنجش اقدام کنند.
3- هر داوطلب منحصراً مي‌تواند در يک گروه آزمايشي و يک کدرشته محل متقاضي شود، و در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي در بانک اطلاعات پذيرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.
4- داوطلبان بايد در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مؤسسات در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را به عمل آورند؛ زيرا پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير يا تعويض نيست.
5- تمام داوطلبان «مرد» بايد در زمان ثبت‌نام و شرکت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.
6- بعد از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط در مؤسسه يا مرکز يا واحد آموزشي که به آن مراجعه داشته‌اند، تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي سازمان سنجش به صورت مشروط خواهد بود.
7- آن گروه از داوطلباني که پيش از اين در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسري سال 96 (مرحله شهريور ماه) قرار گرفته‌اند، چنانچه در اين مرحله متقاضي ثبت‌نام و ادامه تحصيل هستند و در يکي از مؤسسات ثبت‌نام نمايند، قبولي قبلي آنها در شهريور ماه لغو خواهد شد.

موفق باشيد .

  • هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.