نتایج در این بخش نمایش داده می شود

پذیرش بدون آزمون لیسانس به پزشکی در مجارستان

دانشجویانی که تمایل به تحصیل بدون کنکور لیسانس به پزشکی در مجارستان را دارند ،ابندا باید شرایط تحصیل و هزینه تحصیل در مجارستان را بدانند سپس پس ازمشورت با یک مشاور مجرب، اقدام اعزام کنند.در این مقاله میخواهیم درباره تحصیل لیسانس به پزشکی در مجارستان توضیح دهیم.
نحوه پذیرش بدون آزمون لیسانس به پزشکی در مجارستان
 محدویت سنی دانشگاهای علوم پزشکی مجارستان برای جذب دانشجو در  لیسانس به پزشکی 30 سال است.
دانشجویان با در دست داشتن مدرک لیسانس مرتبط یا همان کارشناسی و یا فوق لیسانس یا همان کارشناسی ارشد علوم پزشکی همراه با مدرک زبان انگلیسی ایلتس 6.5 یا تافل 82 در صورت وجود ظرفیت می توانند به سال یک داروسازی در سال آینده 2017-2018 ورود نمایند.
دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مجارستان در رشته های مرتبط با پزشکی، مانند علوم آزمایشگاهی، ژنتیک، مهندسی ژنتیک و …به صورت لیسانس به پزشکی یا کارشناسی به پزشکی، فوق لیسانس به پزشکی یا کارشناسی ارشد به پزشکی هستند. در صورت دارا بودن مدارک بین المللی زبان انگلیسی می توانند در رشته داروسازی به زبان انگلیسی، در دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان تحصیل نمایند.
لازم به ذکر می باشد که علاقمندان به تحصیل به صورت لیسانس به پزشکی رشته داروسازی در دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در سال اول رشته داروسازی به زبان انگلیسی در مجارستان پذیرش می شوند و بعد از اتمام دوره پنج ساله رشته داروسازی در مجارستان مدرک دکترای حرفه ای داروسازی به دانشجویان اعطا می گردد.
دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان به صورت لیسانس به پزشکی می توانند در تمامی حوزه های شنگن و آمریکا مشغول به کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.