نتایج در این بخش نمایش داده می شود

همراه با شما تا آزمون‌ سراسري‌ (۴)

از آنجايي که سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت مجددي را براي‌ کليه داوطلبان متقاضي‌ ثبت‌‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1401 به منظور‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه‌ حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي، که در مهلت تعيين شده (از تاريخ 10 تا 20 بهمن ماه 1400) موفق به دريافت کد سوابق تحصيلي نگرديده يا به هر دليل ديگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون ياد شده اقدام کنند، از روز گذشته (يکشنبه اول اسفند ماه) تا روز چهارشنبه 4 اسفند ماه در نظر گرفته است، بنابراين، شايسته ديديم که مفاد اين ستون را به همين موضوع اختصاص دهيم و نکاتي را در همين زمينه به داوطلبان اين آزمون مهم يادآور شويم. اين نکات به قرار زير است:

1- داوطلبان بايد در آغاز، نسبت به مطالعه دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شمارة 1) در آزمون سراسري سال 1401 و ساير اطلاعيه‌هاي مربوط به اين آزمون اقدام کنند.

لازم به يادآوري است که اين اطلاعيه‌ها و دفترچه راهنماي ثبت‌نام، از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قابل دريافت است.

2- داوطلبان بايد، پس از مطالعه دفترچه راهنماي ثبت‌نام و اطلاعيه‌هاي مربوط به اين آزمون، نسبت به خريد کارت اعتباري ثبت‌نام از پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور‌ به نشاني: www.sanjesh.org اقدام کنند.

3- شايسته است که داوطلبان، با مراجعه به سامانه جمع‌آوري اطلاعات و سوابق تحصيلي داوطلبان آزمون سراسري ورود به دانشگاه‌ها به نشاني: http://dipcode.medu.ir براي دريافت کدهاي سوابق تحصيلي، که مشروح آن در اصل اطلاعيه مربوط به اعلام زمان مجدد براي ثبت‌نام داوطلبان آزمون‌ سراسري‌ سال 1401درج گرديده، مراجعه کرده و نسبت به دريافت کدهاي ياد شده اقدام کنند.

4- با عنايت به آنکه اطلاعات ثبت‌نامي داوطلباني که در مهلت مقرر (از تاريخ 10 تا 20 بهمن ماه 1400) در اين آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، از روز يکشنبه 1 تا روز چهارشنبه 4 اسفند ماه، روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار ‌مي‌گيرد، لذا اين گروه از داوطلبان نيز مي‌توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامي‌شان، در صورت تمايل، نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام کنند.

موفق باشيد 

*هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.