نتایج در این بخش نمایش داده می شود

نحوه گرفتن پذیرش در سپاه برای خدمت سربازی

شرایط گرفتن پذیرش خدمت سربازی در سپاه در سال 96
همانطور که میدانید پذیرش در سپاه  و نواحی مقاومت بسیج بر خلاف امریه ، نیازمند مدرک خاصی نمی باشد و متقاضیان می بایست دارای شرایط ذیل باشند.
عضویت بسیجی فعال
 داشتن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج
داشتن گواهینامه دوره تکمیلی بسیج  برای پذیرش الزامی نمی باشد اما برخی از سپاه های استانی نظیر (سپاه تهران بزرگ) یکی از شروط خود داشتن برگه دوره تکمیلی بسیج می باشد و اگر مشمولی دارای برگه تکمیلی بسیج باشد احتمال جذب بیشتری خواهد داشت.
لیکن باتوجه به کاهش برگزاری دوره های تکمیلی بسیج ممکن هست در سال 97 از الزامات پذیرش برداشته شود.
متقاضیان خدمت در سپاه می توانند دوماه قبل از تاریخ اعزام خود با مراجعه به دفاتر منابع نیروی انسانی  نیروی زمینی سپاه ، قرارگاه خاتم الانبیا ، سپاه های استانی ، نواحی بسیج ،نسبت به درخواست پذیرش سربازی اقدام نمایند. داوطلبانی که تمایل دارند برای خدمت سربازی در سپاه پذیرفته شوند میتوانند با کارشناسان صدای مشاور تماس گرفته و مراحل دقیق پذیرش و اطلاعات لازم را کسب نمایند.
متقاضیان خدمت در نواحی مقاومت بسیج نزدیک محل سکونت خود می توانند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی کادر ناحیه و تکمیل فرم پذیرش و پس از تایید فرمانده ناحیه با در دست داشتن  مدارک :برگه پذیرش ، برگه اعزام به خدمت ،گواهی عضویت بسیج و… دوماه قبل از تاریخ اعزام به منابع نیروی انسانی وظیفه سپاه استانی خود مراجعه نمایند و در صورت داشتن شرایط اولیه و تکمیل نشده سهمیه آن دوره ، به پذیرش سپاه در بیایند.
مراحل گرفتن پذیرش در سپاه برای خدمت سربازی 
۱- پست کردن دفترچه
۲- پس از حدود ۲هفته برگه اعزام از طریق پست برای شما می آید. حالا با در دست داشتن مدارک زیر به ار گانهای مختلف سپاه رفته و در صورت داشتن سهمیه جذب اقدام اولیه پذیرش صورت گرفته و مدارک ذیل را از نامبرده درخواست می نمایند:
الف) اصل و کپی برگه اعزام
ب) کپی شناسنامه و کارت ملی
ج) اصل و کپی کارت بسیج فعال یا عادی
د) اصل و کپی کارت دوره تکمیلی
ه)سابقه بسیج
یک نظر برای "نحوه گرفتن پذیرش در سپاه برای خدمت سربازی" ارسال شده
  1. محسن علی اکبری گفت:

    با سلام . دوستان من شنیدم یک اسفند سپاه اموزشی برگزار نمیکنه فقط سربازای که کارت سبز تکمیلی دارن جذب میشن و بدون اموزشی میرن یگانشون میخواستم بدونم صحت داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.