نتایج در این بخش نمایش داده می شود

شرايط دروس معرفي به استاد در دانشگاه پيام‌نور اعلام شد

شيوه اخذ معرفي به استاد (تک درس) در دانشگاه پيام‌نور اعلام شد؛ ضمن آنکه اخذ معرفي به استاد، براي دروس عملي و کارآموزي قابل اجرا نيست.

دانشجويان مقطع کارشناسي که براي اتمام دوران تحصيلي، فقط دو درس نظري باقي‌مانده داشته باشند، و دانشجويان مقطع کارشناسي‌ارشد، اگر تنها يک درس نظري باقي مانده داشته باشند، مي‌تواند آن درس (يا درس‌ها) را خارج از تاريخ امتحانات اعلام شده در تقويم دانشگاهي، به صورت معرفي به استاد انتخاب کنند و بگذرانند.

در معرفي به استاد، تعداد واحد مهم نيست و داشتن ساير شرايط کافي است؛ ضمن آنکه بايد تمام نمرات دروس ديگر تاييد شده باشد، و براي ثبت درخواست معرفي به استاد بايد شهريه ثابت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید :

چگونه خود را از حلقۀ نگراني رها کنيم؟

نیمسال دوم، آغازی مهم‌تر برای شما

چگونه استرس و فشار روانی را مدیریت کنیم؟

همچنين دانشجوي شيوه پژوهشي، قبل از دفاع از پايان‌نامه مي‌تواند براي اخذ درس معرفي به استاد اقدام کند که در اين صورت، در يک ترم درس معرفي به استاد را مي‌گذراند و در ترم بعد از آن، به شرط گذشتن چهار ماه از تصويب پروپوزال، مجاز به دفاع از پايان‌نامه است.

لازم به يادآوري است که اخذ معرفي به استاد، براي دروس عملي و کارآموزي قابل اجرا نيست، و در معرفي به استاد، کل شهريه ثابت و متغير واحدهاي مزبور از دانشجو دريافت مي‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.