نتایج در این بخش نمایش داده می شود

جزئیات محل رفع نقص کارت کنکور ۹۶ در ۳۰ استان منتشر شد

نشانی و جزئیات محل رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۹۶ در ۳۰ استان کشور منتشر شد.

آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۵۸.۹۶ درصد زن و ۴۱.۰۴ درصد مرد هستند و با توجه به اعلام علاقمندی ها تعداد یک میلیون و ۹۳ هزار و ۷۱۷ کارت صادر شده تعداد ۶۵۷ هزار و ۸۸۳ کارت برای خواهران و ۴۳۵ هزار و ۸۳۴ کارت برای برادران صادر شده است.

داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۶ که در آزمون روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه شرکت می کنند می توانند بر اساس اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون به محل رفع نقص کارت کنکور ۹۶ در ۳۰ استان کشور مراجعه کنند.

واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ همه‌ روزه‌ به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ است.

داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ به‌ طور مستقیم‌ (واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری ‌آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۳۹۶ با روابط‌ عمومی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور) تماس‌ و یا در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.