نتایج در این بخش نمایش داده می شود

جزئیات استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ اعلام شد

خبر استخدام بیش از ۳۰۰ معلم در استان ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: بیش از ۳۵۰ معلم از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند برای شغل معلمی در ایلام پذیرفته خواهند شد.

اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: امسال ۲۸۰ نفر از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ۱۱۰ نفر از طریق ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالا تر از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: در خصوص نیروهای حق التدریس با رعایت سقف ساعات حق التدریس اختصاص یافته به استان و در نظر گرفتن نیاز آموزش و پرورش جنسیت و رشته تحصیلی به کارگیری خواهند شد.

بيشتر بخوانيد :

سرقت اطلاعات پذیرفته شدگان کنکور

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور

رشته های مناسب کنکوری های مناطق سیل زده

تاثیر سهمیه بسیج در انتخاب رشته کنکور ۹۸

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: متقاضیان واجدالشرایط جهت شغل معلمی با مراجعه به سایت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد.

رستم زاد با اشاره به طبق ماده ۲۸ آزمون استخدامی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹، بیان کرد: علاقمندان جهت استخدام با فرآیند آزمون و طی یک سال دوره ی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، آماده ورود به کلاس های درس می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ نفر معلم حق التدریس در استان داریم.

شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی ظهر امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه ۹۸ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد که سهم خوزستان از این سهمیه ۱۱۹۷ معلم است.

جزئیات برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به تشریح چگونگی برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۲ هزار نیروی جدید اشاره کرد.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات و زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۸ این وزارتخانه اظهار کرد: برای استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان طبق جدول زمانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان اداری و استخدامی عمل می‌کنیم.

احتمال افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس دانشگاه فرهنگیان از تهیه طرحی برای افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح در انتظار امضای رئیس‌جمهور است. حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص افزایش سن شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش(ماده ۲۸)، اظهار کرد: طرحی در حال بررسی است که شرایط سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی افزایش یابد.

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهریور برگزار می‌ شود؟

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در شهریور خبر داد و گفت‌: ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت معوقات حق‌التدریس معلمان تأمین شده است و تا پایان شهریور پرداخت می‌شود.

شروع ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش از دو هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد خبر صداوسیما استخدام ۱۲ هزار نفر در آموزش و پرورش گفت: ثبت نام برای آزمون استخدام این نیروها از حدود دو هفته آینده آغاز می شود که سهم خراسان جنوبی از این استخدامی ها ۱۷۹نفر است.

حذف شرط معدل از ضوابط استخدام آموزش و پرورش

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، شرط داشتن معدل کل ۱۵ در دوره متوسطه برای داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را ابطال کرد.
به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، در بند سوم شیوه نامه مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶، « داشتن حداقل معدل کل ۱۵ در دوره متوسطه دوم» جزو یکی از شرایط و ضوابط اختصاصی ذکر شده و در تبصره آن آمده است: حداکثر معدل کل، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد داشت.
همچنین در شق سوم از بند «ب» شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو معلم در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال های ۱۳۹۶، «داشتن حداقل معدل کل ۱۵ در دوره متوسطه دوم» عنوان و تاکید شده است: حداقل سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهند داشت.

معدل مورد نیاز در استخدام اموزش و پرورش

در آزمون های استخدامی سال ۹۷ و ۹۶ وزارت آموزش و پرورش شرط معدل ذکر نشده است.

2 نظر برای "جزئیات استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ اعلام شد" ارسال شده
  1. سعیده گفت:

    سلام استاد وقت بخیر ببخشید استاد من یک ترم مونده ک فارغ التحصیل بشم بنظر شما اگه استخدامی آموزش و پرورش رو ثبت نام کنم اگه قبول بشم منو بخاطر این قضیه رد میکنن؟ استان سیستان و بلوچستان هستم

    1. soleimany گفت:

      سلام و درود بر شما .مشکلی بوجود نمی آد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.