نتایج در این بخش نمایش داده می شود

ثبت‌نام رشته‌های بدون‌آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۶ از امروز

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آخرین جزئبات ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته، امکان ثبت‌نام در تعدادی از این رشته‌ها در واحدهای دانشگاهی خارج از استان تهران که ظرفیت ثبت‌نام آنها تکمیل شده، فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

امکان ثبت‌نام در سایر رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت‌نام آنان تکمیل نشده است همچنان ادامه دارد.

امکان ثبت‌نام در سایر رشته محل‌ها خارج از لیست اعلام شده زیر که ظرفیت ثبت‌نام آنان تکمیل شده است در این نیمسال فراهم نیست و درخصوص شرایط ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لیست رشته و محل‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته که ظرفیت ثبت‌نام آنان افزایش یافته است به شرح زیر است:

حقوق: واحدهای ارومیه، رشت، خمینی شهر

روانشناسی: واحدهای قم، خمینی‌شهر، خوراسگان (اصفهان)، رشت و کرج

حسابداری: واحدهای کرج، خوراسگان (اصفهان)

مهندسی پزشکی: واحدهای مشهد، رشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.