نتایج در این بخش نمایش داده می شود

واکسیناسیون کنکوری‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود

 بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: هماهنگی بسیار خوبی میان اعضای کمیسیون بهداشت و وزارت بهداشت وجود دارد و در رابطه با برنامه‌هایی که در آینده قرار است در وزارتخانه عملیاتی شود نمایندگان اظهارنظرهایی را مطرح کردند.

وی در مورد بحث واکسیناسیون، افرود: خوشبختانه ما توانستیم مقدار زیادی واکسن را با مساعدت رئیس جمهور و معاون اول ایشان وارد کنیم و تاکنون 38 میلیون واکسن را تزریق کردیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:

ما از اقداماتی که انجام داده‌ایم سخن می‌گوییم و وعده ای به مردم نمی دهیم و تا پایان تیرماه تنها 5 میلیون دز واکسن تزریق شده بود در حالی که از مرداد تا شهریورماه حدود 33 میلیون دز تزریق کردیم و امیدواریم تا آخر شهریورماه آن را به بیش از 50 میلیون دز برسانیم و این خبر بسیار خوبی برای مردم است.

عین اللهی با بیان اینکه رتبه دوم میزان واکسیناسیون در هفته را در دنیا کسب کردیم، گفت:

رتبه اول متعلق به کشور آلمان با تزریق 6 میلیون دز و رتبه دوم متعلق به کشورمان با تزریق 5 میلیون دز در هفته است و امیدواریم رکورد آلمان را در این هفته بزنیم و بیش از 6 میلیون دز در هفته را تزریق کنیم.

بیشتر بخوانید :

زمان اعلام نتايج کنکور، حمايت شما ارزشمندترين سرمايه است

برنامه ریزی رایگان کنکور ۱۴۰۱

۲۰ نکته برای تمرکز حواس در هنگام مطالعه

این عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد:

از خبر‌های مهم دیگر این است که از هفته آینده ۱۷ ساله‌هایی که قرار است کنکور دهند را با واکسن‌های خاصی که برای زیر ۱۸ ساله‌ها وارد کرده ایم واکسینه خواهیم کرد و دیگر برای کنکور مشکلی از این لحاظ نخواهیم داشت.

عین اللهی افزود:

به زودی تمامی افرادی که خواهان خروج از کشور هستند باید حتماً دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند و در برگشت نیز کسانی که واکسن تزریق نکرده اند باید آزمایش پی سی آر منفی داشته باشند و مبادی ورودی و خروجی کشور برای جلوگیری از موج بعدی کرونا برای ما اهمیت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.