نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دانلود هفته نامه پیک سنجش ( شماره ۱۱۸۱ )

پيك‌سنجش، هفته نامه خبري و اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور است كه از پاييز ۱۳۷۵ تاكنون به طور پيوسته دوشنبه هر هفته منتشر مي‌شود.

هفته‌نامه پيك‌سنجش در بردارندة آخرين اخبار و اطلاعيه‌هاي سازمان در باره مراحل مختلف آزمون‌هايي است كه از مرحله آغازين تا پايان آن (ثبت‌نام آزمون تا اعلام نتايج نهايي و معرفي اسامي پذيرفته‌شدگان هر آزمون)، از سوي سازمان سنجش آموزش كشور اجرا مي‌شود.

بیشتر بخوانید :

توصيه‌هاي بهداشتي براي شرکت در امتحانات نهايي

چگونه در شرايط خاص درس بخوانيم؟

وبینار ( رایگان ) مشاوره ای _ آموزشی فیزیک کنکور ( کنکور ۹۹ و ۱۴۰۰ )

اين هفته‌نامه، با ستون‌ها و صفحات ثابت و متغيري مانند:

يادداشت هفته، اخبار، اطلاعيه، همشاگردي سلام !، گزارش خبري، گفت و گو، آشنايي با رشته‌هاي دانشگاهي، آگهي و …

به فراخور برنامه زماني آزمون‌‌ها، با مخاطبان جوان خود (دانش‌آموزان سال‌هاي آخر دبيرستان و يا دانشجويان دوره‌هاي كارداني، كارشناسي، كارشناسي‌ارشد، داوطلبان آزمون سراسري، كارشناسي‌ناپيوسته، كارشناسي‌ارشد و دكتري همراه مي‌شود و در جهت راهنمايي آنها به منظور ثبت‌نام و شركت در آزمون‌هاي مختلف كه از سوي سازمان سنجش برگزار مي‌گردد گام برمي‌دارد.

هفته‌نامه پيك‌سنجش در هفدهمين سال فعاليت خود به يمن همراهي و همگامي مخاطبان پرشور و نشاط خود به آينده اميدوار است و همواره به شادكامي و موفقيت اين عزيزان مي‌انديشد. خوانندگان، بازديدكنندگان و علاقه‌مندان مي‌توانند طرح، عكس، مطلب، انتقاد و پيشنهاد خود را به نشاني صندوق الكترونيكي peykesanjesh@yahoo.com ارسال نمايند.

دانلود هفته نامه پیک سنجش ( شماره : ۱۱۸۰ )

شماره 1181

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.