نتایج در این بخش نمایش داده می شود

جزييات برگزاري چهارمين جشنواره جايزه ملي ايثار اعلام شد

سرپرست مرکز امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي، دستورالعمل برگزاري چهارمين جشنواره آموزشي ـ تحصيلي جايزه ملي ايثار را به رؤساي استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشي و معاونت آموزش‌هاي عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي ابلاغ کرد.

مهندس احمد صالحي آرا، در اين دستورالعمل تاکيد کرده که دستورالعمل اجرايي انتخاب دانشجويان شاهد و ايثارگر برتر علمي براي شرکت در چهارمين جشنواره آموزشي ـ تحصيلي (جايزه ملي ايثار) به واحدها ارسال شده است و واحدها بايد بر مبناي شاخص‌هاي تعيين‌شده، نفرات برگزيده هر يک از دوره‌هاي آموزشي (کارشناسي، کارشناسي‌ارشد، دکتري حرفه‌اي و دکتري تخصصي)، را که بالاترين امتياز را در بين دانشجويان شاغل به تحصيل کسب کرده‌اند، حداکثر تا 15 دي ماه با تمامي مستندات براي شرکت در جشنواره به مرکز امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي از طريق سيستم اتوماسيون اداري و ايميل:  info@esargaran.iasu.ir  ارسال کنند. گفتني است افرادي که در دوره‌هاي قبل به عنوان نفرات اول جشنواره انتخاب و جايزه دريافت کرده‌اند، مشمول اين دستورالعمل نمي‌شوند. در اين دستورالعمل تاکيد شده است: دانشجويان برگزيده، که بيشترين امتياز را از بين استان‌ها کسب کرده باشند، براي شرکت در جشنواره جايزه ملي ايثار، که اسفندماه سال جاري در تهران برگزار خواهد شد، به دبيرخانه جشنواره معرفي مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي، به پيوست اين دستورالعمل، دستورالعمل اجرايي انتخاب دانشجويان شاهد و ايثارگر برتر علمي براي شرکت در چهارمين جشنواره آموزشي ـ تحصيلي (جايزه ملي ايثار) به واحدها و مراکز آموزشي ابلاغ شده که شرايط عمومي، نحوه امتيازدهي، فر‌م‌هاي مربوط، نحوه انتخاب برترين‌ها، نحوه تجليل از منتخبان و … از جمله موضوعات مطرح شده در اين دستورالعمل است. 

بیشتر بخوانید :

هنگام مطالعه تمرکز ندارید؟

راهکارهایی برای تنظیم یک برنامه ریزی درسی خوب

اسامي برندگان خوش شانس قرعه كشي بزرگ همشاگردي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.