نتایج در این بخش نمایش داده می شود

معرفي بهترين منابع كمك آموزشي كنكور ۹۹

سخن مشاور :

علم و علم آموزشی بسان یک درخت است. درختی که ریشه آن افکار و تفکرات آدمی است وخواسته و نیاز های او.درختی که اگر به ثمر برسد رشد و تعالی انسان را بهمراه دارد.با علم انسان به معراج سعات می رسد و میتواند حق و باطل را به درست انتخاب کند.

با علم و روشن فکری عدالت برقرار می شود،دنیای تاریک ما روز به روز، رو به روشنی میگذارد و این شب سیاه افکار آدمی رو به سپیدی صبح سوق پیدا میکند.

رسول اکرم (ص) فرمود : اطاعت از فرمان الهی و پرستش ذات اقدس او بر اثر علم است ، خیر دنیا و آخرت در پرتو علم بدست می آید ، و شرّ دنیا و آخرت از جهل و نادانی دامنگیر انسان میشود. ( بحارالانوار، جلد 1 ، ص  64)

شرکت در کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه و کسب علم و ادامه تحصیل در مقاطع عالی این روز ها برای جوانان امری ضروری است . داوطلبان علاقه دارند تا این مرحله از کسب علم را با موفقیت پشت سر گذاشته و راه خود را برای کسب علوم مختلف هموار سازند.

چند سالی است که کتابهای کمک آموزشی و سایر ابزار ها به منظور تفهمیم بهتر و آسان تر دروس وارد بازار شده اند تا این راه پر پیچ و خم قبولی در آزمون سراسری را آسان تر نمایند ، ولیکن متاسفانه این امر مهم تبدیل به سودجویی برای افراد مختلف شده است و این افراد کتب کمک آموزشی و ابزارهای مختلفی را به بازار عرضه میکنند که کیفیت چندان مطلوبی نداشته و هدفی جز تلکه کردن این غنچه های باغ علم ندارند.

حجم زیاد کتب کمک آموزشی و نرم افزار ها  ، قیمت های گزاف کتب و فیلم ها ، عدم کیفیت مناسب ، تست های چهارگزینه ای  غیر استاندارد ، عدم رعایت حقوق نشر و چاپ ،فیلم های غیر مناسب ، نکات خارج از کتاب و… از جمله معایب ابزار های کمک آموزشی موجود در ایران است.

بنده بر خود لازم دیدم تا بار دیگر با همکاری سایت گروه آموزشی آلم در راستای اهداف مقدس نظام آموزشی کشور قدمی مثبت برداشته و بهترین کتب کمک آموزشی موجود در ایران را به شما سروران معرفی نمایم.

شایان به ذکر است که بنده مولف و ویراستارعلمی  182 کتاب کمک آموزشی مختلف بوده و منابع معرفی شده در اینجا از نگاه و دید بنده هستند.چنانچه کتبی از انتشاراتی را در زیر معرفی نکردیم دلیل بر بی کیفیتی این محصولات نیست . ما سعی کردیم بهترین منابع را به شما معرفی کنیم .

بنده عقیده دارم که کتاب کمک آموزشی می بایست بر اساس سطح علمی داوطلبین انتخاب و از تقلید کورکورانه در انتخاب منابع خودداری شود.

در برنامه ریزی کنکور 99 ( برنامه ریزی رایگان موسسه همشاگردی ) تمام نکات علمی و شیوه های روانشناسی رعایت شده ویکی از بهترین انواع برنامه ریزی است.چنانچه تمایل دارید این یک سال را با ما باشید پس منابع معرفی شده توسط ما را تهیه و انشالله با ما هم راه و هم قدم باشید.

در پایان از درگاه خداوند منان برای شما عزیزان آرزوی توفیق و پیروزی روزافزون را خواستارم .

علی سلیمانی ( مشاور تحصیلی و مولف کتب کمک آموزشی )

22  تیر ماه 1398

دانلود بهترين منابع كمك آموزشي كنكور 99 ( متناسب با داوطلبان و دانش آموزان نظام آموزشي قديم و 6.3.3 جديد :

جهت ورود به صفحه مشاوره و برنامه ريزي رايگان كنكور 99 كليك كنيد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.