نتایج در این بخش نمایش داده می شود

قبولی تضمینی در کنکور هنر ۹۹

  همه افرادی که میخواهند در کنکور هنر شرکت کنند به دنبال قبولی تضمینی در کنکور هنر 99 هستند. ما در این زمینه راهکارهایی ارائه میدهیم. شما ابتدا باید یک مشاور خوب پیدا کنید تا شما را در نحوه خواندن، تست زدن و امادگی برای کنکور آماده کند. سپس با توجه به توانایی های شما ابزار کمک آموزشی مناسبی معرفی کند. مشاورين موسسه همشاگردي قبولی در کنکور هنر 99 را تضمین میکند. جهت برقراری تماس با مشاورین کافیست با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید.

ابزارهای لازم برای موفقیت در کنکور هنر

مجموع همه چیزهایی که برای موفقیت در کنکور هنر نیاز داریم را می‌توانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم:1. ابزارهای ملزم (که همه داوطلبان بدون استثناء به آن نیاز دارند)؛ یعنی کتاب (شامل درسنامه + تست)2. ابزارهای غیرضروری(!) که هرچند لازم و مفید است، اما ممکن است بعضی‌ها به آن نیاز نداشته باشند؛ مثل آزمون، مشاوره، برنامه‌ریزی، کلاس کنکور یا DVDهای آموزشی. 

بيشتر بخوانيد :

با ۷ تکنیک اعتماد به نفس خود را زیاد کنید

چرا میزان تأثیر سوابق تحصیلی کنکور ۹۹ قطعی نشد؟

شگفت انگیز باشید !

یک تصمیم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 اما کتابی که لازم دارید چه کتابهایی است؟


 1. کتاب‌های درسیدوستان هنرستانی دقت داشته باشند که منظور از کتاب‌های درسی، فقط کتاب‌های رشته‌ خودشان نیست. شما در هنرستان یا گرافیک خوانده‌اید، یا نقاشی، یا نمایش، یا موسیقی، یا صنایع دستی یا…؛ و طبیعتاً فقط کتاب‌های درسی رشته خودتان را دارید. در حالی‌که برای کنکور (فرقی نمی‌کند برای هر رشته ـ دانشگاهی)، چند تا از کتاب‌های درسی بقیه رشته‌های دیگر را هم لازم دارید.بنابراین اگر دبیرستانی هستید، همه کتاب‌های درسی (حدود 50 عنوان) و اگر هنرستانی هستید بقیه کتاب‌های درسی (که خودتان ندارید) را باید تهیه کنید.
 2. منابع آزاد (کتاب‌های غیر درسی)مهم‌ترین عناوینش حدود 30 عنوان هست، که مسلماً هرچه بیشتر و کامل‌تر کار کنید بهتر است. نکته مهمی که متأسفانه بسیاری از داوطلبان به آن توجه نمی‌کنند این است که هیچ‌یک از کتاب‌های «کمک‌درسی» موجود (به غیر از بسته جامع کنکور هنر)، مباحث کتب درسی و منابع آزاد را به‌طور کامل پوشش نمی‌دهد و در صورت استفاده، حتماً باید کتاب‌های درسی و منابع آزاد را نیز به موازات آنها مطالعه کنید.

 3. کتاب تست و دسته قبلی، فقط درسنامه شما را تأمین می‌کند و مسلماً کتاب‌های کمک‌درسی شامل تست و پاسخ‌نامه هم لازم دارید. مهم‌ترین معیار در مورد این کتاب‌ها نیز «استاندارد بودن» تست‌ها و هماهنگی با سبک کنکور سراسری است که متأسفانه کمتر کتابی با این سطح استاندارد یافت می‌شود.

بيشتر بخوانيد :

پله پله تا راه و رسم زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.