نتایج در این بخش نمایش داده می شود

شرایط استفاده از سهميه ايثارگران در آزمون استخدامی اعلام شد

سازمان سنجش شرایط استفاده از سهميه 25 درصد ايثارگران در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور را اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنايت به اينكه تعدادي از شغل‌محل‌هاي مربوط به سهميه ياد شده، دروزارت آموزش وپرورش فاقد داوطلب معرفي شده مي‌باشند، لذا به منظور تكميل ظرفيت سهميه ايثارگران25 درصد موردنياز در شغل‌محل‌هاي مذكور، با هماهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران و وزارت آموزش و پرورش، بدين‌وسيله داوطلبان ايثارگر مشمول سهميه ياد شده با رعايت ضوابط مندرج در آگهي استخدامي (ايثارگران متقاضي در آن وزارت) در سقف دو برابر ظرفيت جهت بررسی مدارك و انجام ساير مراحل معرفي می‌شوند.

در ادامه این اعلامه آمده است: بنابراين ايثارگرانی كه اسامي آنان در رديف معرفي‌شدگان دو برابر ظرفيت شغل محل‌هاي وزارت آموزش و پرورش اعلام شده، لازم است جهت تحويل مدارك در ساعات اداری روزهاي يكشنبه الی سه‌شنبه (مورخ 96/07/30 لغايت 96/08/02) به اداره كل آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه نمايند. بديهي است تاريخ‌هاي اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد نخواهد بود.

این اطلاعیه یادآور شده است: نظر داوطلبان معرفی شده را به توضيحات اطلاعيه مورخ 96/7/4 اين سازمان در خصوص وزارت مذكور جلب مي‌نمايد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.