نتایج در این بخش نمایش داده می شود

رتبه قبولی زیست شناسی سلولی مولکولی – بیوشیمی دانشگاه آزاد و ظرفیت مازاد خودگردان در سهمیه عادی

با وجود یکی شدن کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بصورت جداگانه برگزار می شود . روند رو به رشد متقاضیان کنکور تجربی باعث شده تا انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای این گروه آزمایشی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد . آنچه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ملاک پذیرش در رشته محل ها می باشد ، تراز موثر داوطلب است این در حالی است که در انتخاب رشته کنکور سراسری ، رتبه در سهمیه داوطلب معیار پذیرش می باشد . در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر داوطلب می بایست با توجه به تراز خود در زیر گروهی که رشته انتخابی اش در آن قرار دارد انتخاب های خود را اولویت بندی کند ، که به آن تراز موثر گفته می شود . برای مثال علاقه مندان به انتخاب رشته زیست شناسی سلولی مولکولی بیوشیمی ، تراز کسب شده در زیر گروه یک ، تراز موثر می باشد .
آخرین رتبه قبولی رشته زیست شناسی سلولی مولکولی – بیوشیمی دانشگاه آزاد در کنکور 95 – 96 با سهمیه عادی 173385 کشوری بوده است
رتبه آخرین نفر قبولی زیست شناسی سلولی مولکولی – بیوشیمی دانشگاه آزاد در کنکور 95 – 96
رشته زيست شناسي سلولي و مولکولي – بيوشيمی
نام دانشگاه رتبه کشوری آخرین نفر قبولی رتبه در منطقه یک آخرین نفر قبولی رتبه در منطقه دو آخرین نفر قبولی رتبه در منطقه سه آخرین نفر قبولی
واحد پزشکی تهران 173385 35857 72975 59475
لیست دانشگاه های آزاد پذیرنده رشته زیست شناسی سلولی مولکولی – بیوشیمی در کنکور 95 – 96
دانشگاه آزاد طبق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 95 در رشته زیست شناسی سلولی مولکولیبیوشیمی در واحد های زیر دانشجو می پذیرد :
دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای فلاورجان ، اسلامشهر ، نجف آباد ، پزشکی تهران ، شهر قدس ، مشهد .
مشاوره انتخاب رشته زیست شناسی سلولی مولکولی – بیوشیمی دانشگاه آزاد در کنکور 96
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد علاوه بر تراز موثر ، سهمیه داوطلب نیز در انتخاب رشته محل ها تاثیر گذار است . داشتن اطلاعات دقیق و صحیح از قسمت ها مختلف کارنامه کنکور سراسری می تواند شما را برای انجام انتخاب رشته ای با شانس قبولی بیشتر آماده نماید . در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، همه داوطلبان در یکی از سه سهمیه عادی ، ایثارگران و سهمیه بسیج فعال دسته بندی می شوند و بومی گزینی و سهمیه مناطق در انتخاب رشته این دانشگاه مطرح نمی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.