نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷

داوطلبان کنکور دوباره به استرس ثبت نام کنکور و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور افتاده اند. داوطلبان کنکوری معمولا استرس بسیاری را در زمینه زمان ها دارند. پثبت نام کنکور سراسری همان غول بزرگ دوباره برای سال تحصیلی 97 کم کم از راه میرسد.  داوطلبان نگران جا ماندن از ثبت نام کنکور ,دریافت دفترچه ثبت نام کنکور ، زمان برگزاری کنکور سراسری 97, زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 و …هستند. توصیه اکید ما به این داوطلبین حضور در کانال تلگرام همشاگردی میباشد.
همانطورکه گفتیم قبل از هر چیزی جهت موفقیت درکنکور،داوطلبان عزیز کنکور 97 باید آرامش داشته باشند.یکی از عوامل کاهش استرس اطلاع دقیق از زمان ها در کنکور سراسری میباشد.زمان هایی چون ،زمان ثبت نام کنکور سراسری 97،زمان ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 ، زمان برگزاری کنکور سراسری 97 ، و زمان هایی امثال آن…. حال جهت اطلاع از زمان های دقیق مقاله زیر را مطالعه کنید.
بنابه اطلاعیه که سازمان سنجش منتشر کرده است ، ثبت نام در کنکور سراسری 97 از یکم بهمن 96 آغاز میشود و تا هشتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.(عموماً این زمان تمدید میشود،اما  ترجیحا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهید. دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 97 معمولا چند روز قبل از شروع ثبت نام منتشر میشود. به محض انتشار دفترچه در همین مقاله قرار میگیرد.
اگر ثبت نام امسال همانند سال قبل باشد، یک زمانی را مشخص میکنند برای داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند و یا اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه ثبت کرده اند. که به آن زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 میگویند.
شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97
شرایط عمومی
داوطلب اعمالی برخلاف شئونات تحصیلی ، شغلی و اسلامی نداشته باشد.
داوطلب هیچ دشمنی با نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد.
داوطلب بایستی معتقد به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون اساسی تصریح شده است باشد.
عدم اعتیاد داوطلب به هرگونه مواد مخدر
داشتن سلامت جسمانی مناسی با رشته ی درخواستی
هر داوطلب بایستی در جلسه کنکور مناسب با دین خود واجبات را انجام داده و از محرمات بپرهیزد.
شرایط اختصاصی
کلیه افرادی که از سال 64 به بعد 2 بار از در کنکور سراسری در سالهای مختلف شرکت کرده و در دانشگاه های روزانه پذیرفته شده اند دیگر حق شرکت در کنکور 97 را ندارند.
داوطلبی که در دوره ی روزانه در یکی از مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می باشد دیگر نمی تواند در ثبت نام کنکور سراسری 97 شرکت نماید. تنها در صورتی می تواند شرکت شرکت نماید که تا 30 بهمن 96 از دانشگاه روزانه محل تحصیل خود انصراف دهد.
داوطلبانی که متقاضی شرکت در کنکور 97 هستند بایستی مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم و مدرک کاردانی داشته باشد. آن دسته از داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور ماه دریافت نمایند می توانند در ثبت نام کنکور 97 شرکت نمایند.
چنانچه داوطلبانی که در کنکور 96 در یکی از دانشگاه های غیر روزانه پذیرفته شده است می تواند بدون انصراف از دانشگاهی که تحصیل می کند در کنکور 97 شرکت نموده و پس از قبولی در کنکور از دانشگاه قبلی خود انصراف دهد.
آن دسته از افرادی که مدرک کاردانی خود را در یکی از رشته های علوم پزشکی دارند و قصد دارند که در ثبت نام کنکور سراسری 97شرکت نمایند بایستی حتما تا تاریخ 31 شهریور ماه 97 جهت ورودی بهمن ماه و 30 بهمن 97 جهت ورود بهمن ماه طرح نیروی انسانی خود را به پایان برسانند.
همه ی دانشجویانی که قصد شرکت در کنکور 97 را دارند و می خواهند از دانشگاه فعلیشان انصراف دهند بایستی فرم شماره 3 انصراف را تکمیل نمایند. همچنین تاریخ انصراف قطعی دانشجو بایستی قبل از 1 اسفند 96 باشد. در رابطه با شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد دانشگاه روزانه می توانید روی لینک کلیک نموده و یا با مرکز ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.
همچنین آقایانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 97 را دارند حتما از شرایط معافیت تحصیلی باخبر شوند.
اگر اقایانی که قصد انصراف از دانشگاه فعلیشان را دارند و قبلا سابقه انصراف نداشته اند می توانند برای 1 سال از معافیت تحصیلی انصراف استفاده نمایند.
فارغ التحصیلان تمامی مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در کنکور سراسری 97 شرکت نمایند
تأثیر معدل در کنکور 97  
تأثیر معدل در کنکور سراسری 97  یک دغدغه بزرگ داوطلبان است.همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم میخواهیم با توضیحاتی در کاهش اضطراب داوطلبان کنکور سراسری 97 سهیم شدیم.همانطور که میدانید برای اطلاع از تاثیر معدل در کنکور 97 باید دفترچه ثبت نام در کنکور سراسری 97 را منتشر کنند اما اگر بخواهیم به سالهای گذشته نگاه کنیم، تأثیر معدل در کنکورر سراسری 96 به این صورت بود که 25% تأثیر مثبت معدل کتبی امتحانات نهایی و 55% معدل دروس نهایی پیش دانشگاهی.
ثبت نام در کنکور سراسری 97-98  
ثبت نام در کنکور سراسری 97  به صورت اینترنتی میباشد و داوطلبان عزیزمان قبل از هرگونه اقدامی به ثبت نام و ورود به سایت باید یک سری مدارک و اطلاعات همراه خود داشته باشند.از  جمله مدارک و اطلاعات : خرید کارت اعتباری مورد نیاز ، کد سوابق دیپلم ، کد سوابق تحصیلی پیش دانشکاهی میباشد.
کارت اعتباری : برای دانشگاه های روزانه و شبانه و برای دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی باید یک کارت جداگانه خریداری شود .
برای ثبتنام در کنکور دانشگاه آزاد 97 نیازی به خرید کارت اعتباری نیست.
پس از تکمیل مدارک به سایت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را تکمیل میکنیم و در پایان سیستم یک کد رهگیری ارائه میدهد.(توجه داشته باشید کد رهگیری را تا پایان پذیرش و ثبتنام در دانشگاه نزد خود نگه دارید.)
در هر گروه آزمایشی که هستید از سراسر کشور میتوانید مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید تا ثبت نام خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
 عدم شرکت مجدد در کنکور 98 برای داوطلبان کنکور 97
یکی از مهمترین مسائل برای داوطلبان کنکور سراسری 97 ، این موضوع است که به علت تغییر نظام آموزشی کشور،منابع و شرایط داوطلبان کنکور 98 با داوطلبان کنکور 97 متفاوت است و اگر داوطلبی تمایل داشته باشد یک سال پشت کنکور بماند ،باید این موارد را در نظر بگیرید پس برای قبولی قطعی در کنکور 97 باید یک برنامه ریزی کنکور سراسری 97 مناسبی داشته باشید تا حتماً در کنکور سراسری پذیرفته شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.