نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور سراسری

با توجه به میزان تاثیر معدل در کنکور 98 داوطلبان نظام جدید دوازدهم متقاضی شرکت در کنکور سراسری 98 با توجه به اینکه در خرداد ماه در امتحانات نهایی شرکت می کنند در زمان ثبت نام در کنکور سراسری 98 که از 24 بهمن لغایت 2 اسفند ماه می باشد نمی توانند کد سوابق تحصیلی خود را وارد نمایند . این دسته از داوطلبان کنکور سراسری میبایست بعد از برگزاری امتحانات نهایی و اعلام نتایج نمرات امتحان در سایت آموزش و پرورش نسبت به درج سوابق تحصیلی پایه دوازدهم خود در یکی از زمان های ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 98 که توسط سازمان سنجش قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 98 اعلام می شود و یا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نسبت به درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند . در ادامه نحوه دریافت سوابق تحصیلی پایه دوازدهم و میزان تاثیر سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور 98 ارائه داده شده است .
نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم
داوطلبان نظام جدید ( 6 – 3 – 3 ) کنکور سراسری 98 برای دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم خود باید به سایت اینترنتی وزارت آموزش و پرورش به آدرس dipcod.ir مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود که شامل شماره دانش آموزی ، کد منطقه ، تاریخ تولد و مشخص کردن پایه تحصیلی می باشد می توانند نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایید .
تاثیر سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور
سوابق تحصیلی ، در واقع همان نمرات امتحانات کتبی نهایی است که با توجه به مصوبات سازمان سنجش به صورت 30 درصد با تأثیر مستقیم در نمره کل نهایی اعمال می گردد . میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام جدید (6 – 3 – 3 ) شامل 30 درصد به صورت مثبت است  که این سوابق تحصیلی مربوط به نمرات نهایی پایه دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.