نتایج در این بخش نمایش داده می شود

جزييات بازگشت به تحصيل پذيرفته‌شدگان و دانشجويان بازمانده از تحصيل دانشگاه آزاد

معاون علوم انساني و هنر و معاون علوم، مهندسي و کشاورزي دانشگاه آزاد اسلامي، دستورالعمل بازگشت به تحصيل پذيرفته شدگان و دانشجويان باز مانده از تحصيل رشته‌هاي غيرپزشکي اين دانشگاه را ابلاغ کردند.

حجت الاسلام والمسلمين دکتر عبدالحسين خسروپناه، معاون علوم انساني و هنر، و دکتر جواد علمايي، معاون علوم، مهندسي و کشاورزي، دستورالعمل بازگشت به تحصيل پذيرفته‌شدگان و دانشجويان باز مانده از تحصيل رشته‌هاي غيرپزشکي دانشگاه آزاد اسلامي را به رؤساي دانشگاه آزاد اسلامي استان‌ها ابلاغ کردند.

بر اساس اين دستورالعمل، ادامه تحصيل پذيرفته‌شدگان و دانشجويان رشته‌هاي غيرپزشکي دانشگاه آزاد اسلامي، که به دلايل مختلف از ادامه تحصيل باز مانده‌اند، از جمله ترک تحصيل کرده، عدم مراجعه داشته يا در صورت قبولي ثبت‌نام نکرده يا انصراف داده‌اند (به غير از دانشجوياني که به دليل وضعيت نامطلوب تحصيلي اخراج آموزشي شده‌اند)، در صورت مراجعه از تاريخ  اول مهر 1399 تا 31 شهريور ماه 1400، و ثبت مرخصي بدون احتساب در سنوات در نيمسال يا نيمسال‌هاي عدم مراجعه، بلامانع است.

بیشتر بخوانید :

چگونه استعداد خود را کشف کنیم

نخستین کنکور قرن بعد چگونه برگزار می شود؟

هفت قانون طلایی یادگیری زبان انگلیسی

اين دستورالعمل، مشمول دانشجويان تحصيلات تکميلي، که فقط پايان‌نامه و رساله آنها باقي مانده است، نمي‌شود؛ لذا براي اين دانشجويان، برابر ضوابط و مقررات آموزشي و با رعايت قوانين نظام وظيفه (در خصوص آقايان) تصميم‌گيري به عمل مي‌آيد.

بر اساس اين دستورالعمل، افرادي که رشته گرايش آنها در واحد دانشگاهي داير نبوده و در شرايط کنوني واحد و مرکز پذيرش دانشجو ندارند، مشمول اين دستورالعمل نمي‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.