نتایج در این بخش نمایش داده می شود

تحصیل رایگان گروه پزشکی در کشور ایتالیا

ایتالیا کشوری است توسعه یافته و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا که در اروپا واقع شده است. پایتخت ایتالیا شهر رم میباشد.این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌ است.بسیاری از داوطلبین تمایل به تحصیل در کشور ایتالیا دارند، یکی از بهترین شرایط تحصیل در ایتالیا رایگان بودن تحصیل پزشکی در این کشور است.افرادی که تمایل به تحصیل در ایتالیا دارند میتوانند این مقاله را مطالعه کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و انجام مراحل اعزام با سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس حاصل فرمایید.
تحصیل رایگان گروه پزشکی در کشور ایتالیا
در اتحادیه اروپا ، تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا به زبان انگلیسی یکی از ارزانترین ها میباشد. یعنی میتوان گفت ایتالیا تنها کشوری هست که میتوان در آن در رشته های گروه پزشکی بطور رایگان تحصیل کرد. داوطلبانی که تمایل به تحصیل ذر رشته پزشکی و دندان پزشکی دارند باید بدانند این رشته ها به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی ارائه میشود. برای زبان انگلیسی باید مدرک زبان انگلیسی که نمره ی 6 آزمون IELTS می باشد را داشته باشند و برای زبان ایتالیایی می توانند در کلاس های سفارت یا مدارس ایتالیایی شرکت کنند. برای تحصیل در رشته های پزشکی در کشور ایتالیا باید در آزمون  IMAT  پذیرفته شوید.
شهریه تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا
شهریه پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا بین 4000  تا 6000 یورو در سال میباشد و متقاضیان میتوانند از بورسیه 5200 یورویی هم بهرمند شده و علاوه بر آن از تخفیفات در خوابگاه و وعده های غذایی نیز بهرمند شوند. لازم به ذکر است که  هزینه واقعی شهریه طبق گزارش دانشجو از شرایط اقتصادی خانواده تنظیم میشود. در کنار دانشکده هایی که به زبان انگلیسی دروس را ارائه میکنند, حدود 40 دانشگاه به زبان ایتالیایی وجود دارد که برای تحصیل در آنها باید مدرک زبان ایتالیایی داشته باشید.
کشور ایتالیا به واسطه عضویت در اتحادیه اروپا دارای استاندارد های بالایی در زمینه های مختلف از جمله بهداشت، خدمات اجتماعی، پوششهای بیمه ای و سایر موارد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.