نتایج در این بخش نمایش داده می شود

بهترین روش برای مطالعه و حفظ واژگان زبان انگلیسی کنکور سراسری

بهترین روش مطالعه واژگان زبان کنکور
به لیست لغات توجه نکنید خیلی از لغات ممکنه توی لیست نباشند و شما هم بلد نباشید اون لغاتو پس خط به خط لغات و پیدا کنید.
شما ابتدا باید یک دفترچه طبقه بندی شده درست کنید و تمامی لغاتی که از متن کتاب یا تست هایی که زدید و لغاتی را که بلد نبودید وارد دفتر کنید تا یک فهرست کامل از لغات داشته باشید که ممکن است در کنکور تکرار شود.
البته این نکته را در نظر بگیرید که شما فقط باید کلماتی که مخصوص زبان هستند رو یاد بگیرید لزومی نداره مثلا اگه یه ریدینگ در مورد زلزله میخونید کل لغات تخصصی اون رو حفظ کنید بلکه کلمات عمومی که به طور کلی در متن های انگلیسی استفاده میشن رو استخراج کنید.
حتما یک دیکشنری داشته باشید (اگر سطح زبانتون خوبه میتونید دیکشنری انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید و اگر زبانتون اونقدر خوب نیست میتونید از دیکشنری انگلیسی به فارسی هم استفاده کنید.) و علاوه بر این حتما تلفظ صحیح کلمات رو هم یاد بگیرید.
مساله بسیار مهم در این زمینه مرور کردن کلمات است. ما نمیتوانیم توقع داشته باشیم هر کلمه را با یکبار خواندن در ذهن خود ثبت کنیم. مهمترین اصل در رابطه با زبان انگلیسی و همچنین عربی تکرار مکررات است. پس به جای این که هفته ای یک ساعت یا دوهفته یک بار یک ساعت بخواهید برای حفظ لغت وقت بذارید بهتر این هستش که چهار یا پنج بار در اون هفته به صورت یک ربعی اون کلمات رو تکرار کنید.
برای این کار میتوانید از جعبه لایتنر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.