نتایج در این بخش نمایش داده می شود

برنامه ریزی کنکور به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

با برنامه ریزی کنکور چه چیزهایی عایدتان می شود؟


در زندگی همه افراد همیشه موانعی برای رسیدن به اهدافشان وجود دارد که سعی می کنند با تلاش و کوشش فراوان از این موانع عبور کرده و به اهدافی که مد نظرشان است، برسند.از کنکور نیز می توان به عنوان سدی نام برد که عبور از آن برای همه افراد دغدغه است.

با برنامه ریزی کنکور 1401می توانید از چالشی که در پیش رو دارید سر بلند بیرون بیایید.



برای عبور از موانع باید یک نقشه راه داشت. برنامه ریزی هوشمندانه ترین نقشه راه برای دیدن به اهداف بزرگ است.

بسیاری از افراد هرگز نمی توانند به اهداف زندگی خود نزدیک شوند. با نگاهی دقیق و ریزبینانه به روند کار این افراد همیشه جای خالی برنامه ریزی دیده می شود. این در حالی است که همه انسان های موفق در جهان، همواره روی اهداف خود برنامه ریزی کرده اند. 



مراحل برنامه ریزی کنکور


مطمئنا برای پیروزی در این تورنمنت کشوری  باید با قدرت وارد شد و از پشتوانه محکمی برخوردار بود. اگر بارها در آزمون کنکور شرکت کرده اید و به نتیجه دلخواه نرسیده اید، اگر برای اولین بار است که در آزمون کنکور شرکت می کنید، اگر هنوز در تصمیم گیری برای انتخاب تردید دارید، شما نیاز به یک مشاور آگاه دارید.



مشاوره برای کنکور اولین گام در برنامه ریزی کنکور ۱۴۰1 است. این امر نشان می دهد که یک گام برای قبولی در آزمون سراسری برداشته اید و تصمیم خود را گرفته اید.

برای اینکه بهترین نتیجه را کسب کنید باید از یک فرد خبره برای برنامه ریزی درسی و تحصیلی کمک بگیرید. مشاوره و برنامه ریزی مزایای زیادی دارد از جمله اینکه:



برنامه ریزی اعتماد به نفس و امید را افزایش می دهد


چنانچه برای هر کاری تمام ملزومات آن آماده باشد ولی در شخص امید و اعتماد به نفس وجود نداشته باشد، مسلما نتیجه کار روبه شکست خواهد بود.

شاید گاهی خیلی پر انرژی باشید و در زمان دیگری موفقیت در کنکور را خیلی دور و بعید بدانید و این موضوع باعث نوسان در مطالعه شود. با برنامه ریزی کنکور در هر زمان می دانید که قرار است چه کاری انجام دهید. به این ترتیب اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.



چنانچه طبق برنامه ریزی عمل کنید هر روز یک گام به پیروزی نزدیک می شوید و امید موفقیت در ذهن و فکرتان بیشتر می شود.


با برنامه ریزی کنکور هدفمند پیش می روید


هیچ چیز مثل بی برنامگی و “باری به هر جهت” بودن نمی تواند زمان با ارزش تان را هدر بدهد.

برای کنکور باید هدف خودتان را از همان روز اول مشخص کنید و با توکل به خدا و تلاش و کوشش سعی در تصاحب آن داشته باشید.

آیا هنوز تصمیم نگرفته اید در کدام گروه آزمایشی شرکت کنید؟ آیا هنوز شروع به مطالعه بودجه بندی کنکور نکرده اید؟ آیا اصلا می دانید چه می خواهید؟

برنامه ریزی کنکور حد اعتدال درس خواندن را مشخص می کند


آیا تصور می کنید هر چه بیشتر مطالعه کنید، شانس قبولی بیشتری دارید؟ زیاده روی و یا کم کاری در درس خواندن هر دو می تواند یک عامل بازدارنده در قبولی کنکور باشد. لازم نیست از خواب و استراحت خود بزنید و مدام کتاب به دست و در حال درس خواندن باشید .


با برنامه ریزی یاد می گیرید که هوشمندانه درس بخوانید. هوشمندانه درس خواندن به مفهوم اینست که همه چیز در جای صحیح باشد. تفریح و گردش به جا و مناسب، خواب و استراحت به قدر نیاز و ضرورت، درس خواندن هم در حد لازم، این رمز قبولی در کنکور است.


برنامه ریزی کنکور نشاط را افزایش می دهد


وجود نشاط و شادابی در داوطلب باعث می شود که از درس خواندن لذت ببرد و خسته نشود.سر زدن به باغچه، انجام یک خرید کوچک، ورزش کردن و بسیاری کارهای دیگر می تواند به افزایش کارایی داوطلبان کمک کند.

وقتی از کاری لذت می برید امکان موفقیت چند برابر خواهد شد. از همین امروز تصمیم بگیرید که برای زندگی بهتر و اینده ای زیباتر درس بخوانید. برای کسانی که در کنکور قبول می شوند، درس خواندن به اندازه کار کردن در معدن دشوار نبوده است.

خودتان را در برنامه ریزی کنکور محک بزنید


به طور واضحتر محک زدن و تست کردن با شرکت در آزمون های آزمایشی و امتحانات شبیه کنکور می تواند آمادگی فرد را بالا ببرد و با محیط کنکور آشناتر کند.

به این ترتیب خودتان را با خودتان مقایسه می کنید و از میزان پیشرفت خود مطلع می شوید. شبیه سازی کنکور قبل از آزمون اصلی یک حسن بزرگ دارد و آن امکان سنجش واقعی فرد است.این که دائما به فکر بهبود امار خود و پیشرفت باشید باعث افزایش کیفیت مطالعه شما نیز میگردد.

بیشتر بخوانید :

جمع بندی کنکور واجب تر از نان شب برای هر کنکوری!

۱۹ روش ساده و تاثیرگذار تست زنی در کنکور ۱۴۰۰

لوح فشرده یا کلاس آنلاین ؟

در برنامه ریزی کنکور گزارش لحظه ای مطالعات را دارید


در برنامه ریزی برای کنکور داوطلب یاد می گیرد که حدود و حتی صفحات درسی که خوانده است را ثبت کند و همچنین تعداد جلسات شرکت در آزمون ها و نتایج آنها را برای ارزیابی های بعدی یادداشت کند.

ثبت روند کاری و نتیجه حاصله در طول درس خواندن بهترین کاری است که در برنامه ریزی درسی انجام می شود. به این ترتیب هر فرد می تواند متوجه ضعف احتمالی و یا پیشرفت احتمالی خود باشد. برای موفقیت در کنکور می بایست روی نقاط ضعف و قوت کار کرد و این امر جز با برنامه ریزی میسر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.