نتایج در این بخش نمایش داده می شود

با شما تا نوبت اول آزمون سراسري سال ۱۴۰۲ (بخش آخر)‏

سلام ! سلامي چو بوي خوش آشنايي !

در «يادداشت هفته» اين شماره از نشريه، به يادآوري پاره‌اي از آخرين نکاتي که دانستن آنها براي داوطلبان نوبت اول آزمون سراسري سال 1402 (تاريخ برگزاري: روزهاي پنجشنبه 29 و جمعه 30 دي ماه) لازم به نظر مي‌رسد، مي‌پردازيم.

اين نکات به قرار زير است:

1- کارت‌هاي‌ شرکت در‌ آزمون‌ همۀ داوطلبان، به همراه راهنماي شرکت در آزمون، از روز گذشته براي مشاهده و پرينت، روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان براي پرينت کارت شرکت در آزمون خود، بايد در تاريخ تعيين شده به درگاه اطلاع‌رساني ياد شده مراجعه کنند و با وارد نمودن شمارۀ سريال کارت اعتباري ثبت‌نام (12 رقمي) و شمارۀ شناسنامه يا‏ شمارۀ پرونده و کد پي‌گيري ثبت‌نام (16 رقمي) و نام و نام‌خانوادگي، کد ملي و سريال شمارۀ شناسنامه، يک نسخه پرينت از راهنما و کارت شرکت در آزمون خود تهيه کنند.

2- داوطلباني که در دو يا سه گروه آزمايشي متقاضي شرکت در آزمون شده‌اند، بايد، علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي اصلي خود، بر حسب مورد، نسبت به پرينت کارت گروه آزمايشي دوم يا‏ گروه‌هاي آزمايشي دوم و سوم (گروه‌هاي آزمايشي هنر و زبان‌هاي خارجي) خود نيز اقدام کنند.

3- به منظور شرکت در جلسۀ آزمون، همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملي يا‏ اصل شناسنامه عکس‌دار و ارايه آن، الزامي است.

4- آن گروه از داوطلباني که علاقه‌مند به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مراکز و واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي (که پذيرش در آنها به روش با آزمون صورت مي‌پذيرد) هستند، مي‌بايست ضمن شرکت در آزمون، براي اطلاع از نحوۀ انتخاب رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي، به اطلاعيۀ اعلام نتيجۀ اوليۀ آزمون سراسري سال 1402 (مرداد ماه سال 1402) مندرج در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه کنند.

5- آغاز فرآيند برگزاري آزمون، صبح‌ها راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) و بعدازظهرها ساعت 14:30 خواهد بود و درِ حوزه‌هاي امتحاني، راس‌ ساعت‌ 7:30 صبح و 2 بعدازظهر بسته خواهد شد؛ بنابراين، از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ حوزه‌هاي امتحاني جلوگيري خواهد شد.

6- داوطلبان توجه داشته باشند که تا پايان زمان برگزاري آزمون، حق خروج از حوزۀ امتحاني را نخواهند داشت.

7- از آنجايي که سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کيفي حوزه‌هاي برگزاري آزمون، نياز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترين منبع اخذ داده و اطلاعات براي ارزيابي حوزه‌ها دارد، لازم است که آنها نسبت به تکميل نمودن پرسشنامۀ ارزيابي حوزۀ امتحاني خود در آزمون سراسري سال 1402 (نوبت اول)، از تاريخ 29 دي ماه تا 6 بهمن ماه به صورت اينترنتي از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام کنند.

8- لازم است که داوطلبان، در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در فرآيند برگزاري آزمون براي آنها، حداکثر تا تاريخ 6 بهمن ماه از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي: https://request.sanjesh.org  با اين سازمان مکاتبه نمايند. ضمناً درخواست‌هاي رسيده بعد از تاريخ فوق، قابل بررسي و پي‌گيري نخواهد بود.

مدير اجرايي / هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.