نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اعلام نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه‌ها

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای از اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه ها در دوره بدون کنکور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه‌ مورخ 99/10/03 این سازمان درخصوص پذیرش دانشجو در کدرشته محلهای اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 بدین وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌های محلهای مرحله مذکور، توجه متقاضیان را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام گردیده لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه مورخ 99/08/08 مربوط به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1399) مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، و نحوه انجام مراحل ثبت نام از روز  شنبه مورخ 99/10/20 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. 

یادآوریهای مهم:

1-همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 99/06/31 دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی 3-3-6) و یا مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) باشند، در غیر اینصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

2-‌ پذیرفته‌شدگان دوره روزانه این مرحله خواه در رشته قبولی ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 به منظور انتخاب رشته‌های دوره روزانه نخواهند بود.

3- همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد. 

4- پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو گردیده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

ضمناً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. 

بیشتر بخوانید :

وبینار آموزش خود هیپنوتیزم ( آلفا ) + آموزش انواع تنفس صحیح

مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور ۱۴۰۰ _ فاز زمستان

۱۰ عادت مطالعه موثر

5- پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحات 3 و 4 دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال 1399 واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

6- از پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) و یا مغایرت عنوان دیپلم می‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد این‌دسته از پذیرفته‌شدگان مدارک لازم را به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند تا بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که دارای مغایرت معدل و یا مغایرت عنوان دیپلم می‌باشند می‌بایست وضعیت نهایی خود را تا پایان بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری نمایند.

درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

7- در هر مرحله‌ از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات نادرست ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیک، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس:

http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت‌نام نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.