نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اطلاعيه درخصوص اعلام زمان و محل برگزاري آزمون عملي رشته‌ علوم ورزشي و آموزش تربيت بدني دانشگاه‌ها ، موسسات آموزش عالي و پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال ۱۴۰۰

پيرو اطلاعيه مورخ 06/05/1400 در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسري سال  1400،  به اطلاع متقاضيان تحصیل در رشته تحصيلي علوم ورزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسري سال 1400 می رساند، که همه متقاضیان می بایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه قبلی (اطلاعیه مورخ 06/05/1400) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه نمایند.

با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی ذیل مشخص گردیده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود.

عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

تکنیک EFT چیست؟

شاد زيستن را تجربه کنيد

چگونه خودتان را باور داشته باشید

لازم به توضیح است متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی می بایست به درگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.

دریافت فایل فهرست حوزه ها و برنامه زمانی مراجعه متقاضیان برای آزمون عملی رشته علوم ورزشی در آزمون سراسری سال 1400 در قالب PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.