نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آغاز ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد از امروز

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه، 28 دی ماه جاری آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 رشته /محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می‌توانند در هر رشته‌ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ‌التحصیلی مقطع کاردانی ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.