نتایج در این بخش نمایش داده می شود

ساعت دقیق ثبت نام کنکور ۹۹

ساعت دقیق ثبت نام کنکور ۹۹همانطور که میدانید ثبت نام کنکور 99 هم مانند سالها گذشته از طریق سایت سازمان سنجش صورت میگیرد. بسیاری از افراد میخواهند زمان و ساعت دقیق ثبت نام کنکور ۹۹ را بدانند. ما در این رابطه در این مقاله توضیح خواهیم داد.

داوطلبان می بایست پس از دانلود دفترچه و مطالعه دقیق آن برای ثبت نام اقدام نمایند . کلیه شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی ، مقررات وظیفه عمومی ، سهمیه ها و سایر ضوابط در دفترچه مذکور درج شده است که تنها داوطلبان واجد این شرایط ، مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود . با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله سعی کرده ایم شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 را به طور مختصر شرح داده و در اختیار متقاضیان قرار دهیم .

 لازم به ذکر است که از سال 92 به بعد کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد ادغام شده ، در نتیجه ساعت دقیق ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همزمان با زمان ثبت نام کنکور 99 می باشد و دفترچه جدایی تحت عنوان دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 99 منتشر نخواهد شد .   

ساعت ثبت نام کنکور 99 , زمان دقیق ثبت نام کنکور 99 , کنکور 99 در چه ساعتی میباشد , ثبت نام کنکور 99 از چه ساعتی آغاز میشود , تاریخ و ساعت ثبت نام کنکور

ساعت دقیق ثبت نام کنکور ۹۹ 

 زمان ثبت نام کنکور 99 از 16 بهمن ماه شروع شده تا 24 بهمن ادامه خواهد داشت . کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور ۹۹ می توانند در این بازه با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org برای ثبت نام اقدام نمایند . ساعت دقیق ثبت نام کنکور ۹۹  از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

بيشتر بخوانيد :

کلاس‌هاي کنکور و آرزوهاي بر باد رفته

فقط روی هدفم تمرکز داشتم

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان ۹۹ – ۱۴۰۰

ممنوعیت ثبت نام کنکور سراسری

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99

1 . اعتقاد به اسلام و يا یکی از اديان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران .
2 . ( عدم احراز عناد ) نه اعتراض نسبت به نظام جمهوری اسلامی ايران .
تبصره – درصورتی كه داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته ، بايد تغيير نظر او احراز شود .
3 . نداشتن سابقه عضويت در سازمان های غيرقانونی ، فراماسونری و اعقاب آن ها .
3 . عدم احراز فساد اخلاقی .
4 . عدم اعتياد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99

1 . دارا بودن یکی از مدارک :
دیپلم چهار ساله نظام قدیم مدرک پیش دانشگاهی مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید ( 6 – 3 – 3 )
2 . کلیه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید ( 6 – 3 – 3 ) یا دانش آموز سال آخر پایه دوازدهم نظام جدید که تا تاریخ 31 شهریور 99 فارغ التحصیل شده می توانند در کنکور 99 شرکت نمایند .
تبصره : در صورت قبولی داوطلبان در رشته هایی كه پذيرش آنان از نيمسال دوم سال تحصيلی 99 – 1400 آغاز می گردد به شرط دريافت مدرک تحصيلی ديپلم نظام آموزشی جديد 3-3-6 و يا پيش دانشگاهی و يا مدرک كاردانی تا تاريخ 30/11/99 ، ثبت نام و ادامه تحصيل آنان بلامانع می باشد .
 3 . پذيرفته شدگان نهايی دوره روزانه کنکور 98 ( اعم از پذیرفته شدگان متمرکز یا نیمه متمرکز ) حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور 99 به منظور انتخاب رشته محل های دوره روزانه نخواهند بود . 
4 . داوطلبانی که دارای طرح اجباری هستند ، در صورت قبولی در یکی از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی طرح آنها به تعویق افتاده و می توانند ادامه تحصیل دهند و خدمات قانون خدمت خود را پس از اتمام تحصيل با تعهدات خدمت مقطع جديد انجام دهند ، اما اگر در رشته هایی غیر از رشته های مذکور پذیرفته شوند قبولی آن ها لغو شده و می بایست ابتدا طرح خود را بگذرانند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.