نتایج در این بخش نمایش داده می شود

چند نکته درباره تاثير سوابق تحصيلي و انتخاب نظام آموزشي در آزمون سراسري ۱۳۹۹

هفته گذشته در اين ستون درباره منابع سؤالات آزمون سراسري سال 1399 با شما سخن گفتيم.

در اين شماره نيز، در ادامه، با شما درباره تاثير سوابق تحصيلي و انتخاب نظام آموزشي در آزمون سراسري سال آينده (1399) چند نکته کلي را در ميان خواهيم گذاشت. اين نکات به قرار زيرند:

1ـ بر اساس مصوبه جلسه مورخ اول آبان ماه سال جاري شوراي سنجش و پذيرش،‌ در آزمون سراسري سال آينده (1399)، ميزان تاثير سوابق تحصيلي، حداکثر 30 درصد و با تاثير مثبت اعمال مي­شود ­که شرح آن به طور کلي در اطلاعيه مربوط، در شماره پيشين و همين شماره از نشريه درج گرديده است.

بیشتر بخوانید :

بودن در زمان حال = موفقيت در آينده

چند نکته درباره منابع سؤالات آزمون سراسري

چگونه مسؤليت اشتباه خود را پذيرا باشيم؟

يادگيري و دلايل فراموشي

2ـ با عنايت به مصوبه جلسه مورخ 29 تير ماه سال جاري شوراي سنجش و پذيرش آزمون سراسري، داوطلبان آزمون سراسري سال آينده (1399) مي­توانند، بدون توجه به نظام آموزشي که در آن تحصيل کرده­اند، به يکي از دو مجموعه سؤال (سؤالات نظام آموزشي 3-3-6 يا سؤالات مربوط به نظام آموزشي قديم، سالي واحدي و ترمي واحدي)‌ که تمايل دارند پاسخ دهند؛ بنابراين، شايسته است که داوطلبان، در زمان ثبت­نام در اين آزمون، علاقه‌مندي خود را به پاسخگويي هر مجموعه سؤال، در تقاضانامه ثبت­نامي خودشان مشخص و اعلام کنند.

3ـ ضمناً فهرست منابع آزمون سراسري سال 1399 (نظام آموزشي قديم و نظام آموزشي جديد 3-3-6) نيز به طور مشروح، علاوه بر سايت سازمان سنجش، در همين شماره از نشريه درج گرديده است.  

شاد و سربلند باشيد

*هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.