نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اعلام تازه‌ترین آمار ثبت‌نامی‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها / ۲۸ شهریور آخرین مهلت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام ۲۰۳ هزار داوطلب در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها، گفت: بیش از ۵۹۰ هزار دانشجو در این دوره‌ها پذیرفته می‌شوند.

به گزارش سیتنا، دکتر حسین توکلی اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه دارد. دفترچه راهنمای ثبت‌نام از ۱۷ بهمن ماه ۹۷ نیز منتشر شده است. بنابراین تمامی داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی باید بر اساس این دفترچه و اصلاحات اعلام شده اقدام کنند.

بيشتر بخوانيد :

جزييات اعطاي تسهيلات به دانشجويان براي پرداخت شهريه

سهمیه بسیج فعال در کنکور حذف شد

براندازی کنکور چرا بی‌نتیجه مانده؟
فراموش کردن مطالب درسی
اهداء کتاب‌هاي کمک آموزشي، يک نذر فرهنگي ارزشمند

وی با بیان اینکه تا امروز بیش از ۲۰۳ هزار داوطلب با این روش ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: هر داوطلب برای پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌تواند تا ۱۰۰ کدرشته را از میان کدرشته‌های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته ثبت کند و برای این کار باید علاوه بر دفترچه راهنمای ثبت‌نام به اطلاعیه‌های تکمیلی ۳۰ اردیبهشت و ۲۰ مرداد ۹۸ مراجعه کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بدون در نظر گرفتن دانشگاه‌ آزاد تعداد ۵۹۶ هزار و ۸۸ نفر است.

بيشتر بخوانيد :

برنامه ریزی کنکور ۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.