نتایج در این بخش نمایش داده می شود

داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد هزینه اضافه پرداخت نمی‌کنند

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هزینه اضافه‌ای برای ثبت‌نام در کنکور نمی‌پردازند.

درباره ثبت‌نام در کنکور سراسری اظهار کرد: ثبت نام در کنکور سراسری از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده داوطلبان تا ششم اسفند فرصت دارند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در کنکور سراسری سال ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام‌نور، غیرانتفاعی است.

توکلی گفت: هزینه ثبت‌نام در آزمون سراسری ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی باید ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان دیگر از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارند و ثبت‌نام در آزمون سراسری کافی است.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ۹۸ برگزار می‌شود. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها دارند، نیازی به ثبت‌نام در کنکور ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.