نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دریافت کد رهگیری کنکور ۹۷

دریافت کد رهگیری کنکور ۹۷ ، سوالی که اکثریت از مشاورین ما میپرسند.
در سيستم پاسخگويي سایت سازمان سنجش فرمي موجود است كه بلافاصله پس از تكميل فرم، اطلاعات مورد نياز را به كاربر نمايش مي دهد. برای استفاده از اين فرم با وارد كردن اطلاعات شناسنامه اي داوطلب مطابق مدرك شناسايي باید در سايت عضو شويد و پس از انتخاب آزمون و سال مورد نظر، نسبت به ارسال درخواست با عنوان “دريافت شماره پرونده و كدرهگيري ثبت نام” می توانید اقدام كنيد. در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده، شماره پرونده و كدرهگيري ثبت نام به صورت سيستمي و بلافاصله در پاسخ به درخواست شما اعلام مي شود. درصورتی که نتوانستید به شماره پرونده و کد رهگیری دسترسی یابید حتما با مشاورین مرکز تماس حاصل فرمایید
زمان برگزاری آزمون سراسری 97 
کنکور سراسری 97 در تیرماه برگزار می شود.که داوطلبان در پنج رشته ریاضی و فنی ،علوم تجربی،ادبیات و علوم انسانی،هنر و زبان های خارجه با یکدیگر به رقابت می پردازند. در ایران قبولی در کنکور سراسری یکی از نقطه های عطف موفقیت می تواند باشد به شرطی که بتوان با توجه به رتبه های کسب شده جایگاه خوبی را به دست آورد. کنکور سراسری می تواند مسیر زندگی افراد را به کلی تغییر دهد،به همین دلیل هر ساله موسسات آموزشی سرمایه گذاری های زیادی برای قبولی دواطلبان صورت می دهند. دواطلبان می بایست حداکثر استفاده را از زمان باقی مانده تا روز برگزاری کنند و برای تمامی دروس منابع کنکور برنامه ریزی دقیقی داشته باشند تا بتوانند موفقیت خود را تضمین کنند زیرا کنکور سراسری در ایران به دلیل تعداد بالای شرکت کننده و محدودیت آموزشی دانشگاه های روزانه رقابت چشمگیری دارد. داوطلبان می بایست دفترچه کنکور سراسری را بادقت مطالعه نمایند و برنامه ریزی کنکور را جدی بگیرند.
میزان تاثیر معدل در کنکور 97
سازمان سنجش آموزش در دفترچه کنکور سراسری و بر روی وب سایت رسمی خود میزان تاثیر معدل در کنکور 97 را اطلاع رسانی خواهد کرد. بر مبنای سال های پیشین انتظار می رود که برای شرکت کنندگانی که از سال 84 به بعد موفق به اخذ مدرک دیپلم خود شده اند تاثیر معدل کتبی به صورت تاثیر مثبت و به میزان 25 درصد می باشد و برای کسانی که از سال 91 به بعد موفق به دریافت مدرک پیش دانشگاهی شده اند تاثیر معدل دروس نهایی مقطع پیش دانشگاهی به میزان 5 درصد می باشد. در هر حال تا زمانی که سازمان سنجش در مورد تاثیر معدل در کنکور 97 اطلاع رسانی دقیق نکرده باشد نمیتوان در این مورد به قطعیت صحبت نمود اما در صورتی که هر نوع تغییر یا خبر جدیدی در این راستا اعلام شود در این صفحه ما این اخبار را منعکس کرده و در اختیار شما قرار میدهیم.
یک نظر برای "دریافت کد رهگیری کنکور ۹۷" ارسال شده
  1. فاطمه صداقت گفت:

    ج کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.