نتایج در این بخش نمایش داده می شود

همراه با شما تا آزمون‌ سراســري‌ (۲)

به ياري خداوند متعال، ثبت‌نام آزمون سراسري سال 1397 از روز يکشنبه اول بهمن ماه سال 1396 از طريق سايت سازمان سنجش  به نشاني: www.sanjesh.org آغاز مي‌شود و داوطلبان تا پايان روز يکشنبه 8 بهمن ماه فرصت دارند که در اين آزمون به صورت اينترنتي ثبت‌نام نمايند. به همين مناسبت، شايسته ديديم تا مواردي را که رعايت آن از سوي داوطلبان اين آزمون لازم به نظر مي‌رسد، در اين شماره و شماره آينده يادآور شويم.
1ـ دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) آزمون سراسري سال 1397 به همراه اطلاعيه مربوط به ثبت‌نام سازمان سنجش، همزمان با آغاز ثبت‌نام، روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي‌گيرد.
2ـ شايسته است که داوطلبان، با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش کشور در مهلت مقرر و مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شمارة 1 آزمون سراسري سال 1397) که روي سايت اين سازمان قرار مي‌گيرد و اطلاعيه مربوط به ثبت‌نام، که علاوه بر سايت سازمان سنجش در پيک‌سنجش نيز منتشر خواهد شد، در صورت واجد شرايط بودن، با رعايت ضوابط مربوط، نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام کنند.
3ـ در آزمون سراسري سال 1397، همانند سال گذشته، به هريک از داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني و زبان‌هاي خارجي اجازه داده شده است تا در صورتي که علاقه‌مند به شرکت در گروه آزمايشي هنر نيز باشند، علاقه‌مندي خود را در تقاضانامه ثبت‌نام اعلام نمايند؛ همچنان که بر اساس ضوابط، به هر يک‌ از داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني و هنر اجازه داده شده است تا در صورتي که علاقه‌مند به‌ شرکت در گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي نيز باشند، علاقه‌مندي خود را در تقاضانامه ثبت‌نام اعلام نمايند؛ بنابراين، داوطلبان مي‌توانند بر اساس ضوابط مقرر در دفترچه راهنما و همين طور اطلاعيه مربوط به ثبت‌نام اين آزمون، متقاضي شرکت در يکي از گروه‌هاي آزمايشي هنر يا زبان‌هاي خارجي يا هر دو آنها، علاوه بر گروه آزمايشي اصلي خود شوندآ.
4ـ چنانچه داوطلبي علاقه‌مند به شرکت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام‌نور و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي نيز باشد، مي‌تواند علاقه‌مندي خود را در تقاضانامه ثبت‌نام نسبت به شرکت در گزينش رشته‌هاي ياد شده اعلام کرده و بر اساس ضوابط مقرر اقدام نمايد.
5ـ داوطلبان شرکت در آزمون سراسري سال 1397 مي‌توانند پس از تکميل تقاضانامه ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دريافت شماره پرونده 7 رقمي و کد پي‌گيري 16 رقمي ثبت‌نام خود، در قسمت «مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت‌نامي»، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرينت تهيه کنند.
* هفته نامه پیک سنجش

موفق باشيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.