نتایج در این بخش نمایش داده می شود

با این خوراکی ها امتحانات خود را ۲۰ شوید!

مصرف یک لیوان شیر قبل از خواب هم برای خواب آرام در شب ها خوب است، دانش آموزان در این فصل از تحصیل، غذای سنگین نخورند تا صبح با اشتها و سرحال بیدار شده و صبحانه کامل بخورند.

 

فصل امتحانات دانش آموزان رسیده است و استرس پدر و مادرها برای نمره های دانش آموزانشان به اوج رسیده. اما نمره خوب گرفتن فقط با خوب خواندن نیست. بچه ها باید خوب هم بخورند!

 

دانش آموزان در ایام امتحانات سعی کنند سه وعده غذایی کامل بخورند و میان وعده های غذایی را هم فراموش نکنند. میان وعده صبح ساعت 10 صبح، میان وعده عصر و میان وعده شب هم قبل از خواب.

 

مصرف یک لیوان شیر قبل از خواب هم برای خواب آرام در شب ها خوب است، دانش آموزان در این فصل از تحصیل، غذای سنگین نخورند تا صبح با اشتها و سرحال بیدار شده و صبحانه کامل بخورند، چون صبحانه کامل به کارآیی ذهنی آنان در امتحانات خیلی کمک می کند.

 

وجود برخی مواد مغذی در صبحانه مثل تخم مرغ که از گرسنگی در زمان امتحان پیشگیری می کند، در انرژی داشتن موقع امتحان هم موثر است. عسل و کنجد هم به فعال شدن ذهن دانش آموزان کمک می کند تا از آموخته هایشان در امتحان بیشتر بهره ببرند.

 

دانش آموزان در شب های قبل از امتحان از خوردن غذای چرب و سنگین اجتناب کنند.

همچنین آنها باید از لحاظ کم خونی بررسی شوند، دختر خانم ها به خصوص باید در منابع غذایی خود غذای آهن دار مصرف کنند، مثل غلات، حبوبات و انواع گوشت و در صورت کم خونی زیاد ضمن مراجعه به پزشک قرص آهن مصرف کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.