نتایج در این بخش نمایش داده می شود

برنامه ریزی درسی دوران ابتدایی

شاید به نظر بسیاری از والدین برای دوران ابتدایی برنامه ریزی معنایی نداشته باشد.اما این مسئله را فراموش نکنید که دانش آموزان دوران ابتدایی در سال ششم قرار است در آزمون تیزهوشان 97 و آزمون نمونه دولتی 97 شرکت کنند.افرادی که نمی دانند آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی چیست روی لینک آن کلیک کنید.
برنامه ریزی در دوران ابتدایی چگونه است
بهتر از 3سال اول ابتدایی فقط کمک درس فرزندانمان باشیم و فقط درصورتی که نیاز به راهنمایی داشتند آن ها راراهنمایی کنیم و بگذاریم دبیران بر اساس آموزش های فراگرفته به روش کاملاَ صحیحی روند تحصیلی را اداره کنند اما از سال چهارم ابتدایی باید والدین نیز وارد عمل شود و فرزندان را در راستایی که می خواهند هدایت نمایند.
بهترین برنامه ریزی برای دانش آموزان ابتدایی
بهترین روش برنامه ریزی برای دانش آموزان چهارم ابتدایی این است که اگر مدرسه ثبت نام شده زبان انگلیسی را آموزش نمی دهد ،ابتدا یک کلاس زبان خوب ثبت نام کنیم سپس یک برنامه ریزی کامل با توجه به ساعات مطالعه و نقاط ضعف و قدرت فرزندانمان انجام دهیم.
بسیاری از والدین به دلیل مشغله کاری قادر به انجام این کارها نیستند.توصیه ما به این گروه از والدین این است که با مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان تماس بگیرند.با یک مشاور مجرب مشورت کرده و جهت برنامه ریزی هفتگی یا ماهیانه رایگان برای فرزندانشان هماهنگی لازم را انجام دهند.
بهترین روش برنامه ریزی 
روش های اصلی برنامه ریزی عبارتند از :
1-زمان خاصی را برای مطالعه مشخص کنید.
2-مکان خاصی را برای مطالعه مشخص کنید.
3-به صورت روزانه دروسی که قرار است در طول روز خوانده شود را مشخص کنید.
4-در پایان کار حتماً تمامی اطلاعات را وارد دفتر برنامه ریزی کنید.
5-در زمان مطالعه خلاصه نویسی فراموشی نشود و خلاصه هارا همواره نزد خود در یک پوشه خاص نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.