نتایج در این بخش نمایش داده می شود

۲۶ شهریور؛ انتشار کارنامه علمی کنکور سراسری

کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلبان کنکور سراسری در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

نتیجه کنکور سراسری در روزسه شنبه برای تعداد ۴۰۹ هزار و ۳۵۳ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای تمام پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند،کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده می‌شود.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه یا انتخاب رشته‌ خود سوال یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ مهرماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.