نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کنکوری ها به چند ساعت خواب نیاز دارند؟

اعت خواب یک کنکوری یکی از مهمترین مساله های موجود است. یک کنکوری چند ساعت بخوابد هم ذهن فعال داشته باشد هم بتواند به درس خواندن برسد؟سوالی که اکثریت کنکوری ها به خصوص زمان نزدیک شدن به کنکور میپرسند این است که کنکوری ها به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ ما در این مقاله میخواهیم درباره ساعت خواب استاندارد کنکوری ها توضیح دهیم.

کنکوری ها به چند ساعت خواب نیاز دارند؟

ساعت خواب منظماون چیزی که مهمه فقط ساعت خواب نیست بلکه نظم خواب هم هست. بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم: فرض کنید شما سر یک ساعت نامشخص بخوابید و بیدار شوید. بدن شما نمیتواند به این روال نا منظم عادت کند. پس اولین چیزی که به آن احتیاج دارید یک ساعت خواب منظم و برنامه ریزی شده است.پس شما حتماً نیاز به یک برنامه منظم و مشخصِ خواب دارین و باید دقیقاً طبق اون عمل کنین تا بدن شما و ذهنتون به نظم برسن و کارایی خودشون رو بالاتر ببرن.خب اگه به یک برنامه خواب مشخص برسین و اون رو منظم انجام بدین بعد از مدتی به نتایج مطلوبی میرسین و آثار مثبتش رو خواهین دید.

بيشتر بخوانيد :

با چه وسيله‌اي مي‌خواهيم به هدفمان برسيم؟!

مهم، داشتن روحيۀ خوب است (بخش آخر)

به صورت هر پرسش توجه کنيد

چند نکته درباره منابع سؤالات آزمون سراسري

خب  الان میگید ما نمیتونیم زود بخوابیم یا زود بیدار بشیم چیکار کنیم؟ کنکوری ها به چند ساعت خواب نیاز دارند؟نگران نباشید همه مثل شما هستند. شما سالهاست با این برنامه زندگی کرده اید.س حالا انتظار نداشته باشین که یک روزه به یک برنامه منظم خواب برسین.حال باید شروع کنید. ما به شما نموگوییم چه ساعتی بخوابید چه ساعتی بیدار شوید. شما ببینید دوست دارین چه ساعتی از خواب بیداری بشین و چه ساعتی بخوابین؟فقط در انتخاب زمان به این مساله توجه کنید که هرچه زودتر بیدار شوید یازدهی بهتری خواهید داشت پس اولویت با زود بیدار شدنه.
حالا در این بین خیلی از داوطلبان میگن که ما شبا خیلی بهتر میتونیم بخونیم و تمرکزمون خیلی بالاتر ولی این دسته از افراد سخت در اشتباهن.درسته خیلی وقتا نیاز هست یکم بیشتر بیدار بمونیم ولی این رو هم بدونین طبق سیستمی که بدن داره و خودش رو تنظیم میکنه در اون موقع درصد یادگیریتون خیلی پایینه،درسته خیلی خوب مطالب رو میفهمین و فکر میکنین که یاد میگیرین ولی وقتی برین سر جلسه آزمون و بخواین همون مطالبی که درست اون شب ها خوندین رو آزمون بدین میبینین که چه خواهد شد و هرچه قدر تلاش کنین،میبینین بلدین ولی نمیتونین جواب درست رو تشخیص بدین(مطمئناً با این مشکل خیلی وقتا مواجه شدین)

بهترین ساعت درس خواندن

کنکوری ها به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ ==>بهترین ساعتی که ما بخواهیم پیشنهاد بدیم ساعت ۴ و نیم صبح تا ۷ و نیم هست. افرادی که بتوانند تو این ساعت درس بخونن از رقیباشون جلوتر هستن.اما مساله دیگه اینکه چه ساعتی بخوابید که بتونید 4 بیدار بشید. برای اینکه ذهن شما کشش کافی داشته باشه و بتوانید جز داوطلبان برتر باشید باید بین 6 تا 8 ساعت بخوابید. اگر شما به میزان کافی نخوابید کارایی ذهنتان پایین می اید و هرچه تلاش کنید بی نتیجه است.
توجه : برای بهبود کارایی شما یک توصیه دیگر داریم که بعد از ظهر ها فقط 30 دقیقه بخوابید. فقط این زمان افزایش پیدا نکند که بسیار کسل میشوید و برای درس خواندن وقت کم میاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.