نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کد قبولی نهائی برای داوطلبان کنکور ۹۸ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای در خصوص اعلام کد قبولی نهائی برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۹۸ صادر کرد.

طلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام کد قبولی نهائی برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ برای آن‌ها یکی از کد‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۹ و ۳۰ اعلام گردیده است.

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۳۱ این سازمان درخصوص آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ که جهت انجام مراحل مصاحبه و گزینش رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها به کد‌های ۱۱ (دانشگاه فرهنگیان)، ۱۲ (شاهد)، ۱۴ (علوم قضایی)، ۱۵ (مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (غیرانتفاعی رفاه)، ۱۹ (دانشگاه تهران)، ۲۰ (بورسیه سپاه)، ۲۱ (شهید مطهری) ۲۲ (بورسیه وزارت دفاع)، ۲۳ (صداو سیما)، ۲۴ (غیرانتفاعی امام رضا «ع»)، ۲۵ (بورسیه ارتش)، ۲۶ (بورسیه نیروی انتظامی)، ۲۹ (رشته کاردانی فوریت پزشکی) و ۳۰ (تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه) در آزمون سراسری معرفی شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به نتیجه مراحل مصاحبه و یا صلاحیت‌های عمومی افراد از سوی موسسات و یا هیأت‌های مرکزی گزینش ذیربط، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی فوق الذکر بر روی سایت اطلاع رسانی این سازمان قرارگرفته است؛ لذا قبول‌شدگان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام در روز چهار‌شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۴ به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه بموقع برای ثبت‌نام به منزله انصراف از قبولی رشته اعلام شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

منظور از تاییدیه تحصیلی چیست؟

مطالعه و آمادگی برای کنکور را با یک برنامه‌ریزی خوب شروع کنید.

با تند خوانی، مطالعه عمیق‌تر و بیشتر داشته باشید

ويرايش يادداشت هاي درسي

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش رشته‌های فوق قرار گرفته بودند و مشخصات آن‌ها در حال حاضر در فهرست پذیرفته‌شدگان موجود نمی‌باشد، به منزله عدم تایید آن‌ها از سوی موسسات و یا ارگان‌های فوق بوده و در صورت داشتن اعتراض می‌توانند موضوع را از موسسات و یا ارگان‌های محل معرفی پیگیری نمایند.

تذکرات مهم:

۱- در کدرشته‌های دانشگاه‌های کد ۱۹ (دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران)، ۲۰ (بورسیه سپاه)، ۲۳ (بورسیه نیروی انتظامی)، ۳۰ (تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم) و کد ۲۹ رشته فوریت پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت حیدریه، تهران و زاهدان به دلیل عدم ارسال نتیجه مصاحبه افراد از سوی موسسات ذیربط تا این مقطع، افرادی به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نشده است؛ لذا داوطلبان در صورت هرگونه سوال از موسسه ذیربط پیگیری نمایند.

۲- داوطلبانی که علاوه بر کد‌های اعلام شده در این اطلاعیه دارای کد قبولی قبلی نیز بوده‌اند، قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند. لازم به توضیح است که این افراد برای ثبت نام در رشته قبولی جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از شنبه نه! از همين امروز درس بخوانيد

۳- با توجه به تایید نتایج مصاحبه و گزینش تعداد ۹۳ نفر از داوطلبان از سوی وزارت آموزش و پرورش برای رشته‌های پردیس دانشگاه فرهنگیان (۸۱ نفر)، دانشگاه شهید مطهری (۹ نفر) و وزارت دفاع (۳ نفر) در مرحله تجدیدنظر، اسامی پذیرفته‌شدگان این داوطلبان نیز به همراه نتایج فوق در این مرحله اعلام می‌گردد.

۴- کلیه پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دوره روزانه این اطلاعیه، خواه در رشته قبولی خود ثبت نام کنند و یا نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ برای انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.