نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸

پس از برگزاری کنکور  ۹۸ داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید منتظر انتشار کارنامه اولیه کنکور ۹۸ هستند . نتایج اولیه کنکور سراسری به صورت کارنامه در اختیار داوطلبان قرار گرفته و شامل اطلاعات فردی و تحصیلی ، میزان درصد دروس داوطلب ، رتبه و تراز او به همراه وضعیت مجاز بودن وی برای شرکت در انتخاب رشته کنکور ۹۸ در دوره های روزانه و غیر روزانه می باشد . به دلیل اینکه سازمان سنجش برای همه داوطلبان تحصیل در دانشگاه های سراسری و آزاد یک کارنامه تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر می کند ، متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد نیز می بایست نتایج خود را در همین کارنامه مشاهده نمایند . کلیه داوطلبان کنکور دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد می بایست در این مرحله نسبت به دریافت کارنامه و مشاهده نتایج اولیه خود اقدام نمایند و در صورت مجاز بودن نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند . در ادامه زمان و نحوه انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ را شرح می دهیم .

طبق اطلاعیه خبر گزاری های معتبر کارنامه اولیه کنکور سراسری در دهه دوم مرداد ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌ شود .

زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور


کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ معمولا یک ماه پس از برگزاری کنکور سراسری یعنی نیمه اول مرداد ماه منتشر می شود . کلیه داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید که در زمان برگزاری کنکور ۹۸ در جلسه کنکور حضور داشته و با سایر داوطلبان به رقابت پرداخته اند می بایست در این زمان به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج خود را مشاهده نمایند . به محض انتشار کارنامه اولیه در سایت سازمان سنجش مقاله به روز رسانی می شود و شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارنامه اولیه کنکور ۹۸ عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا باشید .

نحوه مشاهده کارنامه اولیه کنکور


کارنامه اولیه کنکور ۹۸ توسط سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org در اختیار داوطلبان حاضر در جلسه کنکور ۹۸ قرار می گیرد . متقاضیان پس از مراجعه به سایت مذکور می بایست با استفاده از اطلاعات ثبت نامی شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نامی ، شماره داوطلبی کارنامه خود را دریافت کنند . در مقاله اعلام نتایج کنکور سراسری مراحل دریافت کارنامه همراه با راهنمای تصویری ارائه شده است .

توجه داشته باشید در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نام می توانید برای بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور ۹۸ از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام کنید . برای اطلاع از نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری کلیک کنید .

مشاوره اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98


داوطلبان باید علاوه بر توجه به رتبه و تراز مندرج در کارنامه خود ، کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی لازم برای کنکور ۹۷ – ۹۸ ، آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری ۹۷ – ۹۸ را نیز مورد بررسی قرار دهند تا انتخاب رشته اصولی تری داشته باشند . در همین راستا مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دو نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری و نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را با استفاده از کارنامه های در دسترس سال گذشته تهیه کرده تا داوطلبان بتوانند محدوده شانس قبولی در این مرحله از کنکور سراسری را به راحتی تخمین بزنند .
لازم به ذکر است که توجه به عوامل مختلفی همچون علاقه ، شهریه ، مسافت دانشگاه تا محل سکونت و کیفیت دانشگاه در زمان انتخاب رشته کنکور ۹۸ و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ از اهمیت بالایی برخوردار است . در ضمن مطالعه مقاله نحوه انتخاب رشته کنکور ۹۸ توصیه می شود . در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات شما در این زمینه بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ را در اختیار داوطلبان قرار دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.