نتایج در این بخش نمایش داده می شود

پذیرش بدون کنکور در رشته روانشناسی برای اولین بار بصورت مجازی

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برای اولین بار از میان برادران و خواهران به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی به شیوه کاملا غیر حضوری و مجازی براساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) برای نیم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشجو می‌پذیرد.
مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برای اولین بار از میان برادران و خواهران به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی به شیوه کاملا غیر حضوری و مجازی براساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) برای نیم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشجو می‌پذیرد.
محمد ابراهیمی افزود: براین اساس علاقه‌مندان به ادامه تحصیل دانشگاهی بدون محدودیت سنی در رشته روانشناسی می‌توانند از تاریخ ۱۵ الی ۲۴ مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی با کد ۴۹۰۴۴ اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به عنوان یکى از مراکز پیشتاز دانشگاهی در زمینه آموزش الکترونیکی علوم و معارف قرآن و حدیث از سال ۱۳۸۳ به طور رسمی با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی و مطابق با ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال‌های گذشته هزاران تن از مشتاقان فراگیری علوم اسلامی و تحصیلات دانشگاهی را از خدمات خود بهره‌مند کرده است و در پایان نیز مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اعطا نموده است.
مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان گفت: دانشگاه قرآن و حدیث در هراستان یک نمایندگی دارد که موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان می‌باشد.
لازم به ذکر است: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت مرکز به نشانی vu.qhu.ac.ir و یا با شماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.