نتایج در این بخش نمایش داده می شود

نظارت کارگروه ويژه آزمون سراسري ۹۹ بر اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي

معاون آموزشي وزارت بهداشت گفت:

کارگروه متشکل از نمايندگان وزارت علوم، سازمان سنجش، وزارت بهداشت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، براي تدوين و اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي آزمون سراسري نظارت مي‌کنند.

دکتر علي اکبر حق دوست، در يک برنامه زنده تلويزيوني، گفت:

پس از بررسي‌هاي فراوان و انعکاس نقطه نظرات مختلف کارشناسي، مردم و داوطلبان، به اين نتيجه رسيديم که روش‌هاي جايگزيني که مطرح مي‌شود، ممکن است که آسيب‌هاي جدي به همراه داشته باشد. وي يادآور شد:

وضعيت بيماري کرونا در ماه‌هاي آينده مشخص نيست و خدا نکرده ممکن است که اوضاع در آينده، نامناسب باشد و عدم برگزاري آزمون سراسري، آسيب‌هاي جدي به دانشگاه‌ها و داوطلباني که چند سال است خودشان را آماده حضور در اين مسابقه کرده‌اند، وارد مي‌کند. دکتر حق دوست اظهار داشت:

بیشتر بخوانید :

آزمون سراسری ۹۹ مجدد به تعویق افتاد

روياهاي بزرگي داشته باشيد و براي به دست آوردنشان تلاش کنيد

جزییات نام‌نویسی در پذیرش بدون کنکور

در مورد سلامت، مطمين باشيد که هيچ کس کوتاه نخواهد آمد. قرار است يک کارگروه متشکل از نمايندگان وزارت علوم، سازمان سنجش، وزارت بهداشت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تشکيل شود تا بر تدوين پروتکل‌ها و اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي در آزمون سراسري، حداکثر نظارت را داشته باشند.

وي گفت: همچنين از روش‌هاي مختلف استفاده مي‌شود تا تعداد داوطلبان کاهش پيدا کند و داوطلبان در فضاهاي بيشتر با تراکم کمتر و پوشش ماسک و … وارد سالن‌هاي برگزاري آزمون شوند.

معاون وزير بهداشت، با اشاره به جلسه بررسي نحوه برگزاري آزمون سراسري، گفت:

به عنوان يک فرد در اين جمع قانع شدم که اگر اين اصول را با کمک مردم و داوطلبان رعايت کنيم، چندان خطر افزوده‌اي براي داوطلبان نخواهيم داشت.

وي تاکيد کرد:

مردم خيالشان راحت باشد و سلامت حتي يک نفر از داوطلبان هم براي ما مهم است و سيستم حاضر نيست که استانداردهاي خودش را پايين بياورد و براي برگزاري آزمون سراسري، جان تعداد انگشت شماري از داوطلبان را در معرض خطر قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.