نتایج در این بخش نمایش داده می شود

نحوه برگزاری امتحانات و محتوای کنکور قطعی نیست

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره جزئیات برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان اظهار کرد: آنچه از نظر شورای عالی آموزش و پرورش برای چگونگی برگزاری امتحانات تصمیم گیری شده بود به ستاد ملی کرونا پیشنهاد شده و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

او ادامه داد: اگر شرایط اقتضا کند قصد داریم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی سال تحصیلی در خردادماه به پایان برسد در غیر اینصورت باید منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا باشیم که متناسب با آن شرایط اقدامات لازم را انجام دهیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: اگر ستاد ملی کرونا به ما اجازه دهد آزمون‌های پایان سال را به صورت حضوری برگزار می‌کنیم و این موضوع درباره امتحانات هماهنگ پیشنهاد شده است اما اگر اجازه داده نشود باید مطابق با تصمیم این ستاد برنامه‌ریزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید :

زمان برگزاری امتحانات نهایی مشخص شد

شکست‌ها ما را قوي مي‌کنند

دانلود کتاب زمین شناسی همشاگردی ( تست های کنکور ۸۷ تا ۹۵ خارج از کشور )

نوید ادهم تصریح کرد: درباره برگزاری امتحانات نهایی مصر هستیم تا این آزمون به طور حضوری برگزار شود و حتی اگر نیاز باشد زمان برگزاری آن را تغییر دهیم و آن را به تعویق بیاندازیم.

او درباره برگزاری امتحانات هماهنگ و داخلی گفت: پیشنهاد آزمون حضوری داریم اما آن طور که شواهد نشان می دهد این امکان وجود نداشته باشد و نتیجه قطعی این موضوع را بعد از تصمیم ستاد ملی کرونا اعلام خواهیم کرد تا دانش آموزان با کم و کیف کار آشنا شوند.


امتحانات به احتمال قوی آنلاین نیست

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برگزاری آزمون غیرحضوری به معنای برگزاری آنلاین امتحانات است یا خیر گفت: به احتمال قوی آزمون آنلاین نداشته باشیم و درباره جزئیات بعد از تصمیم ستاد ملی کرونا اطلاع رسانی می کنیم.

نوید ادهم با اشاره به اینکه به عنوان شورای عالی آموزش و پرورش تصمیمات لازم با امضای وزیر آموزش و پرورش به ستاد ملی کرونا و رئیس جمهور ارائه شده است،

گفت: آنچه در شرایط فعلی قطعیت دارد تکمیل شدن تدریس کتاب های درسی تا پایان اردیبهشت است که معلمان از طریق آموزش های مجازی، شبکه شاد یا هر روش ابتکاری دیگر آن را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.